Skip to main content

nieuwe router aanvragen

• 2 september 2024
  • 11 reacties
  • 192 Bekeken

Goedenavond,

Ik zou graag mijn router T-50 willen ruilen voor een T-56. Ik hoor graag of dit mogelijk is. 

Vriendelijke groet,

Gonnie

3 september 2024

Welkom op onze community! @GBosch2405 

Dit wil ik graag voor je in orde maken. Echter ben ik op dit moment niet in de gelegenheid om deze jouw kant op te sturen. 

Wat ik wel kan doen, is een T-54 jouw kant opsturen, dit modem beschikt ook over wifi 6. 

Laat je mij weten of je dit wil? Ik ga dan meteen voor je aan de slag! 

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5

Welkom op onze community! @GBosch2405 

Dit wil ik graag voor je in orde maken. Echter ben ik op dit moment niet in de gelegenheid om deze jouw kant op te sturen. 

Wat ik wel kan doen, is een T-54 jouw kant opsturen, dit modem beschikt ook over wifi 6. 

Laat je mij weten of je dit wil? Ik ga dan meteen voor je aan de slag! 

• is een nieuwe Poster
  • 3 september 2024

Bedankt voor de snelle reactie Teresa! 
Op welke termijn kan de T56 wel geleverd worden? Anders wacht ik daareven op. Ik hoor het graag!

Groet,

Gonnie

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5

@GBosch2405 Daar durf ik op dit moment geen antwoord op te geven. 

Natuurlijk mag je altijd om een update vragen. Ik kijk dan gelijk voor je of het mogelijk is. 

Laat je het mij weten als ik nog iets anders voor je kan doen?

• is een nieuwe Poster
  • 3 september 2024

In dat geval is het misschien handig de T54 vast te sturen. Dan kan de T56 altijd later nog. 

Groet,

Gonnie

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5

@GBosch2405 Ga ik dat voor je in orde maken! 

Ik kan op dit moment alleen nog niet bij jouw abonnementsgegevens op basis van het geregistreerde e-mail adres. Wil je jouw Klantnummer wat er uit ziet als, ABC12345 toevoegen aan je community profiel?

Ik ga dan gelijk voor je aan de slag! 

• is een nieuwe Poster
  • 3 september 2024

Hallo Teresa,

ik heb het klantnummer toegevoegd. Bedankt!

Groet,

Gonnie

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5

Super bedankt! @GBosch2405 

Ik heb het nieuwe modem gelijk voor je besteld, deze komt binnen 2 tot 5 werkdagen jouw kant op. Je ontvangt hierover een e-mail ter bevestiging met een track & trace code. Het oude modem hoef je niet meer te retourneren. Deze mag je afgeven bij een recyclepunt bij jou in de buurt. 

Laat je het mij weten als ik nog iets kan doen? Ik doe het graag!

• is een nieuwe Poster
  • 7 maart 2025

Goedemorgen,

Ik heb onlangs mijn verbinding snelheid verhoogd en om hier optimaal van gebruik te maken zou ik graag mijn oude T-50 router omwisselen voor de T-56. Is dit mogelijk?

Ik hoor uiteraard graag.

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5

@Laurens87 Goed dat je aanhaakt bij dit topic. Ik kan mij goed voorstellen dat je met een hoge snelheid graag gebruikmaakt van nieuwe technologie. Ik help je graag verder! 

Ik ben gelijk gaan kijken. Echter zie ik dat de laatste 4 cijfers van je IBAN nog ontbreken in je community profiel. Wil je deze nog invullen? Als je mij laat weten dat je zover bent, ga ik gelijk voor je aan de slag! 

• is een nieuwe Poster
  • 7 maart 2025

Dankjewel voor je reactie Teresa! Ik heb het aangepast. Ik hoor graag verder!

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5

@Laurens87 Jij bedankt voor de genomen moeite! 😀

Ik heb het nieuwe modem gelijk voor je besteld, deze komt binnen 2 tot 5 werkdagen jouw kant op. Je ontvangt hierover nog een e-mail ter bevestiging en een track & trace code om je bestelling te volgen. Het oude modem hoeft niet meer retour, maar mag je afgeven bij een recyclepunt bij jou in de buurt. 

Laat je het mij weten als ik nog ergens bij kan helpen? Ik doe het graag!

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen