In Augustus vorig jaar zijn mijn Internet en mobiele abonnementen ingegaan, die ik samen met een medewerker van T-mobile heb samengesteld. Vandaag kom ik erachter dat het 200mbps op mijn adres niet meer beschikbaar is (of nooit is geweest). Nu haalde ik de snelheid al nooit, maar ik heb daar nooit iets achter gezocht, het zijn slechts theoretische waarden. Ik maak gebruik van het ‘meer snelheid met Klantvoordeel’. Wat dus inhoud dat ik betaal voor het 100kbps abonnement. Ik was natuurlijk voor het 50kbps abonnement gegaan om uiteindelijk ook op 100kbps te komen. Dit had me minimaal 60Euro bespaard. Het had T-mobile gesierd als dit 200kbps nooit aan mij verkocht was, of dat men mij proactief had benaderd naderhand. Ik betaal immers voor een dienst die T-mobile niet levert. Ben ik uniek in deze situatie? Ik wil uiteraard gecompenseerd worden. Graag een reactie T-mobile.
Beste antwoord door Hidden.nld
Bekijk origineel