Skip to main content
Sticky

Hulp bij Mijn Odido account koppelen


Toon eerste reactie

405 reacties

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Goedemorgen ​@Birdiesong75, wat leuk dat jullie gaan verhuizen, ik wens jullie alvast heel veel succes en plezier in jullie nieuwe woning! Dank voor het delen van de code en de toelichting. Geen zorgen, ik heb zojuist het adres bij je mobiele abonnement aangepast naar het nieuwe adres en ik heb je ook hierover een bevestiging per mail verstuurd. Het rekeningnummer hoeft niet overeen te komen met elkaar, het gaat echt alleen om de naam, adresgegevens en geboortedatum. In de naam bij je mobiele abonnement stonden de intialen R.J. vermeld en bij je Internetabonnement alleen de R. Dat heb ik ook gelijk voor je aangepast, alle gegevens komen nu overeen met elkaar. Verder heb ik ook het oude account voor je verwijderd. Je kunt vanaf nu het mobiele abonnement koppelen aan je bestaande account. 

Laat je weten of het is gelukt? Ik hoor het graag van je! 


  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 11 februari 2025
Pharwin van Odido schreef:

Goedemorgen ​@Birdiesong75, wat leuk dat jullie gaan verhuizen, ik wens jullie alvast heel veel succes en plezier in jullie nieuwe woning! Dank voor het delen van de code en de toelichting. Geen zorgen, ik heb zojuist het adres bij je mobiele abonnement aangepast naar het nieuwe adres en ik heb je ook hierover een bevestiging per mail verstuurd. Het rekeningnummer hoeft niet overeen te komen met elkaar, het gaat echt alleen om de naam, adresgegevens en geboortedatum. In de naam bij je mobiele abonnement stonden de intialen R.J. vermeld en bij je Internetabonnement alleen de R. Dat heb ik ook gelijk voor je aangepast, alle gegevens komen nu overeen met elkaar. Verder heb ik ook het oude account voor je verwijderd. Je kunt vanaf nu het mobiele abonnement koppelen aan je bestaande account. 

Laat je weten of het is gelukt? Ik hoor het graag van je! 

Beste Pharwin,

Dank voor je tekst en uitleg. Helder verhaal.

Het koppelen is gelukt. 

Met de verhuizing in aantocht kan ik die dan ook weer van m’n lijstje afvinken :) 

Je heb me prima geholpen. Top en bedankt !👍🏽


Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Beste ​@Birdiesong75, fijn dat het is gelukt! Is toch weer 1 taak minder, wel zo fijn. :) Geen dank en graag gedaan. Als ik nog iets anders voor je kan betekenen, laat het dan gerust weten. Ik wens je heel veel succes met het verhuizen en alvast veel plezier! 😄


  • is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 3 maart 2025

Hallo admin,

Het toevoegen mijn Odido Thuis (internet) abonnement aan mijn huidige mobiele abonnement in de app of website lukt niet. Als ik inlog op mijn odido stond er direct een optie om internet+tv toe te voegen. Maar er dit toevoegen werkt niet. Handmatig koppelen op email adres werkt ook niet (email adres in gebruik)

Graag jullie check


Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Hey ​@Jelmerm van harte welkom op onze Community! Wel zo fijn als je beide abonnementen in 1 account kunt koppelen, ik geef je graag meer duidelijkheid hierover! Om beide abonnementen in 1 account te kunnen koppelen, dient de naam, adresgegevens en geboortedatum overeen te komen met elkaar. Ik heb gelijk gekeken bij beide abonnementen en zie dat dat ook het geval is. Ook zie ik dat je mobiele abonnement en je Internet + TV abonnement inmiddels in 1 account gekoppeld zijn, klopt dat? Is het inmiddels gelukt om beide abonnementen in 1 account te koppelen? 

Ik hoor het graag van je! 😄


  • is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 4 maart 2025
Pharwin van Odido schreef:

Hey ​@Jelmerm van harte welkom op onze Community! Wel zo fijn als je beide abonnementen in 1 account kunt koppelen, ik geef je graag meer duidelijkheid hierover! Om beide abonnementen in 1 account te kunnen koppelen, dient de naam, adresgegevens en geboortedatum overeen te komen met elkaar. Ik heb gelijk gekeken bij beide abonnementen en zie dat dat ook het geval is. Ook zie ik dat je mobiele abonnement en je Internet + TV abonnement inmiddels in 1 account gekoppeld zijn, klopt dat? Is het inmiddels gelukt om beide abonnementen in 1 account te koppelen? 

Ik hoor het graag van je! 😄

Goedemorgen ​@Pharwin van Odido ,

Nee helaas niet, als ik probeer te koppelen in de app krijg ik de volgende melding: “Het is niet mogelijk dit abonnement te koppelen omdat het al gekoppeld is aan een andere gebruiker.”

 


Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Goedemorgen ​@Jelmerm, bedankt voor de terugkoppeling! Ik heb er ook meteen naar gekeken en in het systeem staat Internet + TV wel gekoppeld aan je account, maar aan de voorkant is dit inderdaad niet zo. Vandaar de melding dat deze al gekoppeld is. In het verleden kon ik 1 abonnement in het systeem loskoppelen, maar dit kan nu niet meer. Wat ik daarom wil doen is je Mijn Odido-account verwijderen. Na 15 minuten kan je dan een nieuw account aanmaken via Mijn Odido registreren. Ik wil je dan vragen om eerst Internet + TV te koppelen en vervolgens je mobiele abonnementen. Ik zie dan geen reden dat het niet zou lukken. Geef je me akkoord dat ik je huidige account mag verwijderen? Dan ga ik direct voor je aan de slag en dan heb je binnen no time al je abonnementen in 1 nieuw account gekoppeld! 😊


  • is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 5 maart 2025
Marciano van Odido schreef:

Goedemorgen ​@Jelmerm, bedankt voor de terugkoppeling! Ik heb er ook meteen naar gekeken en in het systeem staat Internet + TV wel gekoppeld aan je account, maar aan de voorkant is dit inderdaad niet zo. Vandaar de melding dat deze al gekoppeld is. In het verleden kon ik 1 abonnement in het systeem loskoppelen, maar dit kan nu niet meer. Wat ik daarom wil doen is je Mijn Odido-account verwijderen. Na 15 minuten kan je dan een nieuw account aanmaken via Mijn Odido registreren. Ik wil je dan vragen om eerst Internet + TV te koppelen en vervolgens je mobiele abonnementen. Ik zie dan geen reden dat het niet zou lukken. Geef je me akkoord dat ik je huidige account mag verwijderen? Dan ga ik direct voor je aan de slag en dan heb je binnen no time al je abonnementen in 1 nieuw account gekoppeld! 😊

@Marciano van Odido akkoord!


Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi Jelmer, bedankt de reactie! Wat apart, ik heb je account niet volledig kunnen verwijderen, dus ik heb de abonnementen losgekoppeld. Aan de voorkant is het account nu leeg. Wil je proberen via deze pagina Internet + TV te koppelen en vervolgens je mobiele abonnementen? Ik hoor graag of dit lukt. Anders moet ik mijn collega's van de technische afdeling vragen het account alsnog volledig te verwijderen. Ik zie je reactie graag tegemoet! 


  • is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 11 maart 2025

@Marciano van Odido zou je de IT specialisten aan het werk kunnen zetten? Helaas heeft jouw actie nog niet geholpen...


Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Goedemorgen ​@Jelmerm, voordat ik bij de IT-specialisten aanklopt wilde ik nog 1 laatste keer kijken of ik je account nu wel volledig kon verwijderen en dat is nu gelukt! Geef het systeem 15 minuten om dit te verwerken en dan moet het lukken om via Mijn Odido registreren je nieuwe account aan te maken en je abonnementen te koppelen. Ik hoor graag van je of het is gelukt! Zo niet, laat het me dan weten welke foutmelding je krijgt, dan zet ik het meteen voor je door naar IT. Maar ik ga er vanuit dat het nu moet lukken!


  • is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 12 maart 2025

@Marciano van Odido ik heb een nieuw account aangemaakt en eerst internet gekoppeld.

dan zie ik even staan  grijze balk “het koppelen van abonnementen wordt uitgevoerd”. Dat blijft dan “hangen” ook bij refresh van die pagina via de browser. Na enige tijd ben ik dan uitgelogd uit Mijn Odido. Vervolgens log ik opnieuw in. Daarna zie ik wel mijn 06 abbo (maar die had ik in stap 1 niet eens gekoppeld) maar wederom geen Internet abbo


Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi ​@Jelmerm, bedankt voor het proberen! Wat apart dat Internet + TV nog steeds niet gekoppeld kan worden. Ik merk dat er verschillende foutmeldingen verschijnen, maar dat het koppelen wordt uitgevoerd en vervolgens blijft hangen heb ik nog niet gezien. Ik heb het daarom meteen doorgezet naar mijn collega's van de technische afdeling. Zij zullen dit onderzoeken. Op dit moment hebben ze een verwerkingstijd van 14 werkdagen. Zodra ze aan jouw account toekomen, nemen ze ook contact met je op. Laat je het me weten als je van ze hebt gehoord? Ik blijf graag op de hoogte. Mocht ik eerder iets horen dan laat ik het je uiteraard ook meteen weten!

Casenummer: 76693132


  • is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 13 maart 2025

@Marciano van Odido bedankt voor je hulp. Ik wacht het rustig af! Ik denk dat een en ander te maken heeft met een verhuizing vorig jaar. Gr Jelmer


Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Hi ​@Jelmerm dat is helemaal goed! Mocht je in de tussentijd nog andere vragen hebben, stel ze gerust. We zijn er voor je! 


  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 12 april 2025

Hi,
 

Ik wil mijn internet thuis abonnement koppelen aan mijn account alleen snap ik niet goed hoe ik dat moet doen?

 

Alvast bedankt voor de moeite.


Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Hi ​@Merle Holterman van harte welkom op onze Community! Wel zo fijn als je je Internet abonnement in je account kunt koppelen, ik geef je graag meer duidelijkheid hierover! Ik heb gelijk gekeken bij je mobiele abonnement en ik zie dat dit een Zakelijk abonnement is, waar ook een account aan is gekoppeld. Je kunt je Internetabonnement alleen niet aan dit account koppelen, omdat een Zakelijk abonnement + Particulier niet in hetzelfde account gekoppeld kan worden. Dat kan alleen als de naam, adresgegevens en geboortedatum overeenkomen en bij je mobiele abonnement staat als naam je bedrijfsnaam uiteraard vermeld. 

Je kunt voor je Internetabonnement alleen een apart account aanmaken via onze website. Zodra je bent ingelogd, kun je je abonnement koppelen. Zodra je hebt gekozen voor Internetabonnement, wordt er een verificatiecode verstuurd naar het mailadres wat bij ons bekend is bij je internetabonnement. Als je die code invoert, staat je abonnement gekoppeld in je account en kun je van alles inzien en zelf regelen, wel zo gemakkelijk! 

Mocht het niet lukken in de app, probeer het dan via een browser/laptop om te kijken of het dan wel lukt. Zo niet, dan verneem ik graag op welke manier je het probeert te koppelen (app/browser/laptop) en wat voor (fout)melding je precies te zien krijgt. 

Laat je weten of het is gelukt? Ik hoor het graag van je! 


  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 14 april 2025

Hoelang duurt dat koppelen?


Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

@Merle Holterman het koppelen zou hoogstens 10 minuten in beslag moeten nemen. Vaak komt de e-mail met de verificatiecode al binnen een paar minuten binnen, maar soms kan het wel wat langer duren. Vaak binnen een uur heb je de mail wel binnen.

Als je nog andere vragen hebt, laat het dan gerust weten. Ik ben er voor je! 


  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 14 april 2025

Ik heb ook dit probleem. Ik had een telefoon abonnement en heb recent een internet abonnement afgesloten. Als ik het probeer te koppelen krijg ik de melding er is iets fout gegaan 


Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Goedemorgen ​@Frits5626 van harte welkom op onze Community! Wel zo fijn als je beide abonnementen in 1 account kunt koppelen, ik geef je graag meer duidelijkheid! Het is alleen mogelijk om beide abonnementen in 1 account te koppelen, als de naam adresgegevens en geboortedatum bij beide abonnementen overeenkomen met elkaar. Is dat ook het geval? Graag wil ik met je meekijken, alleen zie ik dat het telefoonnummer uit je profiel niet naar voren komt in ons systeem. Klopt het nummer wel? Kun je het juiste telefoonnummer in je profiel vermelden en mij een seintje geven wanneer je dit hebt gedaan? Dan kijk ik daarna gelijk met je mee! 


  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 15 april 2025

Pharwin dank je voor de reactie nummer stond inderdaad niet goed nu wel


Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Hi ​@Frits5626 dank voor het invullen van de juiste profielgegevens! Ik heb gelijk gekeken bij je abonnementen en ik zie dat de naam niet overeenkomt, vandaar dat het koppelen ook niet lukt. Bij je mobiele abonnement staan de initialen G.P.J.F.M. vermeld en bij je Internetabonnement alleen de F. Kan ik de initialen toevoegen bij je Internetabonnement of juist aanpassen bij je mobiele abonnement naar alleen de F? 

Let me know, dan ga ik daarna direct voor aan de slag, zodat je binnen no-time je abonnmenten in 1 account gekoppeld hebt! 


  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 16 april 2025

Maak ze allebei maar g.p.j.f.m

Alvast bedankt voor de hulp

 


Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Goedemogen ​@Frits5626 helemaal goed! Ik heb het zojuist voor je aangepast, alle gegevens komen nu overeen bij beide abonnementen. Kun je het toevoegen aan je account? Het zou nu moeten lukken! 

Laat je weten of het is gelukt? Zo niet, dan verneem ik graag wat voor (fout)melding je precies te zien krijgt en op welke manier je dit probeert (app/browser/laptop). 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen