Lukt het niet om jouw Mijn Odido accounts te koppelen? Plaats je voorbeeld in dit topic en wij helpen je op weg!
We hebben begrepen dat er wat issues zijn omtrent het koppelen van abonnementen in Mijn Odido. Waarom het niet mogelijk is de accounts te koppelen, kan per situatie verschillen.
Een aantal oorzaken van deze foutmelding: Oops! Er is iets fout gegaan kan zijn:
Een bestaand account dat gekoppeld is aan het e-mailadres.
De persoonsgegevens van beide abonnementen komen niet overeen (bijvoorbeeld voor-en achternaam, voorletters, geboortedatum, postcode en huisnummer).
Een dubbel account in ons achterliggende systeem.
Een inactief account dat is samengevoegd met het nieuwe account.
De overgang van een voormalig Tele2-account.
Een contractwijziging is onjuist verwerkt.
Een afgekeurde aanvraag en een nieuwe aanvraag worden onbedoeld gekoppeld.
De foutmelding: Te veel records gevonden is bij ons bekend. De melding kan voorkomen wanneer een rekeningnummer te vaak voorkomt in ons systeem. Een oorzaak kan zijn een oud of geannuleerd abonnement.
Wij kunnen je het beste helpen als je jouw vraag met een voorbeeld als reactie in dit topic plaatst. Ons moderatieteam zal dan zo snel mogelijk (normaliter binnen 24 tot 48 uur) op jouw post reageren. Het kan zijn dat je wordt uitgenodigd om een privébericht met jouw persoonsgegevens te sturen naar één van de moderators. We vragen jullie om de Community Huisregels na te leven en geen privéberichten te sturen naar een moderator als daar niet specifiek om is gevraagd. Zo zorgen we ervoor dat alles overzichtelijk blijft! Lees voor meer informatie de Community regels nog eens door: Hoe gaan wij binnen de Community met elkaar om? | Odido community.
Bladzijde 14 / 15
Hallo @Niqe, van harte welkom op onze Community! Ik kijk graag met je mee naar een oplossing hiervoor. Echter, is het niet de bedoeling om in meerdere topics te reageren over hetzelfde onderwerp. Op die manier wordt het onoverzichtelijk voor ons en dit staat ook in onze huisregels vermeld. Ik zag dat je al een eigen topic hierover had gestart:
Ik zal zo snel mogelijk in je eigen topic terugkomen met meer duidelijkheid!
Lukt het niet om jouw Mijn Odido accounts te koppelen? Plaats je voorbeeld in dit topic en wij helpen je op weg!
We hebben begrepen dat er wat issues zijn omtrent het koppelen van abonnementen in Mijn Odido. Waarom het niet mogelijk is de accounts te koppelen, kan per situatie verschillen.
Een aantal oorzaken van deze foutmelding: Oops! Er is iets fout gegaan kan zijn:
Een bestaand account dat gekoppeld is aan het e-mailadres.
De persoonsgegevens van beide abonnementen komen niet overeen (bijvoorbeeld voor-en achternaam, voorletters, geboortedatum, postcode en huisnummer).
Een dubbel account in ons achterliggende systeem.
Een inactief account dat is samengevoegd met het nieuwe account.
De overgang van een voormalig Tele2-account.
Een contractwijziging is onjuist verwerkt.
Een afgekeurde aanvraag en een nieuwe aanvraag worden onbedoeld gekoppeld.
De foutmelding: Te veel records gevonden is bij ons bekend. De melding kan voorkomen wanneer een rekeningnummer te vaak voorkomt in ons systeem. Een oorzaak kan zijn een oud of geannuleerd abonnement.
Wij kunnen je het beste helpen als je jouw vraag met een voorbeeld als reactie in dit topic plaatst. Ons moderatieteam zal dan zo snel mogelijk (normaliter binnen 24 tot 48 uur) op jouw post reageren. Het kan zijn dat je wordt uitgenodigd om een privébericht met jouw persoonsgegevens te sturen naar één van de moderators. We vragen jullie om de Community Huisregels na te leven en geen privéberichten te sturen naar een moderator als daar niet specifiek om is gevraagd. Zo zorgen we ervoor dat alles overzichtelijk blijft! Lees voor meer informatie de Community regels nog eens door: Hoe gaan wij binnen de Community met elkaar om? | Odido community.
10 days ago, I made a subscription with Odido. I bought a new iphone, I applied to transfer my number and took an Unlimited Plus. I even applied to transfer my home internet to Odido and they will hopefully visit us tomorrow to connect our fiber. I received my phone together with a SIM card. But then, because of a huge mistake made by my ex-provider's employee (really a long story), my number porting request has been rejected a couple of times and I had to give up transferring the old number but just continue with the SIM card and the number provided by Odido. I did it, I started using the number, announced to everyone that this is my new number but then I realized there is a problem connecting mobile subscription to my account. Every time it throws an error (screenshot attached). I talked to the call center many times, I visited Odido store also but nobody could solve or provide any opinion to solve. My subscription is just hanging somewhere there but nobody can help connecting it to my account. I cannot use my Amazon prime due to that as well. We were planning also to transfer my wife to Odido to use together unlimited package but due to the problem, we cannot also do that.
Please provide a solution. Otherwise, probably I will have to cancel my subscriptions before 2 weeks period ends (this week).
Lukt het niet om jouw Mijn Odido accounts te koppelen? Plaats je voorbeeld in dit topic en wij helpen je op weg!
We hebben begrepen dat er wat issues zijn omtrent het koppelen van abonnementen in Mijn Odido. Waarom het niet mogelijk is de accounts te koppelen, kan per situatie verschillen.
Een aantal oorzaken van deze foutmelding: Oops! Er is iets fout gegaan kan zijn:
Een bestaand account dat gekoppeld is aan het e-mailadres.
De persoonsgegevens van beide abonnementen komen niet overeen (bijvoorbeeld voor-en achternaam, voorletters, geboortedatum, postcode en huisnummer).
Een dubbel account in ons achterliggende systeem.
Een inactief account dat is samengevoegd met het nieuwe account.
De overgang van een voormalig Tele2-account.
Een contractwijziging is onjuist verwerkt.
Een afgekeurde aanvraag en een nieuwe aanvraag worden onbedoeld gekoppeld.
De foutmelding: Te veel records gevonden is bij ons bekend. De melding kan voorkomen wanneer een rekeningnummer te vaak voorkomt in ons systeem. Een oorzaak kan zijn een oud of geannuleerd abonnement.
Wij kunnen je het beste helpen als je jouw vraag met een voorbeeld als reactie in dit topic plaatst. Ons moderatieteam zal dan zo snel mogelijk (normaliter binnen 24 tot 48 uur) op jouw post reageren. Het kan zijn dat je wordt uitgenodigd om een privébericht met jouw persoonsgegevens te sturen naar één van de moderators. We vragen jullie om de Community Huisregels na te leven en geen privéberichten te sturen naar een moderator als daar niet specifiek om is gevraagd. Zo zorgen we ervoor dat alles overzichtelijk blijft! Lees voor meer informatie de Community regels nog eens door: Hoe gaan wij binnen de Community met elkaar om? | Odido community.
Hi Teresa,
Ik krijg mijn odido internet en tv abonnement niet gekoppeld aan mijn mobile abonnement. Bij het koppelen krijg ik de melding:
“Onbekend adres
Het opgegeven aders komt helaas niet voor in onze systemen. Controleer je gegevens en probeer het nog eens”
Terwijl het opgeven adres wat erboven staat klopt. De servicedesk verwees mij door naar de odido community, omdat zij geen bevoegdheden hebben om mij hierbij te helpen.
Hopelijk kun jij dat wel.
Hi @ugur123, welcome to Odido and welcome to our Community! Thanks for filling in your profile. I see why you can't add your subscriptions in 1 Mijn Odido account. Your mobile subscription has the initials U. While Internet + TV has M.U. To add both subscriptions in 1 account, they need to have the exact same information. I just sent you an e-mail that you can reply to with a copy of your ID. Please let me know once you've done this, so I can make sure both subscriptions are on the initials M.U., and then you will have both subscriptions in your account in no time!
Hoi @dtvanworcum, leuk dat je zowel mobiel als Internet + TV bij ons hebt! Ik heb direct met je meegekeken en ik zie op hetzelfde adres als mobiel niet direct een Internet + TV abonnement staan. Wil je voor mij je Internet + TV klantnummer en je geboortedatum toevoegen aan je profiel? Dan kijk ik graag met je mee!
Hi@ugur123, welcome to Odido and welcome to our Community! Thanks for filling in your profile. I see why you can't add your subscriptions in 1 My Odido account. Your mobile subscription has the initials U. While Internet + TV has M.U. To add both subscriptions in 1 account, they need to have the exact same information. I just sent you an e-mail that you can reply to with a copy of your ID. Please let me know once you've done this, so I can make sure both subscriptions are on the initials M.U., and then you will have both subscriptions in your account in no time!
Hi @Marciano van Odido ,
I replied to your e-mail and sent my ID copy. Please make relevant changes and align both subscription data. Let me know if you do that.
Thanks in advance.
Hi @ugur123, thank you for your quick reply! I just changed your initials for your mobile subscription. Please give the system 15 minutes te process this and then you should be able to add it to your Mijn Odido account. Please let me know if it worked for you!
Hi@ugur123, thank you for your quick reply! I just changed your initials for your mobile subscription. Please give the system 15 minutes to process this and then you should be able to add it to your Mijn Odido account. Please let me know if it worked for you!
Hi @Marciano of Odido,
Unfortunately, it did not work again! I also called the call center again (for the 5th time for the same problem) today and they did not also find a solution.
Hi@ugur123, thank you for your quick reply! I just changed your initials for your mobile subscription. Please give the system 15 minutes to process this and then you should be able to add it to your Mijn Odido account. Please let me know if it worked for you!
Hi @Marciano of Odido,
Unfortunately, it did not work again! I also called the call center again (for the 5th time for the same problem) today and they did not also find a solution.
Hi @Marciano van Odido,
I retried it again this morning but got the same error. It has been around 10 days and nobody could resolve my issue. Maybe there are some technical departments to escalate this problem or register me from scratch to make a clean re-start? It is really annoying!
Hi @ugur123, crazy that it doesn't work, I see that everything is set up correctly and pairing should work. Let's set everything all over again. I just deleted your current account with your Internet + TV subscription. Can you now create a new account via our website and then link both subscriptions? If you try in the app, delete it first and then try again. Or try it via a browser/laptop version to see if that works.
If you still get the same message after that, then something is technically wrong and we will forward a case for you to our IT team so they can investigate it for you.
I look forward to hearing from you!
Hi @ugur123, crazy that it doesn't work, I see that everything is set up correctly and pairing should work. Let's set everything all over again. I just deleted your current account with your Internet + TV subscription. Can you now create a new account via our website and then link both subscriptions? If you try in the app, delete it first and then try again. Or try it via a browser/laptop version to see if that works.
If you still get the same message after that, then something is technically wrong and we will forward a case for you to our IT team so they can investigate it for you.
I look forward to hearing from you!
Hi @Pharwin van Odido,
I recreated an account but again the same error. I am really fed up with this errors of Odido and it has been 2 weeks. It took me many calls, entries, store visits but no solution. There is also a case created for this (74410937) but no solution! Your IT team is not also solving it unfortunately. Please tell your relevant technical departments to directly communicate this with me by calling! I don't have any more patient to wait really. Honestly, I am now thinking whether to cancel my contract or not because I have 1 day left for 2 weeks trial.
Thanks,
Ugur
Hoi @dtvanworcum, leuk dat je zowel mobiel als Internet + TV bij ons hebt! Ik heb direct met je meegekeken en ik zie op hetzelfde adres als mobiel niet direct een Internet + TV abonnement staan. Wil je voor mij je Internet + TV klantnummer en je geboortedatum toevoegen aan je profiel? Dan kijk ik graag met je mee!
Dag Marciano,
Ik heb mijn gegevens aangevuld.
Hi @ugur123, In that case, something seems to have gone wrong from our side, apologies for the inconvenience. I took a look at your case and I see that's a different case, that was about receiving new equipment. That was also requested for you I can see back in the case.
As for linking your subscription, I created a new case for you and put it through. The reference number is: 74496836. At this time, the processing time is 14 days due to busy times. They might well pick it up in a few days, but keep in mind that it could take up to 14 days before you can expect feedback. This will be by phone or email. Apologies that it cannot be resolved sooner at this time.
If you have any other questions in the meantime, feel free to ask!
Hi @dtvanworcum, ik heb direct meegekeken en ik zag dat de naam en toevoeging bij je huisnummer niet overeenkwam bij beide abonnementen. Bij je Internet + TV abonnement stond D. (je achternaam) en bij de toevoeging de cijfer 2 en bij je mobiele abonnement D. van (je achternaam) en bij de toevoeging II vermeld. Deze heb ik nu voor je aangepast, alles komt nu overeen met elkaar. Kun je nu proberen om het abonnement toe te voegen? Het zou nu moeten lukken.
Ik hoor het graag van je!
Hi @dtvanworcum, ik heb direct meegekeken en ik zag dat de naam en toevoeging bij je huisnummer niet overeenkwam bij beide abonnementen. Bij je Internet + TV abonnement stond D. (je achternaam) en bij de toevoeging de cijfer 2 en bij je mobiele abonnement D. van (je achternaam) en bij de toevoeging II vermeld. Deze heb ik nu voor je aangepast, alles komt nu overeen met elkaar. Kun je nu proberen om het abonnement toe te voegen? Het zou nu moeten lukken.
Ik hoor het graag van je!
Het lukt nu wel! Dankjewel.
@dtvanworcum Fijn dat het is gelukt, geen dank en graag gedaan! Als we vanuit deze kant nog iets kunnen betekenen, laat het dan gerust weten. Voor nu alvast een heel fijn weekend gewenst!
Goedemiddag.
Als ik mijn factuur voor vast internet wil bekijken krijg ik deze melding. “ Helaas, op dit moment is er geen internet abonnement gekoppeld aan jouw account. “
Als ik mijn account wil koppelen krijg ik de melding dat het adres niet in de systemen voor komt.
Hoi @Rupsje Nooitgenoeg, van harte welkom op de Community! Wel zo handig dat je je factuur voor internet kan bekijken. Ik zie al waarom dit niet lukt. Er staat een mobiel abonnement aan je Mijn Odido-account gekoppeld. Hier probeer je denk ik Internet + TV aan toe te voegen? Dit lukt niet, omdat de gegevens tussen Mobiel en Internet + TV niet exact overeenkomen. Je mobiele abonnement staat (denk ik) op naam van een van je ouders. De voorletter en de geboortedatum komen namelijk niet overeen.
Je kan 2 dingen doen:
Een apart Mijn Odido-account aanmaken voor Internet + TV
Je mobiele abonnement ook op jouw naam zetten (contractovername)
Als je voor contractovername kiest, staan beide abonnementen op jouw naam en dan kan je beide abonnementen in 1 Mijn Odido-account koppelen. Alles over contractovername lees je op deze pagina en hier vind je ook het formulier om contractovername aan te vragen.
Laat je het me weten waar je voor kiest en of het allemaal is gelukt? Mocht je nog vragen hebben, stel ze dan gerust. Ik ben er voor je!
Dag,
Ik zit met hetzelfde probleem. Het is niet mogelijk mijn mobiele abonnement te koppelen aan mijn internet abonnement. Hierdoor kan ik geen gegevens inzien van die laatste. De reden waarom het niet zou lukken is omdat het opgegeven adres niet bekend zou zijn in jullie systeem.
Groet,
Ryan
Hi! I also seem to suffer from the same problem.
I have 3 phone numbers under my account. Using the same account I got an abonnement to internet which is now connected and working, but I gave my husband’s name as contact person and for whatever reason now I cannot couple the internet account with the rest. So right now I have an internet abonnement that I cannot see whatsoever: it is connected to the Odido account I set using my own email address, but because I cannot “koppel” those it’s not visible to me AT ALL. I am badly frustrated, this is obviously a limitation that Odido should work on.
Can you help?
Hi @ryanjjansen wel zo fijn als je beide abonnementen in 1 account kunt koppelen, laten we samen naar een oplossing kijken! Om ze in 1 account te kunnen krijgen, dient de naam, adresgegevens en geboortedatum overeen te komen bij beide abonnementen. Ik heb gelijk gekeken en bij je mobiele abonnement staan de initialen R.J. vermeld en bij je Internet + TV abonnement alleen de R. Ook zie ik dat de geboortemaand bij je Internet + TV abonnement op juni staat en bij je mobiele abonnement op juli. Kun je aangeven wat klopt? Ik heb ook een kopie van je ID nodig om dit aan te kunnen passen. Ik heb zojuist een mail naar je verstuurd, waarop je kunt reageren met een kopie van je ID. Als je dat hebt gedaan, kun je dan een reactie geven in dit topic? Dan pas ik het daarna voor je aan, zodat je je mobiele abonnement kunt toevoegen aan je bestaande account!
Hi @Burcin, welcome to our Community! Well great if you can add your Internet subscription to your existing account. This is only possible if the name, address and date of birth of the subscriptions match. Is that the case?
I would be happy to check your subscriptions with you. Can you just include your date of birth and the last 4 digits of your bank account number in your profile? Then I can check with you right away!
Hi @Pharwin van Odido! Thanks for the quick response. I updated the info as requested. I can see that the name and the bank account number I used to order this internet are different than what is stored on my Odido account. I am more than happy to change the name and the bank account on the internet subscription so I can couple them with my Odido.
Hi @ryanjjansen wel zo fijn als je beide abonnementen in 1 account kunt koppelen, laten we samen naar een oplossing kijken! Om ze in 1 account te kunnen krijgen, dient de naam, adresgegevens en geboortedatum overeen te komen bij beide abonnementen. Ik heb gelijk gekeken en bij je mobiele abonnement staan de initialen R.J. vermeld en bij je Internet + TV abonnement alleen de R. Ook zie ik dat de geboortemaand bij je Internet + TV abonnement op juni staat en bij je mobiele abonnement op juli. Kun je aangeven wat klopt? Ik heb ook een kopie van je ID nodig om dit aan te kunnen passen. Ik heb zojuist een mail naar je verstuurd, waarop je kunt reageren met een kopie van je ID. Als je dat hebt gedaan, kun je dan een reactie geven in dit topic? Dan pas ik het daarna voor je aan, zodat je je mobiele abonnement kunt toevoegen aan je bestaande account!
Hi Pharwin, dank je wel voor je reactie. Geen idee hoe die fout erin is geslopen, maar mijn juiste geboortemaand is juli. Per ommegaande stuur ik jullie een kopie van mijn ID. Dank voor het oplossen alvast. Groet,
Ryan
Hello @Burcin, thanks for filling out the details in your profile!
I looked right away and I see that the Internet + TV subscription is in your partner's name. Hence, you cannot add them to your existing account. If you would like to have it in your own name, I can arrange this for you. To do this, however, I will need to perform a strict ID check. Can you give 1 correct answer to the questions below about the Internet + TV subscription:
What is the name of the Wi-Fi network associated with the subscription?
What is the email address registered with the subscription?
What is the cell phone number registered with the subscription?
What was the amount or last bill for the subscription?
What package does the subscription consist of?
In addition, I have also sent an email with the necessary details, which you can respond to with a reply. Once I receive 1 correct reply and also the correct data from you, I can put the contract in your name, so you can add it to your existing account.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.