Skip to main content
10000 Topics
Ook deze Glasvezel aansluiting nog steeds niet geactiveerd :(
01-11-2024 om 11.00 Guidion monteur geweest om overstap Online -> Odidio op te leveren. Glas werkt vanaf *** (bewerkt vanwege delen privégegevens) tot aan de KPN centrale tot aan de Odido switch. Er komt laser licht uit de kabel in de centrale. Niet werkend opgeleverd, want KPN was werkzaam in de centrale. Mogelijk zou het savonds wel werken na deze werkzaamheden, niet dus. -------------------------------------------------------05-11-2024 om 15:15: Gesproken met Fleur via de chat. Doorgegeven:Ik wil informeren naar de status van mijn gemelde storing van afgelopen vrijdag en gisteren. Vrijdag Guidion geweest om aan te sluiten, niet gelukt. Gisteren (2 man), een glasvezel monteur en iemand van KPN geweest, die de Nederlandse taal niet machtig zijn en dus niet konden overbrengen aan de technische man van Odido wat er aan de hand was. Resultaat; niet gelukt want het Odido patch paneel in de centrale is niet actief of defect (aldus Odido techneut aan de telefoon). Is deze inmiddels vervangen/ geactiveerd ? Verbinding via de chat plotseling verbroken, dus maar even gebeld. -------------------------------------------------------05-11-2024 0m 15:30 Gesproken met Kaily. Morgen krijgen ze een update wat er gaat gebeuren. Kaily belt mij in de avond terug.Indien KPN de (Odido) switch moet vervangen kan het 2 wkn duren, aldus Kaily. Er is helaas niet terug gebeld door Odido (Kaily) :( ------------------------------------------------------- 07-11-2024 om 13:20 Gesproken met Sinem Ticket was doorgezet naar de 'technische afdeling', maar nog niet opgepakt. Telfoon werd doorgezet naar de monteurlijn. Gesproken met Baki om 13:45 van backoffice (die sturen de monteurs aan)Er is escalatie naar TSD onder Casenr. 74076510. Splitter (patch paneel) zal waarschijnlijk vervangen gaan worden. Morgenmiddag, vrijdag 08-11, even opnieuw informeren naar de status. -------------------------------------------------------08-11-2024 om 16.50 Gesproken met Erkan. Opnieuw alles moeten uitleggen dat er in de wijkcentrale iets fout gaat op de Odido Splitter (patch paneel). Ik ben de eerste die hierop wordt aangesloten. Deze splitter is (nog) niet actief of defect! Ik wilde weten wat mijn mogelijkheden zijn om over te stappen/ op te zeggen omdat hier 15 dgn voor staat. Echter gaat dit in, op moment van aanvraag, bij mij dus op 1 Okt. Ik zou worden doorverbonden Savedesk??? mbt informatie over de opzegmogelijkheden. Eraf gegooid, oproep beeindigd. ------------------------------------------------------- Wie kan en gaat mij hier echt helpen? *** (bewerkt vanwege delen privégegevens) Het frustrende is dat niemand kan zeggen wanneer het probleem wordt opgepakt en ook echt wordt opgelost. Ik wil nog best een paar dagen wachten, maar niet weken, want dan ben ik weg bij Odido en kan ik mij aansluiten bij de rest van de ontevreden klanten die weken/maanden wachten tot Odido wordt geactiveerd in de wijkcentrale. Wie O wie? M.v.g.Ariën
Geen of soms ontvangst beeld en geluid tv/radio
Sinds enkele maanden is de ontvangst op mijn tv toestel slecht.Begon het met geen beeld en geluid en de melding “Geen signaal ontvangen, check de verbinding of de poorten.” naar mate de tijd verstrijkt wordt het erger.Wilde het eerst nog helpen om de snoeren in mijn tv toestel te bewegen, nu heeft dat geen effect meer.Het is geheel willekeurig òf en wannéér ik beeld en geluid krijg en dan is dat ook nog bijzonder instabiel. Zo is er wat te zien en te horen en zo niet. Dit kan zich meerdere keren herhalen in variabele tijdsduur, van enkele seconden of minuten tot uren. Erg vermoeiend en frustrerend om op deze manier tv te moeten kijken. Uiteraard heb ik allereerst de kabels gecontroleerd. Het modem/de tv box gereset en de router een flinke tijd uitgezet, 20 minuten, zodat deze een goede en volledige update kon doen. Zoals veel mensen heb ik de winkel gebeld waar ik vorig jaar mijn tv toestel heb gekocht. Met de winkelmedewerker heb ik besproken waar het aan kan liggen. De controles die ik al had gedaan gaven blijk dat het niet aan het toestel ligt. Ik kreeg ook uitleg hoe het bij een router werkt. Een netstroom onderbreking van 15 tot 30 minuten geeft een router voldoende tijd om een goede, volledige update te doen. Hiervoor zijn enkele seconden veel te kort. Waardoor het advies dat vaak wordt gegeven, om het modem enkele seconden of minuten van de netstroom af te halen, niet onvoldoende is. Het vermoeden is dat het modem/de tv box niet goed werkt, aangezien men veel van dezelfde klachten hoort sinds enkele maanden. Mijn vraag is: Odido weten jullie van dit probleem af en wat gaan jullie hieraan doen?

Laatst verdiende badges

  • TV expert
    Fred_Mheeft de TV expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    walter.v.lheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
  • Internet + TV expert.
    Seccieheeft de Internet + TV expert. badge verdiend
  • Bestelling tot installatie expert
    Strikerheeft de Bestelling tot installatie expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    Tommie van Odidoheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
Toon alle badges

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen