Skip to main content
Sticky

Hulp bij Mijn Odido account koppelen

Toon eerste reactie

411 reacties

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 17 april 2025
Teresa van Odido schreef:

Lukt het niet om jouw Mijn Odido accounts te koppelen? Plaats je voorbeeld in dit topic en wij helpen je op weg!

We hebben begrepen dat er wat issues zijn omtrent het koppelen van abonnementen in Mijn Odido. Waarom het niet mogelijk is de accounts te koppelen, kan per situatie verschillen.

Een aantal oorzaken van deze foutmelding: Oops! Er is iets fout gegaan kan zijn:

• Een bestaand account dat gekoppeld is aan het e-mailadres.
  • De persoonsgegevens van beide abonnementen komen niet overeen (bijvoorbeeld voor-en achternaam, voorletters, geboortedatum, postcode en huisnummer).
  • Een dubbel account in ons achterliggende systeem.
  • Een inactief account dat is samengevoegd met het nieuwe account.
  • De overgang van een voormalig Tele2-account.
  • Een contractwijziging is onjuist verwerkt.
  • Een afgekeurde aanvraag en een nieuwe aanvraag worden onbedoeld gekoppeld.
  • De foutmelding: Te veel records gevonden is bij ons bekend. De melding kan voorkomen wanneer een rekeningnummer te vaak voorkomt in ons systeem. Een oorzaak kan zijn een oud of geannuleerd abonnement. 

Wij kunnen je het beste helpen als je jouw vraag met een voorbeeld als reactie in dit topic plaatst. Ons moderatieteam zal dan zo snel mogelijk (normaliter binnen 24 tot 48 uur) op jouw post reageren. Het kan zijn dat je wordt uitgenodigd om een privébericht met jouw persoonsgegevens te sturen naar één van de moderators. We vragen jullie om de Community Huisregels na te leven en geen privéberichten te sturen naar een moderator als daar niet specifiek om is gevraagd. Zo zorgen we ervoor dat alles overzichtelijk blijft! Lees voor meer informatie de Community regels nog eens door: Hoe gaan wij binnen de Community met elkaar om? | Odido community.

Ik kan mijn accounts niet koppelen want de naam van mijn tv abonnement staat verkeerd in het systeem ik probeer dit nu al 2maanden op te lossen door steeds te bellen er word tegen mij gezegd dat ik contact moet opnemen zodat dit veranderd kan worden.

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 17 april 2025
GaexGlamGold schreef:
Teresa van Odido schreef:

Lukt het niet om jouw Mijn Odido accounts te koppelen? Plaats je voorbeeld in dit topic en wij helpen je op weg!

We hebben begrepen dat er wat issues zijn omtrent het koppelen van abonnementen in Mijn Odido. Waarom het niet mogelijk is de accounts te koppelen, kan per situatie verschillen.

Een aantal oorzaken van deze foutmelding: Oops! Er is iets fout gegaan kan zijn:

• Een bestaand account dat gekoppeld is aan het e-mailadres.
  • De persoonsgegevens van beide abonnementen komen niet overeen (bijvoorbeeld voor-en achternaam, voorletters, geboortedatum, postcode en huisnummer).
  • Een dubbel account in ons achterliggende systeem.
  • Een inactief account dat is samengevoegd met het nieuwe account.
  • De overgang van een voormalig Tele2-account.
  • Een contractwijziging is onjuist verwerkt.
  • Een afgekeurde aanvraag en een nieuwe aanvraag worden onbedoeld gekoppeld.
  • De foutmelding: Te veel records gevonden is bij ons bekend. De melding kan voorkomen wanneer een rekeningnummer te vaak voorkomt in ons systeem. Een oorzaak kan zijn een oud of geannuleerd abonnement. 

Wij kunnen je het beste helpen als je jouw vraag met een voorbeeld als reactie in dit topic plaatst. Ons moderatieteam zal dan zo snel mogelijk (normaliter binnen 24 tot 48 uur) op jouw post reageren. Het kan zijn dat je wordt uitgenodigd om een privébericht met jouw persoonsgegevens te sturen naar één van de moderators. We vragen jullie om de Community Huisregels na te leven en geen privéberichten te sturen naar een moderator als daar niet specifiek om is gevraagd. Zo zorgen we ervoor dat alles overzichtelijk blijft! Lees voor meer informatie de Community regels nog eens door: Hoe gaan wij binnen de Community met elkaar om? | Odido community.

Ik kan mijn accounts niet koppelen want de naam van mijn tv abonnement staat verkeerd in het systeem ik probeer dit nu al 2maanden op te lossen door steeds te bellen er word tegen mij gezegd dat ik contact moet opnemen zodat dit veranderd kan worden.

De namen van de accounts zijn niet het zelfde en dat wil ik graag veranderen ik wil beiden abonnementen in een profiel zien

• is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 17 april 2025

Is gelukt dank je wel voor de hulp

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Goedemiddag ​@Frits5626, graag gedaan namens Pharwin en alvast een heel fijn Paasweekend!

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi ​@GaexGlamGold, van harte welkom op de community en bedankt voor het invullen van je profiel! Ik heb meteen met je meegekeken en ik zie dat je geboortedatum voor Internet + TV op 31 december staat. Ik wil dit allereerst voor je wijzigen. Ik heb je zojuist een e-mail gestuurd waarop je kan reageren met een kopie van je ID. Laat je het me weten als je dit hebt gedaan? Dan kan ik de geboortedatum corrigeren.

Mocht het dan nog niet lukken, dan zet ik het door naar mijn collega's van de technische afdeling. Het is namelijk bekend dat Internet + TV koppelen in Mijn Odido een foutmelding kan geven. Zij kunnen dit dan voor je oplossen. Maar daarvoor moeten de gegevens eerst wel overeenkomen. Ik hoor het graag van je en dan ga ik voor je aan de slag! 😄

• is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 24 april 2025

Het toevoegen mijn Odido Thuis (internet) abonnement aan mijn huidige mobiele abonnement in de app of website lukt niet. Als ik inlog op mijn odido stond er direct een optie om internet+tv toe te voegen. Maar er dit toevoegen werkt niet. Handmatig koppelen op email adres werkt ook niet (email adres in gebruik)

zouden jullie hier naar kunnen kijken?

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Goedemiddag ​@ESeniS92, leuk om te lezen dat je zowel een internet- als mobiel abonnement bij ons hebt! Ik heb direct met je meegekeken en ik zie dat je voorletters niet exact overeenkomen tussen je mobiele abonnement en je internetabonnement. Om beide abonnementen in 1 Mijn Odido-account te koppelen, moeten ze exact overeenkomen. Ik heb je zojuist een e-mail gestuurd waarop je kan reageren met een kopie van je ID. Laat je het me weten als je dit hebt gedaan? Dan zorg ik ervoor dat je voorletters bij beide abonnementen overeenkomen. Op dit moment is het ook bekend dat het koppelen van internet en mobiel een foutmelding kan geven en mijn collga's werken er nog hard aan om dit op te lossen. Mocht het na het overeenkomen van je voorletters nog niet lukken, dan zet ik het voor je door naar mijn collega's van de technische afdeling. Geef je me een seintje als je op mijn e-mail hebt gereageerd? Dan ga ik voor je aan de slag! 😄

• is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 27 april 2025

Hoi marciano, dank voor de mail! Ik heb hierop gereageerd! Dank alvast!

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Goedemorgen ​@ESeniS92 dank voor het sturen van de kopie, deze hebben we in goede orde ontvangen! Ik heb zojuist de naam voor je aangepast bij je Internet + TV abonnement. Alle gegevens komen nu overeen zoals bij je mobiele abonnement. Het koppelen zou nu moeten lukken! Kun je het proberen? 

We horen graag van je of het is gelukt! Zo niet, dan vernemen we graag op welke manier je dit probeert (app/browser/laptop) en wat voor (fout)melding je precies te zien krijgt! 

• is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 28 april 2025

Het is gelukt! Dankjewel!

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

@ESeniS92 fijn dat het is gelukt, daar zijn we blij mee! Uiteraard, geen dank en graag gedaan namens Marciano en mij! Als we vanuit deze kant nog iets voor je kunnen betekenen, laat het dan gerust weten. Voel je vrij om gerust te reageren in een topic of een nieuw topic aan te maken, de Community is er voor je. Voor nu nog een hele fijne maandag gewenst! 😁

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen