Lukt het niet om jouw Mijn Odido accounts te koppelen? Plaats je voorbeeld in dit topic en wij helpen je op weg!
We hebben begrepen dat er wat issues zijn omtrent het koppelen van abonnementen in Mijn Odido. Waarom het niet mogelijk is de accounts te koppelen, kan per situatie verschillen.
Een aantal oorzaken van deze foutmelding: Oops! Er is iets fout gegaan kan zijn:
Een bestaand account dat gekoppeld is aan het e-mailadres.
De persoonsgegevens van beide abonnementen komen niet overeen (bijvoorbeeld voor-en achternaam, voorletters, geboortedatum, postcode en huisnummer).
Een dubbel account in ons achterliggende systeem.
Een inactief account dat is samengevoegd met het nieuwe account.
De overgang van een voormalig Tele2-account.
Een contractwijziging is onjuist verwerkt.
Een afgekeurde aanvraag en een nieuwe aanvraag worden onbedoeld gekoppeld.
De foutmelding: Te veel records gevonden is bij ons bekend. De melding kan voorkomen wanneer een rekeningnummer te vaak voorkomt in ons systeem. Een oorzaak kan zijn een oud of geannuleerd abonnement.
Wij kunnen je het beste helpen als je jouw vraag met een voorbeeld als reactie in dit topic plaatst. Ons moderatieteam zal dan zo snel mogelijk (normaliter binnen 24 tot 48 uur) op jouw post reageren. Het kan zijn dat je wordt uitgenodigd om een privébericht met jouw persoonsgegevens te sturen naar één van de moderators. We vragen jullie om de Community Huisregels na te leven en geen privéberichten te sturen naar een moderator als daar niet specifiek om is gevraagd. Zo zorgen we ervoor dat alles overzichtelijk blijft! Lees voor meer informatie de Community regels nog eens door: Hoe gaan wij binnen de Community met elkaar om? | Odido community.
Bladzijde 14 / 14
Hallo @Niqe, van harte welkom op onze Community! Ik kijk graag met je mee naar een oplossing hiervoor. Echter, is het niet de bedoeling om in meerdere topics te reageren over hetzelfde onderwerp. Op die manier wordt het onoverzichtelijk voor ons en dit staat ook in onze huisregels vermeld. Ik zag dat je al een eigen topic hierover had gestart:
Ik zal zo snel mogelijk in je eigen topic terugkomen met meer duidelijkheid!
Lukt het niet om jouw Mijn Odido accounts te koppelen? Plaats je voorbeeld in dit topic en wij helpen je op weg!
We hebben begrepen dat er wat issues zijn omtrent het koppelen van abonnementen in Mijn Odido. Waarom het niet mogelijk is de accounts te koppelen, kan per situatie verschillen.
Een aantal oorzaken van deze foutmelding: Oops! Er is iets fout gegaan kan zijn:
Een bestaand account dat gekoppeld is aan het e-mailadres.
De persoonsgegevens van beide abonnementen komen niet overeen (bijvoorbeeld voor-en achternaam, voorletters, geboortedatum, postcode en huisnummer).
Een dubbel account in ons achterliggende systeem.
Een inactief account dat is samengevoegd met het nieuwe account.
De overgang van een voormalig Tele2-account.
Een contractwijziging is onjuist verwerkt.
Een afgekeurde aanvraag en een nieuwe aanvraag worden onbedoeld gekoppeld.
De foutmelding: Te veel records gevonden is bij ons bekend. De melding kan voorkomen wanneer een rekeningnummer te vaak voorkomt in ons systeem. Een oorzaak kan zijn een oud of geannuleerd abonnement.
Wij kunnen je het beste helpen als je jouw vraag met een voorbeeld als reactie in dit topic plaatst. Ons moderatieteam zal dan zo snel mogelijk (normaliter binnen 24 tot 48 uur) op jouw post reageren. Het kan zijn dat je wordt uitgenodigd om een privébericht met jouw persoonsgegevens te sturen naar één van de moderators. We vragen jullie om de Community Huisregels na te leven en geen privéberichten te sturen naar een moderator als daar niet specifiek om is gevraagd. Zo zorgen we ervoor dat alles overzichtelijk blijft! Lees voor meer informatie de Community regels nog eens door: Hoe gaan wij binnen de Community met elkaar om? | Odido community.
10 days ago, I made a subscription with Odido. I bought a new iphone, I applied to transfer my number and took an Unlimited Plus. I even applied to transfer my home internet to Odido and they will hopefully visit us tomorrow to connect our fiber. I received my phone together with a SIM card. But then, because of a huge mistake made by my ex-provider's employee (really a long story), my number porting request has been rejected a couple of times and I had to give up transferring the old number but just continue with the SIM card and the number provided by Odido. I did it, I started using the number, announced to everyone that this is my new number but then I realized there is a problem connecting mobile subscription to my account. Every time it throws an error (screenshot attached). I talked to the call center many times, I visited Odido store also but nobody could solve or provide any opinion to solve. My subscription is just hanging somewhere there but nobody can help connecting it to my account. I cannot use my Amazon prime due to that as well. We were planning also to transfer my wife to Odido to use together unlimited package but due to the problem, we cannot also do that.
Please provide a solution. Otherwise, probably I will have to cancel my subscriptions before 2 weeks period ends (this week).
Lukt het niet om jouw Mijn Odido accounts te koppelen? Plaats je voorbeeld in dit topic en wij helpen je op weg!
We hebben begrepen dat er wat issues zijn omtrent het koppelen van abonnementen in Mijn Odido. Waarom het niet mogelijk is de accounts te koppelen, kan per situatie verschillen.
Een aantal oorzaken van deze foutmelding: Oops! Er is iets fout gegaan kan zijn:
Een bestaand account dat gekoppeld is aan het e-mailadres.
De persoonsgegevens van beide abonnementen komen niet overeen (bijvoorbeeld voor-en achternaam, voorletters, geboortedatum, postcode en huisnummer).
Een dubbel account in ons achterliggende systeem.
Een inactief account dat is samengevoegd met het nieuwe account.
De overgang van een voormalig Tele2-account.
Een contractwijziging is onjuist verwerkt.
Een afgekeurde aanvraag en een nieuwe aanvraag worden onbedoeld gekoppeld.
De foutmelding: Te veel records gevonden is bij ons bekend. De melding kan voorkomen wanneer een rekeningnummer te vaak voorkomt in ons systeem. Een oorzaak kan zijn een oud of geannuleerd abonnement.
Wij kunnen je het beste helpen als je jouw vraag met een voorbeeld als reactie in dit topic plaatst. Ons moderatieteam zal dan zo snel mogelijk (normaliter binnen 24 tot 48 uur) op jouw post reageren. Het kan zijn dat je wordt uitgenodigd om een privébericht met jouw persoonsgegevens te sturen naar één van de moderators. We vragen jullie om de Community Huisregels na te leven en geen privéberichten te sturen naar een moderator als daar niet specifiek om is gevraagd. Zo zorgen we ervoor dat alles overzichtelijk blijft! Lees voor meer informatie de Community regels nog eens door: Hoe gaan wij binnen de Community met elkaar om? | Odido community.
Hi Teresa,
Ik krijg mijn odido internet en tv abonnement niet gekoppeld aan mijn mobile abonnement. Bij het koppelen krijg ik de melding:
“Onbekend adres
Het opgegeven aders komt helaas niet voor in onze systemen. Controleer je gegevens en probeer het nog eens”
Terwijl het opgeven adres wat erboven staat klopt. De servicedesk verwees mij door naar de odido community, omdat zij geen bevoegdheden hebben om mij hierbij te helpen.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.