Hallo,
Ook hier problemen bij het koppelen.
Bij het toevoegen van het internet+tv abonnement krijg ik de foutmelding: “Het is niet mogelijk dit mobiele nummer te koppelen.”
Met vriendelijke groeten,
Familie Puylaert
Hallo, deze is nu 2 weken geleden geplaatst. Wil iemand reageren? :-)
Ook hier 2 weken niets gehoord na het plaatsen van het probleem en vraag. Inmiddels gebeld met Odido. Ik zou terug gebeld worden. Dat is ook nog niet gebeurd.
Hoi @Naomid00, @PS L, @fampuy, sorry voor de late reactie. Dit topic is door een foute instelling niet bij ons terechtgekomen. Hebben jullie inmiddels al contact gehad met een collega? Mocht het nog niet gelukt zijn, laat het me dan weten. Dan duik ik er direct voor jullie in.
Controleer allereerst eens het volgende:
- Staan alle abonnementen die je in Mijn Odido wil koppelen op exact dezelfde gegevens (voorletters, tussenvoegsel, achternaam, geboortedatum en adres)
- Staat je klantnummer in je profiel?
Ik hoor het graag van jullie!
Hoi Marciano,
Sorry, ben er niet over te spreken. Noch community noch klantenservice reageert en ik ben er al vanaf 18-7 mee bezig. Ik zou terug gebeld worden in de avond en dat gebeurt dan gewoon ook niet. Het account is nu wel gekoppeld.
groeten,
Petra
Goedemiddag, mijn mobiele abonnement en mijn internet+TV abonnement krijg ik niet gekoppeld.
Dit ligt waarschijnlijk aan een ander adres bij één van de twee abonnementen, maar dit kan ik niet controleren, aangezien ik mijn internet+TV abonnement niet kan inzien.
Na stukken te hebben gemaild naar service@.., kreeg ik weer een foutmelding via de mail?
Hoi @TimE96, welkom op de Community! Ik heb direct met je meegekeken en ik geef je graag meer duidelijkheid. Ik denk dat er 2 dingen door elkaar zijn gehaald. Het adres staat inmiddels voor beide abonnementen goed. Echter staat je mobiele abonnement **79 op naam (en geboortedatum) van iemand anders. Ik gok één van je ouders. Om beide abonnementen in 1 Mijn Odido-account te koppelen moeten de abonnementen op exact dezelfde naam staan. In de mailuitwisseling missen nog de volgende bestanden: geldige kopie legitimatie oude klant. Degene uit geboortejaar 1967. Stuur je die nog mee in de mailwisseling? Dan kunnen mijn collega's het verzoek voor contractovername voor je afronden. Ik hoor graag of het is gelukt!
Bij mij ook problemen. Wij hebben twee mobiele abonnementen, waarvan één een samen unlimited abonnement is. Alle abonnementen (ook thuis) staan op één naam. Het hoofdabonnement + thuis abonnement zijn gekoppeld, maar het lukt niet om het derde abonnement (de samen unlimted) te koppelen aan het account. Ik kan het telefoonnummer (06-*****366) invoeren, en krijg een sms-je. Maar dan krijg ik de melding met
We kunnen dit abonnement niet koppelen omdat we je gegevens niet herkennen. Bel ons op 0800-0092, kijken we met je mee.
Omdat ik de laatste weken al een stuk of 10x heb moeten bellen ivm een contractovername die niet goed verliep, hoop ik dat het nu even via de community kan worden geregeld. Bedankt vast.
Hoi @TimE96, welkom op de Community! Ik heb direct met je meegekeken en ik geef je graag meer duidelijkheid. Ik denk dat er 2 dingen door elkaar zijn gehaald. Het adres staat inmiddels voor beide abonnementen goed. Echter staat je mobiele abonnement **79 op naam (en geboortedatum) van iemand anders. Ik gok één van je ouders. Om beide abonnementen in 1 Mijn Odido-account te koppelen moeten de abonnementen op exact dezelfde naam staan. In de mailuitwisseling missen nog de volgende bestanden: geldige kopie legitimatie oude klant. Degene uit geboortejaar 1967. Stuur je die nog mee in de mailwisseling? Dan kunnen mijn collega's het verzoek voor contractovername voor je afronden. Ik hoor graag of het is gelukt!
Ik heb deze gisteravond in een reply op eerder mailverkeer verzonden naar contractovername@odido. Ik ga er vanuit dat dit een dezer dagen wordt opgepakt?
@TimE96 Ik zie inderdaad dat je de mail hebt verstuurd en dat het bij de afdeling ligt die hierover gaat. Wegens de drukte is de verwerkingstijd momenteel 10 dagen. Het zou best kunnen dat het binnen een paar dagen wordt opgepakt, maar houd er rekening mee dat het maximaal 10 dagen kan duren. Excuses voor het ongemak. Ze zullen het zo snel mogelijk in orde maken! Je zult een reactie per mail ontvangen wanneer het is aangepast.
Mocht je in de tussentijd nog andere vragen hebben, laat het dan gerust weten!
@TimE96 Ik zie inderdaad dat je de mail hebt verstuurd en dat het bij de afdeling ligt die hierover gaat. Wegens de drukte is de verwerkingstijd momenteel 10 dagen. Het zou best kunnen dat het binnen een paar dagen wordt opgepakt, maar houd er rekening mee dat het maximaal 10 dagen kan duren. Excuses voor het ongemak. Ze zullen het zo snel mogelijk in orde maken! Je zult een reactie per mail ontvangen wanneer het is aangepast.
Mocht je in de tussentijd nog andere vragen hebben, laat het dan gerust weten!
Hoi Pharwin,
Ik heb een reactie gekregen met alweer het bericht dat er documenten ontbreken. Dit kan niet kloppen, aangezien ik alle documenten nu al twee keer heb toegezonden.
Hi @TimE96, ik heb gelijk meegekeken en ik zag dat je verkeerde documentie had meegestuurd. Kan gebeuren. Vandaar de vraag om alsnog de juiste documentatie te delen. Ik zie dat je het inmiddels correct hebt aangeleverd en het verzoek ligt nu bij de afdeling die hierover gaat. Zij zullen het verzoek zo snel mogelijk in behandeling nemen!
Vorige week nieuwe sim ontvangen. Nieuw account aangemaakt maar het koppelen met het nieuwe nummer gaat niet. Ontvang de sms maar na invoeren code gaat het fout.
Zaterdag met klantenservice gesproken en van alles geprobeerd. Ticket aangemaakt maar niet terug gebeld. Nu net weer gesproken met klantenservice ticket aangemaakt.
Maar ik weet denk ik wat het probleem is. Ik heb in het verleden (zoals je aan mijn profiel kunt zien) een t-mobile zakelijk abbonnement gehad. (200x-2013) Mijn community profiel hier bestond dus nog gewoon want die heb ik net gereset.
Nu is mijn vermoeden dat mijn oude accountgegevens nog ergens in jullie systeem staan. En dat het koppelen van mijn nieuwe sim hier nu ergens vastloopt.
Zouden jullie dit op willen pakken en oplossen en gelijk mijn nieuwe sim willen koppelen aan het nieuwe account dat ik vorige week heb aangemaakt. Verklaart ook waarom dit account niet zichtbaar was voor de helpdeskmedewerker. Hoor graag van jullie!
Vorige week nieuwe sim ontvangen. Nieuw account aangemaakt maar het koppelen met het nieuwe nummer gaat niet. Ontvang de sms maar na invoeren code gaat het fout.
Zaterdag met klantenservice gesproken en van alles geprobeerd. Ticket aangemaakt maar niet terug gebeld. Nu net weer gesproken met klantenservice ticket aangemaakt.
Maar ik weet denk ik wat het probleem is. Ik heb in het verleden (zoals je aan mijn profiel kunt zien) een t-mobile zakelijk abbonnement gehad. (200x-2013) Mijn community profiel hier bestond dus nog gewoon want die heb ik net gereset.
Nu is mijn vermoeden dat mijn oude accountgegevens nog ergens in jullie systeem staan. En dat het koppelen van mijn nieuwe sim hier nu ergens vastloopt.
Zouden jullie dit op willen pakken en oplossen en gelijk mijn nieuwe sim willen koppelen aan het nieuwe account dat ik vorige week heb aangemaakt. Verklaart ook waarom dit account niet zichtbaar was voor de helpdeskmedewerker. Hoor graag van jullie!
Hoop dat dit draadje gelezen wordt...heeft iemand het inmiddels al opgepakt? Als ik inlog zie ik nog steeds mijn sim niet gekoppeld en kan dus nog steeds niet bij mijn abonnement/factuur gegevens.
Goedemorgen @Boumeister, mijn excuses dat de reactie even op zich heeft laten wachten. Natuurlijk ga ik mijn uiterste best doen om ervoor te zorgen dat jij snel je abonnement aan je Mijn Odido account kunt koppelen! Ik ben daarom meteen voor je gaan kijken en zie onder het e-mailadres dat je voor de Community gebruikt twee telefoonnummers staan: een actieve en een inactieve. Het inactieve abonnement staat op de achtergrond nog wel gekoppeld aan een account. Deze heb ik daarom voor je verwijderd, om ruimte te geven voor het koppelen van je nieuwe abonnement. Zou je mij willen laten weten of het nu wel lukt? En zo niet, zou je mij dan kunnen vertellen welke foutmelding je krijgt zodra je het telefoonnummer probeert toe te voegen? Ik wacht je reactie af!
Het koppelen van accounts lukt niet. Ik zie alleen maar mijn telefoon abonnement, terwijl mails over glasvezel naar mijn ‘verborgen’ account leiden.
Als ik probeer te koppelen dan denk ik dat mijn adres niet herkent wordt. (is een gok.)
Wat ik kan zien als ik mijn adres ophaal is, dat het zoeken wel lukt, en terugkomt met Dr aan het begin van het adres en als ik dan probeer op te slaan, zegt het systeem dat ik niets verander, wat technisch denk ik niet waar is, want het staat er in als Dr. (met punt)
Beste moderators,
Ik ben onlangs verhuist en heb bij Odido een thuis internet abbonoment afgesloten.
Eerder had ik al een mobiel internet abbonoment en die mis ik nu in mijn account.
Waarschijnlijk komt dat door de verhuizing.
Met vriendelijke groeten,
Jelmer
Hoi @giesbertzrene, leuk dat je zowel mobiel als Internet + TV hebt! Ik heb direct met je meegekeken en ik zie al wat de redenen zijn dat je je abonnementen niet kan koppelen. Je hebt 2 accounts (1 voor mobiel en 1 voor Internet + TV). Daarnaast komen je voorletters niet volledig overeen. Mobiel staat op 3 voorletters, terwijl Internet + TV er 1 heeft. Ook dit moet exact overeenkomen. Wil je ze toch in 1 Mijn Odido account hebben? Dan moeten we het volgende doen:
1 account verwijderen. Laat het mij maar weten welk account (met welk e-mailadres) verwijderd kan worden. En je voorletters moeten gelijkgetrokken worden. Ik heb je zojuist een mail gestuurd waarop je kan reageren met een kopie van je ID. Laat je het me weten als je dit hebt gedaan? Dan ga ik voor je aan de slag!
Hoi @jelmer1337, super leuk dat je voor ons hebt gekozen! Ik zie inderdaad alleen Internet + TV staan. Lukt het om je mobiele abonnement als volgt toe te voegen? Ga naar Mijn Odido. Klik op Beheer > Abonnement koppelen. Ik hoor het graag van je!
Hoi @giesbertzrene, leuk dat je zowel mobiel als Internet + TV hebt! Ik heb direct met je meegekeken en ik zie al wat de redenen zijn dat je je abonnementen niet kan koppelen. Je hebt 2 accounts (1 voor mobiel en 1 voor Internet + TV). Daarnaast komen je voorletters niet volledig overeen. Mobiel staat op 3 voorletters, terwijl Internet + TV er 1 heeft. Ook dit moet exact overeenkomen. Wil je ze toch in 1 Mijn Odido account hebben? Dan moeten we het volgende doen:
1 account verwijderen. Laat het mij maar weten welk account (met welk e-mailadres) verwijderd kan worden. En je voorletters moeten gelijkgetrokken worden. Ik heb je zojuist een mail gestuurd waarop je kan reageren met een kopie van je ID. Laat je het me weten als je dit hebt gedaan? Dan ga ik voor je aan de slag!
Done. Ik neem aan de mail van het community team, waar deze boodschap ook in staat.
Hoi @jelmer1337, super leuk dat je voor ons hebt gekozen! Ik zie inderdaad alleen Internet + TV staan. Lukt het om je mobiele abonnement als volgt toe te voegen? Ga naar Mijn Odido. Klik op Beheer > Abonnement koppelen. Ik hoor het graag van je!
kijk aub ook eens bij mij ik kan al dagen / weken niet meer normaal inloggen.alle gegevens staan in mijn profiel. De ene dag kan ik wel inloggen via de app, de andere dag niet meer. ik wil toch echt gewoon mijn verbruik inzien.
Hi @dRichardK, logisch dat jij je verbruik gewoon wilt inzien! Ik ben met je gaan meekijken en alles ziet er goed uit. Je abonnementen staan gekoppeld zoals het hoort. Weet je zo of je hetzelfde ervaart als je inlogt via de website? Heb je ook al eens de App verwijderd van je telefoon en bekeken of de software van je telefoon up-to-date is? Als je het hierna nog steeds ervaart, kunnen we ervoor kiezen om je account te verwijderen en opnieuw aan te maken. Laat je mij de uitkomst weten?
Hi @dRichardK, logisch dat jij je verbruik gewoon wilt inzien! Ik ben met je gaan meekijken en alles ziet er goed uit. Je abonnementen staan gekoppeld zoals het hoort. Weet je zo of je hetzelfde ervaart als je inlogt via de website? Heb je ook al eens de App verwijderd van je telefoon en bekeken of de software van je telefoon up-to-date is? Als je het hierna nog steeds ervaart, kunnen we ervoor kiezen om je account te verwijderen en opnieuw aan te maken. Laat je mij de uitkomst weten?
Het maakt niet uit of ik de app of website gebruik. Ik kom er gewoon niet meer in. Ik kom wel in mijn account maar telkens zijn al mijn abonnementen weg. En als ik ze wil toevoegen krijg ik de melding dat ze al gekoppeld zijn. Zo nu en dan mag ik mijn gegevens inzien, er is geen touw aan vast te knopen.
Hallo,
Ik weet de inloggegevens van mijn account niet meer. Nu heb ik een nieuw account aangemaakt. Kunnen jullie mijn abonnement aan mijn nieuwe account toevoegen?
Alvast bedankt!
Hi,
I’m an Odido customer for more than a year, recently I have moved, I’ve cancelled my old internet subscription and ordered a new subscription to the new address.
My old home internet subscription is now inactive so I unlinked it from my odido, but when I’m trying to link my new home internet subscription at my new address, I’m getting the error of
> Het is niet mogelijk dit mobiele nummer te koppelen.
I suspect that somehow I ended up with a duplicate odido account, could you sort it out, please?
Thank you!
Goedemorgen,
Afgelopen weekend is mijn mobiele nummer overgezet naar mijn nieuwe E-sim van Odido. Ik kan echter mijn nieuwe abonnement niet koppelen. De oude sim was ook van Odido/T-Mobile, maar dan prepaid. Ik denk dat mijn e-mailadres nog gekoppeld is aan het andere account welke ik al heb proberen te verwijderen maar wat niet lijkt te lukken. Als ik mijn nieuwe abonnement wil koppelen dan krijg ik namelijk de melding dat er al een bestaand account is. Kan iemand mijn oude account verwijderen zodat ik een nieuwe kan aanmaken voor mijn nieuwe abonnement?