Skip to main content
Sticky

Hulp bij Mijn Odido account koppelen

  • 21 December 2023
  • 309 reacties
  • 4226 Bekeken

Lukt het niet om jouw Mijn Odido accounts te koppelen? Plaats je voorbeeld in dit topic en wij helpen je op weg!

 

We hebben begrepen dat er wat issues zijn omtrent het koppelen van abonnementen in Mijn Odido. Waarom het niet mogelijk is de accounts te koppelen, kan per situatie verschillen.

 


 

Een aantal oorzaken van deze foutmelding: Oops! Er is iets fout gegaan kan zijn:

  • Een bestaand account dat gekoppeld is aan het e-mailadres.
  • De persoonsgegevens van beide abonnementen komen niet overeen (bijvoorbeeld voor-en achternaam, voorletters, geboortedatum, postcode en huisnummer).
  • Een dubbel account in ons achterliggende systeem.
  • Een inactief account dat is samengevoegd met het nieuwe account.
  • De overgang van een voormalig Tele2-account.
  • Een contractwijziging is onjuist verwerkt.
  • Een afgekeurde aanvraag en een nieuwe aanvraag worden onbedoeld gekoppeld.
  • De foutmelding: Te veel records gevonden is bij ons bekend. De melding kan voorkomen wanneer een rekeningnummer te vaak voorkomt in ons systeem. Een oorzaak kan zijn een oud of geannuleerd abonnement. 

 

Wij kunnen je het beste helpen als je jouw vraag met een voorbeeld als reactie in dit topic plaatst. Ons moderatieteam zal dan zo snel mogelijk (normaliter binnen 24 tot 48 uur) op jouw post reageren. Het kan zijn dat je wordt uitgenodigd om een privébericht met jouw persoonsgegevens te sturen naar één van de moderators. We vragen jullie om de Community Huisregels na te leven en geen privéberichten te sturen naar een moderator als daar niet specifiek om is gevraagd. Zo zorgen we ervoor dat alles overzichtelijk blijft! Lees voor meer informatie de Community regels nog eens door: Hoe gaan wij binnen de Community met elkaar om? | Odido community.

 

 

309 reacties

Reputatie 6
Badge +3

Hoi @r.dekker, super dat je het gelijk wilt uitzoeken, dat valt alleen maar te prijzen! Het is echter niet volgens de huisregels om op meerdere topics te reageren of te openen met dezelfde vraagstelling. Het is niet dat ik je niet wil helpen, maar we werken echt volgens de huisregels van de Community. Anders staan de inboxen zo vol dat het nauwelijks te behappen valt. Neem voor alle info onze Huisregels door: Hoe gaan wij binnen de Community met elkaar om? | Odido community. Groetjes, Ishana

Ik wil graag TV + internet abonnement koppelen aan mijn odido, maar krijg de foutmelding "teveel records gevonden" na het invullen van de laatste 5 cijfers van mijn bankrekeningnr.

Reputatie 7
Badge +9

Hoi @Bte, een bekende foutmelding waar nog aan gewerkt wordt. Heb je een 2e IBAN die we tijdelijk in het systeem kunnen zetten? Hierna moet het lukken om je abonnement te koppelen en dan zetten we je eigen IBAN weer terug. Zo ja, stuur me dan een privébericht met de volgende gegevens:

Je klantnummer van Internet + TV, geboortedatum, postcode + huisnummer, de laatste 4 cijfers van je IBAN en het volledige tijdelijke IBAN

Zo niet, dan zet ik een case voor je door voor mijn technische collega's. Deze manier duurt iets langer vanwege hun verwerkingstijd, maar ook zo komt het dan goed!

Hoi Marciano, dank voor je snelle reactie. ik heb je een PB gestuurd met een tijdelijke IBAN.

Lukt het niet om jouw Mijn Odido accounts te koppelen? Plaats je voorbeeld in dit topic en wij helpen je op weg!

 

We hebben begrepen dat er wat issues zijn omtrent het koppelen van abonnementen in Mijn Odido. Waarom het niet mogelijk is de accounts te koppelen, kan per situatie verschillen.

 

 

Een aantal oorzaken van deze foutmelding: Oops! Er is iets fout gegaan kan zijn:

  • Een bestaand account dat gekoppeld is aan het e-mailadres.
  • De persoonsgegevens van beide abonnementen komen niet overeen (bijvoorbeeld voor-en achternaam, voorletters, geboortedatum, postcode en huisnummer).
  • Een dubbel account in ons achterliggende systeem.
  • Een inactief account dat is samengevoegd met het nieuwe account.
  • De overgang van een voormalig Tele2-account.
  • Een contractwijziging is onjuist verwerkt.
  • Een afgekeurde aanvraag en een nieuwe aanvraag worden onbedoeld gekoppeld.
  • De foutmelding: Te veel records gevonden is bij ons bekend. De melding kan voorkomen wanneer een rekeningnummer te vaak voorkomt in ons systeem. Een oorzaak kan zijn een oud of geannuleerd abonnement. 

 

Wij kunnen je het beste helpen als je jouw vraag met een voorbeeld als reactie in dit topic plaatst. Ons moderatieteam zal dan zo snel mogelijk (normaliter binnen 24 tot 48 uur) op jouw post reageren. Het kan zijn dat je wordt uitgenodigd om een privébericht met jouw persoonsgegevens te sturen naar één van de moderators. We vragen jullie om de Community Huisregels na te leven en geen privéberichten te sturen naar een moderator als daar niet specifiek om is gevraagd. Zo zorgen we ervoor dat alles overzichtelijk blijft! Lees voor meer informatie de Community regels nog eens door: Hoe gaan wij binnen de Community met elkaar om? | Odido community.

 

 

Lukt het niet om jouw Mijn Odido accounts te koppelen? Plaats je voorbeeld in dit topic en wij helpen je op weg!

 

We hebben begrepen dat er wat issues zijn omtrent het koppelen van abonnementen in Mijn Odido. Waarom het niet mogelijk is de accounts te koppelen, kan per situatie verschillen.

 

 

Een aantal oorzaken van deze foutmelding: Oops! Er is iets fout gegaan kan zijn:

  • Een bestaand account dat gekoppeld is aan het e-mailadres.
  • De persoonsgegevens van beide abonnementen komen niet overeen (bijvoorbeeld voor-en achternaam, voorletters, geboortedatum, postcode en huisnummer).
  • Een dubbel account in ons achterliggende systeem.
  • Een inactief account dat is samengevoegd met het nieuwe account.
  • De overgang van een voormalig Tele2-account.
  • Een contractwijziging is onjuist verwerkt.
  • Een afgekeurde aanvraag en een nieuwe aanvraag worden onbedoeld gekoppeld.
  • De foutmelding: Te veel records gevonden is bij ons bekend. De melding kan voorkomen wanneer een rekeningnummer te vaak voorkomt in ons systeem. Een oorzaak kan zijn een oud of geannuleerd abonnement. 

 

Wij kunnen je het beste helpen als je jouw vraag met een voorbeeld als reactie in dit topic plaatst. Ons moderatieteam zal dan zo snel mogelijk (normaliter binnen 24 tot 48 uur) op jouw post reageren. Het kan zijn dat je wordt uitgenodigd om een privébericht met jouw persoonsgegevens te sturen naar één van de moderators. We vragen jullie om de Community Huisregels na te leven en geen privéberichten te sturen naar een moderator als daar niet specifiek om is gevraagd. Zo zorgen we ervoor dat alles overzichtelijk blijft! Lees voor meer informatie de Community regels nog eens door: Hoe gaan wij binnen de Community met elkaar om? | Odido community.

 

 

hallo

ik ben een  nieuwe klant, ingangsdatum per gisteren, monteur Guidion komt vandaag langs om de router aan te sluiten. Mijn probleem is dat ik geen abonnement kan toevoegen in mijn odido en niet kan inloggen op mijn odido tv.

we hebben in het verleden ook een odido account gehad maar als het goed is is deze verwijderd.

Ik hoor graag van jullie.

gr mart plomp

Reputatie 7
Badge +9

Hi @mart plomp, welkom (terug) bij Odido! Ik zie geen oud account op je e-mailadres staan, dus het zou moeten lukken om je abonnement toe te voegen. Welke foutmelding krijg je precies te zien?

Had je eerder ook al Internet +TV of een mobiel abonnement? Heb je toevallig nog je oude klantnummer of 06-nummer? Zo ja, zet die dan in je profiel onder Klantnummer. Dan kan ik er dieper in duiken! 😄

Ik heb mjjn mobiele nummer achter het klant nummer gezet 

 

Oude klant nummer [afgeschermd door moderator, plaats a.u.b. geen privégegevens openbaar] denk ik

ik ontvang de melding te veel records na het toevoegen van mijn bank rekening 

 

 

 

Is het mogelijk dat jullie het internet contract toevoegen onder mijn account? Ontvang nog steeds de foutmelding dat er te veel records zijn..

ik kan eventueel in privé bericht meer info delen?

 

 

Reputatie 6
Badge +7

Hallo @mart plomp, we kunnen helaas het abonnement niet voor je toevoegen, dit kun je alleen zelf regelen. We kunnen uiteraard wel meekijken of alles in onze systemenen bij je abonnement goed staat. Op je 06-nummer krijg ik jammer genoeg niets naar voren, maar wel op je e-mailadres. Ik zie dat je al eerdere Internet + TV abonnementen bij ons hebt gehad. Daar staat momenteel niks gekoppeld. Deze melding is bij ons bekend en mijn collega's van IT werken er nog hard aan om dit op te lossen. We hebben gelukkig een workaround gevonden om het toch sneller werkend voor je te krijgen. Dat is namelijk om tijdelijk een ander IBAN aan je abonnement te koppelen. Zodra we een andere IBAN aan je account hebben gekoppeld moet het lukken om je abonnement toe te voegen. Daarna kun je via je Mijn Odido account zelf de gewenste IBAN weer wijzigen. Kun je mij een privébericht sturen met je huidige klantnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum, je huidige bankrekeningnummer en een nieuwe (tijdelijke) bankrekeningnummer? Dan kan ik het voor je wijzigen! 

Ook hier probleem van koppelen. vanmorgen nieuw contract afgesloten ( overstap Tele2 -→ Odido).

Heb mijn odido voor mijn mobiel maar dit nieuwe abonnement klantnummer  [afgeschermd door moderator, plaats a.u.b. geen privégegevens openbaar]  kan ik niet toevoegen.

Wat kan ik doen om mijn bestelstatus te volgen.

Reputatie 6
Badge +7

Hallo @fam.pouwe, van harte welkom op onze Community! Laten we samen naar een oplossing kijken. Als ik op je e-mailadres zoek, kom ik het nummer tegen dat eindigt op ***1258, klopt dat? Als ik het goed begrijp, wil je je Internet + TV abonnement toevoegen in hetzelfde account, dat gekoppeld staat aan je Internet + TV abonnement? Als je dit wilt, dient de naam, adresgegevens en je geboortedatum overeen te komen bij beide abonnementen. Ik zie dat alleen de initialen niet overeenkomen met elkaar. Het Internet + TV abonnement staat op deze naam H. (en dan de achternaam) en je mobiele abonnement op J. (en dan de achternaam). Welke is juist en welke kan ik voor je aanpassen? Laat het maar gerust weten, dan pas ik het voor je aan, daarna kun je gerust het abonnement toevoegen aan je huidige account! 

De foutmelding: Te veel records gevonden is bij ons bekend. De melding kan voorkomen wanneer een rekeningnummer te vaak voorkomt in ons systeem. Een oorzaak kan zijn een oud of geannuleerd abonnement. 

 

 

Hier heb ik dus last van

 

Kan iemand kijken waarom ik deze foutmelding krijg?

Hallo @fam.pouwe, van harte welkom op onze Community! Laten we samen naar een oplossing kijken. Als ik op je e-mailadres zoek, kom ik het nummer tegen dat eindigt op ***1258, klopt dat? Als ik het goed begrijp, wil je je Internet + TV abonnement toevoegen in hetzelfde account, dat gekoppeld staat aan je Internet + TV abonnement? Als je dit wilt, dient de naam, adresgegevens en je geboortedatum overeen te komen bij beide abonnementen. Ik zie dat alleen de initialen niet overeenkomen met elkaar. Het Internet + TV abonnement staat op deze naam H. (en dan de achternaam) en je mobiele abonnement op J. (en dan de achternaam). Welke is juist en welke kan ik voor je aanpassen? Laat het maar gerust weten, dan pas ik het voor je aan, daarna kun je gerust het abonnement toevoegen aan je huidige account! 

Hallo Pharwin @Pharwin van Odido ,

Bedankt voor je antwoord, roepnaam is Hans, maar initiaal is J. Dus bij Internet + Tv moet het ook naar J. lijkt me dan.

Ik heb in mijn odido momenteel alleen mijn mobiel abonnement met nummer dat eindigt op 1258, daar wil ik dat nieuwe abonnement voor Internet + Tv  aan toevoegen. Ik kan nl. geen nieuw account maken want dan krijg ik de melding dat er al een account is met mijn mailadres ( wat dus klopt ;) )

Reputatie 6
Badge +7

@JoepTobias van harte welkom op onze Community!  Deze melding is bij ons bekend en mijn collega's van IT werken er nog hard aan om dit op te lossen, excuses hiervoor! We kunnen dit met een andere workaround sneller voor je oplossen door een tijdelijke IBAN in te voeren in ons systeem. Je kunt het abonnement daarna toevoegen en ook het rekeningnummer zelf weer terug wijzigen via je Mijn Odido account. Kun je mij een privébericht sturen met je huidige klantnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum, je huidige bankrekeningnummer en een nieuwe (tijdelijke) bankrekeningnummer? Dan kan ik het voor je wijzigen! 

@fam.pouwe dank voor de toelichting! Ik heb zojuist de wijziging voor je doorgevoerd, alles komt nu overeen met elkaar bij beide abonnementen. Je kunt het vanaf nu toevoegen in je account. Laat je me even weten of het is gelukt? Ik hoor het graag! 

@JoepTobias van harte welkom op onze Community!  Deze melding is bij ons bekend en mijn collega's van IT werken er nog hard aan om dit op te lossen, excuses hiervoor! We kunnen dit met een andere workaround sneller voor je oplossen door een tijdelijke IBAN in te voeren in ons systeem. Je kunt het abonnement daarna toevoegen en ook het rekeningnummer zelf weer terug wijzigen via je Mijn Odido account. Kun je mij een privébericht sturen met je huidige klantnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum, je huidige bankrekeningnummer en een nieuwe (tijdelijke) bankrekeningnummer? Dan kan ik het voor je wijzigen! 

@fam.pouwe dank voor de toelichting! Ik heb zojuist de wijziging voor je doorgevoerd, alles komt nu overeen met elkaar bij beide abonnementen. Je kunt het vanaf nu toevoegen in je account. Laat je me even weten of het is gelukt? Ik hoor het graag! 

@Pharwin van Odido het is nu gelukt! Bedankt voor je hulp!

Reputatie 6
Badge +7

@fam.pouwe fijn dat het is gelukt en bedankt voor het doorgeven! Als ik nog iets anders voor je kan betekenen, laat het dan gerust weten. Voor nu nog een hele mooie dag gewenst! 😄

@fam.pouwe fijn dat het is gelukt en bedankt voor het doorgeven! Als ik nog iets anders voor je kan betekenen, laat het dan gerust weten. Voor nu nog een hele mooie dag gewenst! 😄

@Pharwin van Odido Hetzelfde en inderdaad bij vragen meld ik me weer, nu is het eerst afwachten wanneer we de spullen krijgen en wanneer we over kunnen gaan naar ODIDO

 

Reputatie 2

Hi guys,

Ook ik krijg de melding "Teveel records gevonden" bij het toevoegen van mijn Thuis abonnement in Mijn Odido. Ik vermoed dat het te maken heeft met dat ik een oud T-Mobile Thuis op dit abonnement heb gehad op hetzelfde e-mailadres. Gebeld met de klantenservice en wist mij alleen te vertellen dat er een algehele inlog storing was op Mijn Odido maar dit klopt volgens mij niet want ik kan gewoon inloggen…..

 

Afijn, blij dat ik iig hier mijn foutmelding zie terugkomen dus zit op de juiste plek. Kunnen jullie mij hierin verder helpen?

 

mvg

@JoepTobias van harte welkom op onze Community!  Deze melding is bij ons bekend en mijn collega's van IT werken er nog hard aan om dit op te lossen, excuses hiervoor! We kunnen dit met een andere workaround sneller voor je oplossen door een tijdelijke IBAN in te voeren in ons systeem. Je kunt het abonnement daarna toevoegen en ook het rekeningnummer zelf weer terug wijzigen via je Mijn Odido account. Kun je mij een privébericht sturen met je huidige klantnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum, je huidige bankrekeningnummer en een nieuwe (tijdelijke) bankrekeningnummer? Dan kan ik het voor je wijzigen! 

@fam.pouwe dank voor de toelichting! Ik heb zojuist de wijziging voor je doorgevoerd, alles komt nu overeen met elkaar bij beide abonnementen. Je kunt het vanaf nu toevoegen in je account. Laat je me even weten of het is gelukt? Ik hoor het graag! 

Na alle stappen met je te hebben doorgenomen, hebben we het probleem kunnen lokaliseren en oplossen. Bedankt voor je genomen tijd en de moeite.

 

 

 

Bij mij is het probleem opgelost!

Reputatie 5
Badge +5

Hi @RyanK, we hebben inderdaad gehad dat klanten niet konden inloggen in het Mijn Odido account, maar de melding die jij ontvangt staat hier los van. Ik kan dit voor je oplossen door tijdelijk een ander rekeningnummer voor je in het systeem te zetten wat nog niet eerder gebruikt is bij ons. Hierna kan je het abonnement gelijk koppelen aan je account en kan je zelf het rekeningnummer weer terugzetten zodat de rekeningen van het oorspronkelijke rekeningnummer afschreven zullen worden. Mocht je een ander rekeningnummer hebben wat ik kan gebruiken, wil je deze dan in een privébericht naar me toe sturen? Dan kan ik dit gelijk voor je aanpassen! Mocht je geen ander rekeningnummer hebben, dan kan ik dit voor je doorzetten naar mijn collega's van de technische afdeling zodat we het op die manier voor je kunnen oplossen. Hiervoor staat op dit moment een verwerkingstijd voor van 14 dagen. Hou je me op de hoogte? 

Reputatie 5
Badge +5

Hi @JoepTobias, wat super om te zien dat het koppelen nu helemaal gelukt is! 😄 Mocht je nog andere vragen hebben, laat het dan gerust weten. Ik sta voor je klaar! 

Reputatie 2

Hai @Nora van Odido ,

 

Dank voor je uitleg, ik heb je zojuist een PM gestuurd!

Help!

ik heb ongeveer een maand geleden een nieuwe telefoon met abonnement aangeschaft bij odido. (Mijn oude mobiel + abonnement was ook bij jullie) maar nu kan ik mijn data etc nergens meer inzien. De app en mijn account geven aan dat er geen abonnement op mijn telefoonnummer staat (ik heb mijn nummer behouden) 

ik heb het even de tijd gegeven maar nu lijkt het toch echt niet opgelost te zijn! 
 

 

Lukt het niet om jouw Mijn Odido accounts te koppelen? Plaats je voorbeeld in dit topic en wij helpen je op weg!

 

We hebben begrepen dat er wat issues zijn omtrent het koppelen van abonnementen in Mijn Odido. Waarom het niet mogelijk is de accounts te koppelen, kan per situatie verschillen.

 

 

Een aantal oorzaken van deze foutmelding: Oops! Er is iets fout gegaan kan zijn:

  • Een bestaand account dat gekoppeld is aan het e-mailadres.
  • De persoonsgegevens van beide abonnementen komen niet overeen (bijvoorbeeld voor-en achternaam, voorletters, geboortedatum, postcode en huisnummer).
  • Een dubbel account in ons achterliggende systeem.
  • Een inactief account dat is samengevoegd met het nieuwe account.
  • De overgang van een voormalig Tele2-account.
  • Een contractwijziging is onjuist verwerkt.
  • Een afgekeurde aanvraag en een nieuwe aanvraag worden onbedoeld gekoppeld.
  • De foutmelding: Te veel records gevonden is bij ons bekend. De melding kan voorkomen wanneer een rekeningnummer te vaak voorkomt in ons systeem. Een oorzaak kan zijn een oud of geannuleerd abonnement. 

 

Wij kunnen je het beste helpen als je jouw vraag met een voorbeeld als reactie in dit topic plaatst. Ons moderatieteam zal dan zo snel mogelijk (normaliter binnen 24 tot 48 uur) op jouw post reageren. Het kan zijn dat je wordt uitgenodigd om een privébericht met jouw persoonsgegevens te sturen naar één van de moderators. We vragen jullie om de Community Huisregels na te leven en geen privéberichten te sturen naar een moderator als daar niet specifiek om is gevraagd. Zo zorgen we ervoor dat alles overzichtelijk blijft! Lees voor meer informatie de Community regels nog eens door: Hoe gaan wij binnen de Community met elkaar om? | Odido community.

 

 

Hallo,

Nieuwe klant bij Odido vanaf 18-7 en helaas lukt het niet om tv en internet te koppelen aan het account. Het lukt vreemd genoeg wel met het nieuwe mobiele abonnement. Ik heb al gebeld met de klantenservice, probleem niet opgelost. Hoop dat ik hier een oplossing kan vinden.
Groeten, PS L

Hallo,

Ook hier problemen bij het koppelen. 

Bij het toevoegen van het internet+tv abonnement krijg ik de foutmelding: “Het is niet mogelijk dit mobiele nummer te koppelen.”

Met vriendelijke groeten,
Familie Puylaert
 

Reageer