Skip to main content

Goedenavond,

Ik zou graag mijn router T-50 willen ruilen voor een T-56. Ik hoor graag of dit mogelijk is. 

Vriendelijke groet,

Gonnie

Welkom op onze community! @GBosch2405 

Dit wil ik graag voor je in orde maken. Echter ben ik op dit moment niet in de gelegenheid om deze jouw kant op te sturen. 

Wat ik wel kan doen, is een T-54 jouw kant opsturen, dit modem beschikt ook over wifi 6. 

Laat je mij weten of je dit wil? Ik ga dan meteen voor je aan de slag! 

Bedankt voor de snelle reactie Teresa! 
Op welke termijn kan de T56 wel geleverd worden? Anders wacht ik daareven op. Ik hoor het graag!

Groet,

Gonnie

@GBosch2405 Daar durf ik op dit moment geen antwoord op te geven. 

Natuurlijk mag je altijd om een update vragen. Ik kijk dan gelijk voor je of het mogelijk is. 

Laat je het mij weten als ik nog iets anders voor je kan doen?

In dat geval is het misschien handig de T54 vast te sturen. Dan kan de T56 altijd later nog. 

Groet,

Gonnie

@GBosch2405 Ga ik dat voor je in orde maken! 

Ik kan op dit moment alleen nog niet bij jouw abonnementsgegevens op basis van het geregistreerde e-mail adres. Wil je jouw Klantnummer wat er uit ziet als, ABC12345 toevoegen aan je community profiel?

Ik ga dan gelijk voor je aan de slag! 

Hallo Teresa,

ik heb het klantnummer toegevoegd. Bedankt!

Groet,

Gonnie

Super bedankt! @GBosch2405 

Ik heb het nieuwe modem gelijk voor je besteld, deze komt binnen 2 tot 5 werkdagen jouw kant op. Je ontvangt hierover een e-mail ter bevestiging met een track & trace code. Het oude modem hoef je niet meer te retourneren. Deze mag je afgeven bij een recyclepunt bij jou in de buurt. 

Laat je het mij weten als ik nog iets kan doen? Ik doe het graag!

Reageer