Skip to main content

Je hebt een bestelling voor Internet + TV van Odido  geplaatst. Yes! Maar nu krijg je een installatiepakket en vliegen de termen  hardware, modem en TV box  je om de oren. Hieronder staat duidelijk uitgelegd wat je kunt verwachten

  

Je hebt de bestelling voor Internet + TV binnen. Dan kan de aansluiting en installatie van het modem van start gaan. Het is begrijpelijk dat er dan vragen kunnen zijn. We beantwoorden ze in dit artikel!  


Installatievideo


Bij het installatiepakket zit een handleiding hoe je alles aan moet sluiten. Kom je er niet uit of ben je de handleiding kwijt, geen zorgen! Volg dan deze stap-voor-stap installatie instructie.

 

Wat voor soort aansluiting heb ik?

 

Voordat je tot een installatie over gaat is het eerst belangrijk om te weten wat voor aansluiting je hebt. Als je niet weet of je glasvezelinternet of DSL internet hebt, kun je dit heel makkelijk opzoeken in Mijn Odido. Dit is je persoonlijke omgeving waar alle informatie over jouw abonnement te vinden is. 

Glasvezel

Als je een Glasvezelabonnement hebt besteld, komt de monteur altijd langs om de installatie uit te voeren. Hij hangt het modem op, zorgt voor een beveiligde, draadloze verbinding en stelt Odido e-mail in op je pc of tablet. Meer over een glasvezel installatie lees je hier.


Standaard DSL

 Bij een Internetabonnement voor thuis met DSL Internet kun je de installatie zelf heel eenvoudig uitvoeren. We hebben daarvoor duidelijke handleidingen die je op weg helpen. Voordat je kunt beginnen met je installatie dien je allereerst het aansluitpunt op te sporen, ook wel het ISRA-punt genoemd. Het DSL Internet komt via de hoofdaansluiting je woning binnen. Meestal vind je het ISRA-punt in de meterkast of in de woonkamer. Hieronder zie je een aantal voorbeelden van een ISRA-punt.

 

 

Veelgestelde Vragen

 

Monteur

Er komt een installatiepakket aan, wat nu?
Krijg je het installatiepakket toegestuurd of wordt er apparatuur vervangen? Het is mogelijk om bij bestelling of het wijzigen van het abonnement, het afleveradres te wijzigen. Op deze manier komt het pakketje altijd bij jou aan.  Ook bij een verhuizing is het mogelijk om het pakket naar een ander adres te laten versturen. Je hebt zelf de keuze waar het pakket naar toegestuurd wordt. Het nieuwe adres, het oude adres of misschien wel een ander adres. Zo wordt het pakket altijd ergens afgeleverd!

 

Wanneer kan ik de monteur verwachten?
Heb je Glasvezel besteld of lukt het toch niet om het zelf te installeren, dan sturen we een monteur langs die je Odido aansluiting piekfijn in orde maakt. Voor meer informatie over wat de monteur komt doen bekijk de video of lees hier verder wat je kunt verwachten.

Hoe kan ik een afspraak maken met een monteur?
Bij een glasvezelinstallatie neemt onze installatiepartner Guidion contact met je op om de installatiedatum met je af te spreken. Deze afspraak vindt plaats op werkdagen tussen 09:00 uur en 17:30 uur. Indien Guidion je telefonisch niet kan bereiken ontvang je een SMS en e-mail, met de vraag contact met hen op te nemen op het volgende nummer: 020-3232767 (lokaal tarief).

Als de afspraak is gemaakt, krijg je een afspraakbevestiging per e-mail. Op de dag voorafgaand aan je afspraak ontvang je een herinnering per SMS. De monteur legitimeert zich met zijn Odido-Guidion pas en een ID. We vragen je om bij de installatie-afspraak altijd een volwassene aanwezig te laten zijn.

Kan ik mijn afspraak verplaatsen en kan de monteur eerder komen?
We plannen altijd zo dicht mogelijk op de door jou aangevraagde datum een monteur in zodat je zo snel mogelijk online bent. Je kan er dus vanuit gaan dat de definitieve aansluitdatum die je na jouw bestelling door krijgt de eerst beschikbare mogelijkheid voor een monteur is!

Komt de afspraak die je hebt gemaakt om Glasvezel te installeren toch niet uit en wil je deze verplaatsen, dan kan dit tot maximaal één werkdag voor de geplande afspraak. Dit kun je doen door te bellen naar Guidion op het volgende nummer: 020-3232767 (lokaal tarief).

Je kunt Guidion bereiken op:
Maandag t/m donderdag: 09:00 t/m 21:00
Vrijdag: 09:00 t/m 17:30
Zaterdag: 09:00 t/m 17:00
Zondag: Gesloten

​​​Wat sluit de monteur aan?

Zet de koffie maar vast klaar! De monteur komt bij je langs om te installeren. In deze video zie je wat je kan verwachten als hij (of zij!) langskomt. De monteur verricht de volgende werkzaamheden in de basisinstallatie: 

  • Het modem ophangen en aansluiten 

  • De wifi verbinding activeren en beveiligen 

  • Eén computer of laptop aansluiten (bedraad of via wifi) 

  • Odido e-mail instellen 

  • Eén tv aansluiten op de TV box en instellen 

  • De TV box verbinden via internetkabel met het modem 

  • Eén telefoontoestel aansluiten 

  • Meegeleverde internetkabel en telefoniebekabeling op of langs de plint wegleggen met spijkerclips (max. 15 meter) 

Let op: Wil je dat de monteur meerwerk verricht? Bespreek dit dan tijdens het telefoongesprek. Dan kan er extra tijd ingepland worden en de meerkosten besproken.

 


Aansluiting & Installatie

Kan ik de installatie zelf doen?
Pak je bevestiging erbij, heb je glasvezel of DSL internet besteld? Om te installeren bij Glasvezel heb je een monteur nodig. Lekker makkelijk dus! Bij DSL internet  is het gelukkig erg gemakkelijk om het zelf te doen. Alle hulpmiddelen vind je hier. Lukt de zelfinstallatie toch niet, geen nood, dan sturen we alsnog een monteur.
 

Let op: die afspraak kan pas op de allereerste dag van je abonnement gemaakt worden


Wat kost een installatie?
Bij een glasvezelinstallatie komt altijd een monteur langs om het te installeren, dan betaal je € 37,50 voor de installatie. Moet er een monteur langskomen, omdat er een issue is bij een DSL aansluiting dan is deze gratis. Op onze website vind je een overzicht van de tarieven voor extra werkzaamheden.
 

Mijn woning is nog niet aangesloten op glasvezel, kan ik alvast een afspraak inplannen met een monteur?
Een afspraak maken met de monteur kan alleen als de woning helemaal is aangesloten op glasvezel. Is je woning nog niet (helemaal) aangesloten op het glasvezelnetwerk? Dan zijn er soms extra werkzaamheden nodig. Bijvoorbeeld het ophangen van een kastje of graafwerk voor glasvezelkabels. Welke werkzaamheden er nodig zijn ligt aan de situatie in jouw woning. Deze werkzaamheden vallen onder de standaard activatie- en installatiekosten. Meer informatie vind je in de bevestiging van je bestelling.

 

Ik kan mijn ISRA-punt niet vinden, wat nu?
Wanneer jouw hoofdaansluiting (ISRA-punt) niet in orde is, zullen we ons best doen er voor te zorgen dat we het modem wél kunnen installeren en het ISRA-punt dus alsnog gereed maken. Hiervoor kunnen we kosteloos een netwerkbeheerder monteur aansturen. Mocht het aansluitpunt zover beschadigt zijn dat hij bijvoorbeeld vervangen moet worden, dan zijn hier wel kosten aan verbonden. Je kunt er dan voor kiezen dit door de netwerkbeheerder  te laten doen, de kosten zijn dan wel voor jezelf. Mocht je dat niet willen heb je ook de mogelijkheid het abonnement kosteloos op te zeggen. Je bent dus op deze manier niet verplicht kosten te maken, wel zo fijn!

Kan ik mijn ISRA-punt verplaatsen?
Als je het ISRA-punt wilt verplaatsen dan kan je contact opnemen met https://www.mijnaansluiting.nl.

Wat als er geen ISRA-punt is?
Kun je geen ISRA-punt vinden? Geen paniek! Dan dien je op zoek te gaan naar een invoerkabel. Is er wel een beschikbare invoerkabel?
Ja -> Als de kabel toegankelijk is kan de netwerkbeheerder in opdracht van ons er kosteloos een ISRA-punt op afmonteren. De invoerkabel mag niet in een kruipruimte of dergelijke liggen. Als dat wel zo dan kan de monteur de opdracht weigeren (onveilige werksituatie) of kan de netbeheerder extra kosten in rekening brengen om de kabel beschikbaar te maken.
Nee - > Dan moet de eigenaar er voor zorgen dat de kabel toegankelijk is of akkoord gaan met de kosten om een nieuwe kabel aan te leggen/ om de kabel toegankelijk te maken.

Wat als het ISRA-punt weggewerkt is?
Is het ISRA-punt weggewerkt achter bijvoorbeeld stucwerk? Dan moet de eigenaar er voor zorgen dat het ISRA-punt toegankelijk is. Pas dan kan een KPN monteur kosteloos een goed ISRA-punt afmonteren. Er is echter wel genoeg overlengte nodig voor het herstellen van het ISRA -punt (de kabel moet voldoende uit de muur steken). Als de overlengte niet voldoende is dan moet er een nieuwe kabel gelegd worden, hiervoor brengt de netbeheerder kosten in rekening.

Wat als het ISRA-punt is beschadigd?
Is het ISRA-punt beschadigd maar functioneel? Dan kan de eigenaar hiervoor zelf de netbeheerder inschakelen. Werkt het ISRA-punt niet dan wordt dit hersteld door de netbeheerder. Wederom geldt hier ook dat er wel genoeg overlengte nodig is voor het herstellen van het ISRA-punt. Als de overlengte niet voldoende is dan moet er een nieuwe kabel gelegd worden, hiervoor brengt de netbeheerder kosten in rekening.

Op welk aderpaar moet ik het modem aansluiten?
Een standaard ISRA-punt heeft vier aders. Rood, blauw, oranje en wit. daarmee kan je twee aderparen maken: rood/blauw en oranje/wit. Standaard wordt op rood/blauw geleverd, maar dit is niet altijd zo.


TV draadloos aansluiten

Voor Internet+TV voor thuis maken we gebruik van HD televisie signalen, die veel vragen van het netwerk. Via de kabel worden deze signalen beter ondersteund. Daarom hebben we liever dat het signaal vanaf het modem via een internetkabel naar de TV Box gaat. Bedenk dus goed waar jouw aansluitpunt in je huis zit en waar je graag de tv neerzet. Wij leveren een kabel van 15 meter gratis bij. Heb je een langere kabel nodig, wil je de kabel door een loze leiding of moet er geboord worden? Bespreek dit dan vooraf met de monteur tijdens het plannen van de afspraak.

f297bf49-96df-4439-ae12-5c7db22c285a.png

UTP-kabel

Het is wél mogelijk om met ‘homeplugs’ draadloos televisie te kijken. Kijk snel in dit topic hoe wij hierover denken.


Handleidingen
 

Op deze pagina vind je alle handleidingen en instructievideo's over Internet, TV & Vast Bellen van Odido. 
 

Onze verschillende modems v.l.n.r. Huawei, Zyxel T-50, Draytek, Zyxel T-54

Huawei modem installeren

Handleiding DSL - Snel van start
Handleiding DSL - Internet TV & Bellen - Installatie

Handleiding DSL - Internet - Vouwflyer

Handleiding Glasvezel Huawei - Snel van start

Handleiding Glasvezel Huawei Internet, TV en Bellen - Installatie (Aria)

Handleiding Glasvezel - Internet, TV en Bellen - Installatie (Entone)

Handleiding Glasvezel - Internet, TV en Bellen - Installatie (Amino)

 

​​​​​Zyxel modem T-50 installeren

Handleiding DSL - Snel van start

Handleiding Glasvezel Zyxel - Snel van start

Handleiding Zyxel wifi repeater

 

​​​​​Zyxel modem T-54 installeren

Handleiding DSL - Snel van Start

Handleiding Glasvezel Zyxel - Snel van start 

 

Draytek modem installeren
Handleiding Glasvezel - Snel van start

Handleiding Glasvezel - Internet, TV en Bellen - Installatie (Aria)

Handleiding Glasvezel - Internet, TV en Bellen - Installatie (Entone)

Handleiding Glasvezel - Internet, TV en Bellen - Installatie (Amino)

 

Hey @Mark5021,

Ik geef je graag meer toelichting. Het is niet mogelijk om een COAX aansluiting om te bouwen naar een ISRA-punt. Ziggo levert haar diensten inderdaad via een COAX aansluiting. Wij doen dat via glasvezel of ADSL, zoals ook op jouw adres.

Inmiddels zie ik dat je contact hebt opgenomen met mijn collega. Achter de schermen hebben we de netwerkbeheerder aangestuurd om het aansluitpunt op jouw adres in orde te maken. Binnenkort ontvang je een telefoontje voor het maken van een afspraak.:relaxed: Laat je ons weten hoe het bezoek is verlopen?
 


Hey @Mark5021,

Ik geef je graag meer toelichting. Het is niet mogelijk om een COAX aansluiting om te bouwen naar een ISRA-punt. Ziggo levert haar diensten inderdaad via een COAX aansluiting. Wij doen dat via glasvezel of ADSL, zoals ook op jouw adres.

Inmiddels zie ik dat je contact hebt opgenomen met mijn collega. Achter de schermen hebben we de netwerkbeheerder aangestuurd om het aansluitpunt op jouw adres in orde te maken. Binnenkort ontvang je een telefoontje voor het maken van een afspraak.:relaxed: Laat je ons weten hoe het bezoek is verlopen?
 

Vanmiddag al een afspraak kunnen maken, monteur komt morgenvroeg al langs! Top, hopen dat alles snel in orde is!


Hey @Brenda_8,

Over de kosten hoef je je gelukkig geen zorgen te maken! De monteur komt woensdag helemaal gratis bij je langs en gaat zijn/haar uiterste best doen om de installatie werkend achter te laten. Laat je ons weten hoe het bezoek is verlopen? :relaxed:

Monteur is geweest en probleem leek te liggen bij KPN aansluiting dus kreeg snel een linkje waarin ik een afspraak kon maken met een KPN monteur en die heeft alles weer in orde gemaakt. 

Dus alles is prima opgelost. Dank


Afgelopen vrijdag afspraak kunnen maken met monteur, deze kon dus al zaterdag tussen 08:00 en 10:00. Op zaterdag rond half 10, kwam de monteur binnen, om half 11 was het probleem opgelost: IS/RA punt gevonden, aangesloten en een kwartiertje later was er internet & TV. 

Top! 


Top  die KPN is wel vlot, geniet ervan.


Hey @Mark5021,

Super dat je snel aan een oplossing bent geholpen! :smile:


Hi I signed up to T Mobile Home as my internet/wifi was terrible. I spoke to the consultant and said he needed to send a mechanic as I can’t speak Dutch and have no idea how to read instruction manual. He said no problem...My box has arrived and I turn on 20/1/2020...How do I go about getting the mechanic to come??

 


Hey @Cambo19,

First of all welcome to T-Mobile Thuis! :smile: I see that you'll have an active connection on the 20th of January. From that date we can easily make sure that an engineer will visit your place. But first I can advice you to test your Wifi speed for a couple of days after the installation. If you encounter problems, just contact us and we will arrange a visit with an engineer. 


Hey @Cambo19,

First of all welcome to T-Mobile Thuis! :smile: I see that you'll have an active connection on the 20th of January. From that date we can easily make sure that an engineer will visit your place. But first I can advice you to test your Wifi speed for a couple of days after the installation. If you encounter problems, just contact us and we will arrange a visit with an engineer. 

I’m hoping to get the engineer to come and install on the 20th as all the instructions are in Dutch and I can’t read Dutch….

 


Ha T-Mobile,

Zaterdag heeft een Guidion-monteur glasvezel aangesloten. Helaas bleek er geen netwerkverbinidng (WAN). Waarschijnlijk een verkeerde patch of geen patch in de patchkast in de buurt. Monteur gaf aan dat KPN (Reggefiber) aangestuurd wordt om de patch in orde te maken. Sindsdien niets meer gehoord van Guidion, T-Mobile of KPN. Enig idee hoe lang dat gaat duren?

Groet,

Arent


Hi @Cambo19, of course we can always send over an engineer if it doesn't work but it's literally plug and play. Plug the modem into the internet point with the DSL cable, connect it to the power and you're good to go! ;)

@wahoo Reggefiber heeft de opdracht vandaag geaccepteerd en ze gaan aan de slag!


Ha T-Mobile,

Zaterdag heeft een Guidion-monteur glasvezel aangesloten. Helaas bleek er geen netwerkverbinidng (WAN). Waarschijnlijk een verkeerde patch of geen patch in de patchkast in de buurt. Monteur gaf aan dat KPN (Reggefiber) aangestuurd wordt om de patch in orde te maken. Sindsdien niets meer gehoord van Guidion, T-Mobile of KPN. Enig idee hoe lang dat gaat duren?

Groet,

Arent

 

Vergeet mijn vraag maar weer, het werkt inmiddels. Een KPN-monteur heeft vandaag de patch in patchkast in de buurt goed gezet en de lijn doorgemeten.


@wahoo Aah kijk dat is superfijn! Blij te horen dat de monteur jouw verbinding gereed gemaakt heeft. Als we iets anders voor je kunnen doen op de Community, dan hoor ik het graag. We zitten elke dag voor je klaar. :smile: Geniet van jouw abonnement!


Wij hebben vanaf 2 januari 2020  Televisie internet en telefonie van TMobile op glasvezel.   Oorspronkelijk hadden wij bij de bestelling ook gevraagd om 2 tv boxen die op kunnen nemen.  Op 2 januari waren er 2 kleintjes dus standaard boxen. De monteur heeft toen 2 nieuwe kasten besteld. De eerste kwam na enkele dagen, kon meteen geïnstalleerd worden maar wij kregen er dus maar 1.

Na diverse pogingen kregen wij uiteindelijk 14 januari de tweede box,  hoera.. niet dus want deze blijft hangen op het inloggedeelte,  De AB heeft wel stroom want ik kan hem ook op de andere box gebruiken maar de nieuwe doet niets. Ook al eens  1-6  996 gedaan helpt allemaal niets.  In de gegevens op het internet staat de box als wordt geleverd,  ja dat staat er al 4 dagen.  Dat blijft zo staan.  Wie heeft er een oplossing. Het gaat hier om mensen van 81 en 83 jaar deels gehandicapt en die kunnen de trap niet af zonder hulp dus daarom 2 boxen. Wij zitten dus vanaf 2 januari maar met 1 box en daar kunnen wij niet elke dag naar toe. 


Hoi @walberg,

 

Het is niet fijn wanneer de ene Box wel werkt en de andere niet. Gelukkig heeft mijn collega van de klantenservice jullie vraag doorgezet naar de technische dienst. Zij nemen het nu in behandeling en zullen binnen 3 tot 5 werkdagen met een antwoord komen. Het probleem is in onderzoek bij alle betrokken partijen en we werken er met man en macht aan om het zo snel mogelijk voor jullie op te lossen. Mag ik je in de tussentijd verzoeken om de kleine Boxen (zonder opnamefunctie) aan ons te retourneren alsjeblieft? Dit kan naar het volgende retouradres:


BNS Data Logistics 
o.v.v. T-Mobile Thuis
Antwoordnummer 13545
4130ZX Vianen 


Vermeld op de doos jullie klantnummer. postcode en huisnummer zijn ook goed overigens. :wink: Dan koppelen wij de producten aan jullie klantprofiel.

 


Ik sta op het punt om over te stappen van Telfort naar T-mobile voor mijn internet en tv thuis.

Nu vroeg ik me echter af waar de monteur voor nodig is? Momenteel heb ik telfort ook via glasvezel dus het modem op de glasvezelkabel in de meterkast is al aanwezig. Ook is de overige bekabeling vanaf dit modem naar het Wifi modem ook al aanwezig. Dus naar mijn mening is alles plug en play en zijn die kosten voor de monteur ook overbodig.

 

Aangezien ik alles zelf ook aan kan sluiten is dit weggegooid geld voor mij.


Al diverse keren gebeld,

Hoi @walberg,

 

Het is niet fijn wanneer de ene Box wel werkt en de andere niet. Gelukkig heeft mijn collega van de klantenservice jullie vraag doorgezet naar de technische dienst. Zij nemen het nu in behandeling en zullen binnen 3 tot 5 werkdagen met een antwoord komen. Het probleem is in onderzoek bij alle betrokken partijen en we werken er met man en macht aan om het zo snel mogelijk voor jullie op te lossen. Mag ik je in de tussentijd verzoeken om de kleine Boxen (zonder opnamefunctie) aan ons te retourneren alsjeblieft? Dit kan naar het volgende retouradres:


BNS Data Logistics 
o.v.v. T-Mobile Thuis
Antwoordnummer 13545
4130ZX Vianen 


Vermeld op de doos jullie klantnummer. postcode en huisnummer zijn ook goed overigens. :wink: Dan koppelen wij de producten aan jullie klantprofiel.

 


Al diverse keren gebeld,  ook steeds vraagt men om het Mac Adres, en het serienummer, die heb ik ook steeds weer doorgegeven. Kennelijk wordt dit dus niet gelogd.  Ook al diverse keren aangegeven dat de bijgeleverde afstandbediening wel op de andere kast werkt dus het ligt niet aan de afstandbediening. Ook de afstandbediening van de andere kast werkt niet op deze box.  Je ziet ook nergens op de kast een ledje gaan branden zoals dat bij ieder apparaat gebeurd als je een knop indrukt op een afstandbediening.


Hoi @Rick H 85,

 

Gaaf dat je bijna gaat overstappen, welkom bij de club! 😄 Bij een Glasvezelverbinding wordt de installatie altijd verricht door een monteur. Dat komt doordat de apparatuur en het FTU (aansluitpunt Glasvezel) enorm fragiel zijn. Als hier iets in misgaat kan de schade oplopen tot in de honderden euro's. Daarnaast vervalt de servicegarantie op alle losse onderdelen van de aansluiting wanneer je besluit het toch zelf te installeren. Super dat je het liever zelf wilt doen, maar dat is niet aan te raden. Mocht er straks namelijk hulp nodig zijn omdat een onderdeel defect is of de verbinding niet blijkt te werken, dan kunnen wij je niet langer helpen. De monteur moet ook de verbinding aanmelden bij onze technici en doet dit altijd na een installatie. Zou dit niet gebeuren, dan wordt jouw aansluiting niet officieel aangemeld. Als ik iets anders voor je kan betekenen, dan hoor ik het graag. We zitten altijd voor je klaar op de Community!

 

@walberg Omdat jouw ticket neergelegd is bij de techneuten, kunnen mijn klantenservice collega’s op dit moment weinig anders voor je doen dan doorgeven wat de status is. Het is heel frustrerend wanneer je maar 1 box kunt gebruiken, zeker gezien jullie respectabele leeftijd en dat zeg ik met zeer veel compassie. Mijn buurvrouw is erg slecht ter been en die kan ook niet continu van box naar box hoppen. We doen er echt alles aan, dat beloof ik je!


Hello. Yesterday I got the fiber box change carried out by KPN, and they informed me, that now T-Mobile technician should come to finish up installation, but I still haven't been contacted by anyone from Guidion. I signed all documents at the beginning of January, and chose to skip the cool down period. 


Hi @LukasMa,

 

Welcome to the Community, it’s always nice to greet new users! :smile: What I understand from the KPN mechanic’s notes is that the fiber-line which connects the Fiber Termination Unit (access point Fiber in your home) to the media converter is too short to weld. Which means KPN (network operator/manager) has to fix the issue in order for Guidion to come and complete the installation. KPN will automatically generate another appointment to repair the FTU. Sorry for the inconvenience!


Hi @Jason ,

Thanks or quick reply. I contacted installers and it was an communication issue at their side and instillation is done. When should I expect contact from Guidion ?


 @LukasMa You’re welcome! :relaxed: Guidion will contact you once the network operator has finalized the pre-installation patch. 


Hi @Jason . Its been more than a week, but I still have status “LIJN WORDT AANGEVRAAGD” .How long is it expected to be in this state? 


Hello!

I ordered a home internet packet and received a box with a router a week ago. Today is the connection date. My router is connected to the ISRA socket (like the second one from the left at this photo https://uploads-eu-west-1.insided.com/tmobile-nl/attachment/4d0b63d7-bf88-4cab-8715-32b5d0ed8a1d.jpg). Wifi works, but there is no internet. What should I do to get it? Should I just wait or I have to do something else? Additionally, I can’t log in to my thuis account. It just does nothin when I try to create a new one based on the email that I used when put the request for internet connection.

 

Ruslan Dayanov


Hi @Ruslan, welcome to the Community! I see you already spoke with a customer support service agent and that the technician will arrive on Monday to finalize the installation. Sorry for the inconvenience, I’m sure that the expert will solve the connection-issue. Regarding the My T-Mobile Thuis account: I’ve registered your account and you can now log in with a password and your Thuis e-mail address. The login information will be provided via a private message. In the meantime, stay safe and strong! 💪


Reageer