Wil je iets weten over je bekabelde internetverbinding? Dan zit je hier goed!
Recent actief
Recently installed Zyxel T50 and changed admin password, but forgot it. I cannot use default password on the back sticker anymore, how to reset the admin password?
Beste Wifi expert (s), Mijn wifi is erg traag sinds de overstap van Tweak naar T-Mobile. Bij Tweak had ik een downloadsnelheid van ruim 100 Mbps. Bij T-Mobile is dat lager dan 50 Mbps. Qua aantal wifi apparaten bij mij thuis is gegroeid, hierdoor neemt de snelheid af en dit gaat ook ten kosten van de stabiliteit. De reden dus om mijn 8 jaar oude Linksys EA4500 te vervangen voor TP-LINK AX50. Beide routers zet ik als accesspoint in, heb voor de zekerheid de wifi van de Draytek 2132F van T-Mobile uitgezet. Echter dacht ik door de TP-Link te plaatsen een hoge snelheid te halen, nu kom ik met deze nieuwe accesspoint rond de 55 Mbps op 2.4 GHz (5 GHz is de dekking niet zo groot). Heb gekeken naar de settings zoals channels, kabels gecheckt en vaak genoeg herstart echter geen gewenste resultaat. Hebben jullie advies om mijn wifi snelheid te verbeteren? Volgens TP-LINK zou ik op 2.4 Ghz een maximale snelheid van 574 Mbps kunnen halen. Alvast hartelijk dank voor jullie effort. MvgBo p.s. bekab
Sinds 19 augustus ben ik bezig geweest om mijn t-mobile thuis pakket te installeren. Elke keer is er geen internet + tv. Al sinds woensdag 19 augustus tot nu toe is er een storing in Amsterdam?? Ik heb al meerdere malen gebeld naar de klantenservice. Hoe kan het zijn dat er al dagen storing is in Amsterdam?? Dat kan toch niet? Hoe kunnen jullie klanten dagen zonder internet en tv laten zitten? Wat een fijn welkoms cadeau zeg. Ik zit al jaren bij jullie (mobiel) en wat heb ik een spijt dat ik ben overgestapt voor internet en tv. En wachten op een monteur?, daar ben ik 2 weken weer verder..! En bedankt!!! Bedankt dat ik dagen/weken zonder internet en tv moet doen!
Sinds een week heb ik t-mobile thuis. Wifi installeren op tablet en telefoon was geen probleem, echter op de laptop lukt het niet. Krijg de melding dat er geen geldig ip adres is, wat moet ik doen?
Hoi, Sinds een aantal weken valt mijn glasvezelverbinding enkele keren per dag een paar seconden weg. Het is te kort om naar de router te lopen om te checken wat er precies aan de hand is en het is ook niet te voorspellen. Dit gebeurt op zowel WiFi als bekabeld internet. De router opnieuw opstarten is ook al geprobeerd maar lost het probleem niet op.
Hallo, ich spreche leider kein niederländisch, hoffe aber, dass mir jemand helfen kann. Unsere Tochter zieht kommenden Montag nach Emmen und braucht dringend einen Internetanschluss. Leider klappt es mit der Anmeldung über die Website nicht, weil unsere Telefonnummer nicht akzeptiert wird. Wie kann ich das Problem lösen? Über hilfreiche Antworten würde ich mich sehr freuen!!! Vielen Dank!
Goedenavond, Vannochtend kreeg ik een sms bericht ‘Hoera! In de loop van vandaagh kun jij T-Mobile Thuis installeren. Vannochtend kreeg ik ook een e-mail ‘de datum vanaf wanneer je kunt installeren, is veranderd naar 28-07-2020. De verbinding wordt op die dag voor 18.00 uur opgeleverd.’ De modem is geïnstalleerd met de grijze DSL-kabel in de grijze DSL ingang in het modem en het andere uiteinde van de kabel in de grijze ingang van het ISRA 2 aansluitpunt in de woonkamer (in de meterkast is geen aansluiting, maar er loopt wel een telefoonkabel doorheen). De modem is aangesloten op het stroomnetwerk en geeft aan dat het 2 en 5 Ghz uitzend, maar niet met het internet is verbonden. Overigens heb ik de DSL kabel ook enige tijd in de blauwe aansluiting van het ISRA 2 aansluitpunt gestoken, maar dat maakte geen verschil. https://thuismy.t-mobile.nl/instellingen/wifi - hier staat dat mijn modem nog niet actief is. https://thuismy.t-mobile.nl/abonnementen - hier staat dat mijn aanvraag vo
Hoi allemaal,Er is net een KPN monteur geweest en hij heeft mijn connectie hersteld, er was iets niet goed in de centrale. Hij kreeg echter internet niet aan de praat omdat de wereldbol rood blijft. Er was eerder ook een monteur van T-Mobile langsgekomen, volgens hem was er niets mis met de modem. Ik heb al een volle reset gedaan, niets werkt. Lijn blijft nu wel stabiel, dat is opgelost door KPN dus, maar geen internet.Chat hulp lijkt helaas niet te werken en door de klantenservice kom ik niet.
Het is en dat weet ik een mindere oplossing, powerline adapters en extenders te gebruiken i.p.v. utp kabels. Maar soms kan het even niet anders. Ik experimenteer met de Huawei HG 659 router en de TP Powerline TL-WPA8630P Kit. Ik moet zeggen dat valt echt niet tegen, op dit moment alleen nog maar tv ingebruik. Daarmee komt ook gelijk het probleem om de hoek kijken. Internet en Wifi wil dan niet over de Powerline. Omdat je de tv uitgang van de router gebruikt, de Huawei heeft internet en tv gescheiden staan. En de TP link adapter heeft maar een utp ingang .Ik vraag me af of dit wel lukt met de Zyxel T50 router, bij deze maakt het niet uit welke utp aansluiting je gebruikt.
No internet in 1066JC sibe last 2 hours. Please help resolve this
Anyone could assist me with this? I have been trying to contact the customer service number but can’t seem to get to talk to anyone. thanks!
My fibre connection stopped working about 30 mins ago. Tried turning everything off and on again.Everything to the router is fine. Ethernet from the router to the media converter is also fine. Media converter link lights also seem fine. Just no internet. Any ideas?
Ik heb een de modem Vigor 2132F die diverse keren is gereset. De ACT knop begint sneller te knipperen als de factory reset-knop 10 sec wordt ingedrukt. Alleen doet de default login gegevens (user: admin, pw: admin) het niet. Dus kan ik niet als admin inloggen.Wat is de oplossing hiervoor?
Goedendag,Sinds deze week heb ik T-mobile Glasvezel thuis en het valt mij op dat afgelopen week het internet plotseling weg was. Opvallend was dat het wifisignaal gewoon aanwezig is en ook bedraad is er signaal, alleen geen internet.Het modem gaf ook geen andere lampjes of kleurtjes aan dan normaal. Modem reset werkte ook niet.Pas toen ik de glasvezel media converter uit en aanzetten, werkt alles weer.Vandaag heb ik contact gehad met T-mobile service en tot mijn verbazing kreeg ik als antwoord dat ik teveel apparaten in mijn netwerk had. Ze hadden gezien in de DHCP dat er teveel apparaten zijn en ze ondersteunen maximaal 4 apparaten in het netwerk.Oftewel ik moest het zelf maar uit zoeken…. Klopt dit? Sinds wanneer is er een beperking aan aantal apparaten in het netwerk? Ik kan mij niet voorstellen dat dit invloed heeft of internet wel of niet actief is (dus niet het bandbreedte gebruik). Plus ik ben van mening dat het aan de media converter ligt, alleen T-mobile wil mij verder niet me
Hello, I ordered a week ago internet for my next flat, with activation date on the 1st of september. I imperativly need internet on that day, as I am working from home.I have not receive any confirmation email nor update about my subscription since then. The status is only saying “We zijn druk bezig met het controleren van je bestelling”. And to be honnest it is a bit frustrating, as i just want visibility.Here are my questions : when can I expect to receive my box? and will my internet ready on the 1st of September?I am going on vacation in a few day, and I just need a bit of more visibility on this.ThanksBest regardsBen
Goedemorgen ik woon in drie etages woning en ik heb op 2 de en 3 de geen internet verbinding. Ik wil graag nog twee modems zodat ik op andere etages ook goed verbinding hebt.mvgg kayir
Ik heb ~1 jaar geleden eens gekeken naar T-Mobile thuis. Destijds kon ik kiezen voor 50, 100, 200 en 500 Mbit/s, top! Echter was ik druk bezig en dacht ik, joh, ik houd nog even mijn ziggo en kijk later als alles klaar is. Paar maanden verder: geen opties meer voor 200 en 500, alleen nog maar 50 en 100; HUH? Tijdje niet meer aangedacht en een maand geleden eens gebeld hoe dat nou precies zit. De test op de T-Mobile pagina geeft aan: maximum snelheid is 524 Mb/s, nou, dat lijkt mij vrij duidelijk dus, door nara de shop. Echter staat daar dus nog steeds 50 en 100 Mb/s. Support gaf aan dat na 5 Augustus deze snelheid omhoog ging naar 500. Er waren wat restricties die na 5 augustus opgelost zouden zijn. Prima, zou je denken.Fast forward naar vandaag, 20 augustus. Nog steeds 50 en 100 mbit als ENIGE opties. ehhh… Wat? Vanmorgen weer gebeld met Sales, die wisten helemaal van niets en het kon echt niet en KPN beperkte hun in de snelheid die geleverd kon worden. Mevrouw wilde ook niet even ver
Gisteren is bij mij de monteur langs geweest om Thuis te installeren. Allemaal prima (op 1 hickup na van het modem na een half uur).Tot mijn verbazing ging de monteur niet de wifi checken in het hele huis (1e en 2e verdieping bijvoorbeeld)! Dit was namelijk zo afgesproken toen ik het abonnement een maand geleden afsloot en ook in diverse communicaties werd toegelicht.De monteur vertelde dat ze sinds een week nieuwe instructies hadden gekregen: tot 10 meter de wifi checken. Voor goede/betere wifi kan men nu een abonnement voor wifi-plus aansluiten van 2,50 per maand. Vóór deze situatie werden er eventueel versterkers geinstalleerd bij de klant: gratis.Allemaal prima. Maar t-mobile kan natuurlijk niet de spelregels opeens voor mij veranderen ná de abonnementafsluiting! Dus ik wil graag die versterkers. Desnoods sturen ze die op.Dat heb ik net neergelegd bij de klantenservice: nul op het request: want anders kan iedereen dat aanvragen. Natuurlijk kunnen mensen dat: indien zij vóór vorige
Hi!! Ik zit momenteel bij Ziggo, onderstaande aansluiting is de enige aansluiting die ik kan vinden in ons appartement. Kan iemand mij helpen door te laten we of T-Mobile ook hier op past? Dank is groot!
We hebben sinds de stroomstoring geen internet meer in ons huis in Den Haag. Het is geen wifi-probleem. We zien geen opslagruimte vermeld op je internetpagina maar kunnen ook de klantenservice niet bereiken omdat de wachtrij voor het nummer al twee dagen te lang is. We hebben alle tips op de website doorgenomen. Het lijkt een extern probleem te zijn met de verbinding. Adviseer, alstublieft.
Hoi.Ik heb een DSL 100 mbps en ik merk al sinds het begin dat mijn wifi snelheid soms rond de 75 is, dan weer 50 en nu rond de 25.Ervaren meer mensen dit of ben ik het alleen? Het gaat trouwens om een Zyxel T50.Een fabrieksreset heb ik geprobeerd en na de reset is de snelheid goed maar gedurende de dag loopt hij af.Instellingen als easy mesh uitzetten en handmatig kanaal kiezen voor 2,4 en 5G.Met bovenstaande instellingen daalt de snelheid juist dus gebruik ik gewoon de normale fabrieksinstellingen.SSID is hetzelfde alleen key veranderd. ( veroorzaakt geen problemen denk ik.)Modem staat een halve meter van waar de lijn binnenkomt. Hij staat gewoon in de woonkamer met een draad door een houten muurtje direct gelast op de lijn (gedaan door een monteur).Met een korte UTP kabel op een laptop geeft gewoon een goede snelheid aan boven de 80 mbps. Wat zou de oorzaak kunnen zijn of een oplossing?
Goedemorgen, krijg netjes een mail dat er een storing is, daarna een mail dat het is opgelost, alleen na reset nog steeds geen Internetverbinding 😩 mvg Henk
via 192.168.1.1 kan ik de zyxel met windows 10 niet benaderenvia mijn iPhone wel is hier een oplossing voor?
Tot op gisteravond gewoon internet en tv. Na stroomuitval geeft modem aan DCHP server werkt niet, neem contact op met ISP. Ik gebruik als modem een ASUS GT-AC5300...nu heb ik Asus klantenservice gesproken, alle instellingen zijn gelijk gebleven en heb diverse modems geprobeerd. Allemaal geven ze dezelfde foutmelding. Modems bij de buren geprobeerd en werkt allemaal prima. Kan er iets zitten bij de DCHP server van Tmobile?
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.