Hallo @vitalae je kan je vraag stellen in
Dit topic is gewoon open maar staat op beantwoord omdat een medewerker van Odido gereageerd heeft. je vervolg topic is gesloten omdat het een dubbel topic was met bovenstaande. net als deze.
Weer een week voorbij zonder inhoudelijke terugkoppeling.
Krijg enkel te horen dat mijn topics dubbel zijn, dat men een verzoek om feedback heeft verstuurd naar ODF en dat men wacht op nadere informatie … echter een concreet antwoord of feedback op mijn vragen in al deze topics heb ik nog steeds niet.
Wanneer je de topics, ook al dubbel, alle na leest zie je dat ik telkens vraag om de status, in alle topics wordt verwezen naar dat er een antwoord zou zijn gegegeven, echter dezelfde personen in de topic zeggen dat ze wachten op antwoord vanuit ODF … nu ik tevens nog geen antwoord zelf van ODF heb gekregen is het toch niet verwonderlijk dat ik nog steeds verzoek om antwoord ?
Dus wat kan ik nu feitelijk concreet verwachten, ODF zei dat men 1 ste kwartaal dit jaar verwachtte !!!!, ook dat lijkt mij een weer niet erg zorgvuldige vorm van feedback .
Voel me nog steeds van kastje naar muur gestuurd door alle betrokkenen …
Status ?
@vitalae Ik kan mij heel goed voorstellen dat je graag wil weten waar je aan toe bent. Als ik deze informatie voor je had, zou ik dit ook met alle liefde met je delen.
Echter is het zo dat wij bij een glasvezelbestelling echt afhankelijk zijn van de werkzaamheden van de netwerkbeheerder. Zolang er geen glasvezel beschikbaar is of de werkzaamheden nog niet volledig zijn afgerond, kunnen wij onze diensten niet leveren.
Daarnaast hebben wij verschillende opleverscenario’s wanneer er glasvezel wordt besteld. Ik adviseer je om een kijkje te nemen in dit topic voor meer informatie over de verschillende scenario’s: Ik heb Glasvezel besteld. Wat nu? | Odido community.
In jouw geval, wordt er gewerkt aan de aanleg van een nieuwe glasvezellijn. Hierdoor is het op jouw adres alleen mogelijk om glasvezel te bestellen als pre-order. Bij een pre-order is er geen plandatum bekend. Op dit moment is de status dus dat wij moeten afwachten tot de werkzaamheden van de netwerkbeheerder zijn afgerond. Zodra zij bij ons aangeven dat dit het geval is, gaan wij gelijk aan de slag om de binnenshuis installatie zo snel mogelijk in orde te maken.
Natuurlijk wil ik graag voor je uitzoeken of er inmiddels al meer bekend is over de voortgang. Ik heb daarom meteen navraag gedaan bij mijn collega’s van de technische dienst. Zodra zij meer weten, zullen zij dit ook met jou delen.
Laat je het mij weten als je nog vragen hebt of als ik ergens anders bij kan helpen? Ik wil je wel vragen om 1 van de topics te kiezen, zodat alles overzichtelijk blijft Op die manier kunnen we je het beste helpen.
Op 2 december 2024 ontvang ik vanuit Oidido dit volgende bericht :
Je melding is doorgestuurd |
Hallo Eelco, Vandaag heb je contact met ons gehad over Odido voor thuis. We hebben een melding voor je doorgestuurd naar de technische dienst, met referentienummer XXXXXXX. Je ontvangt hierover binnen 3 werkdagen meer informatie. Het is voor de goede orde nu 6 december en ik wil niet flauw doen, echter dit is toch wel weer een van de vele concrete voorbeelden dat het binnen de Oidido organisatie allemaal niet echt op orde is, dus ik terrecht aangeef dat ik meer dan 365 dagen aan een lijntje gehouden wordt. Het is zo jammer dat zelfs de geschillen commissie en bende onbetrouwbare lui zijn die eerder kiezen voor een ondernemer dan zijn / haar “klanten” … Ben beniewd wanneer ik feitelijk internet zal hebben …. |
Hey @vitalae, door de drukte is de wachttijd iets langer. Het ticket staat nu nog open, mijn excuses voor het ongemak!
Niet om cynish te worden, echter ik sta nu vervolgens in de wacht bij:
- Oidido voor gegevens en levering van mijn glasvezel aansluiting
- Oidido voor de feedback/gegevens van een aangemaakte ticket, die ook te laat is …
- bij ODF voor de voortgang / informatie betreffende mijn glasvezel aansluiting
mijn geduld wordt wel beproefd zo in het afgelopen jaar met wachten ….
Volgend jaar beter ?
Hey @vitalae, de wijkcentrale is nog niet bekend. Daar moeten we op dit moment op wachten voordat we meer informatie hebben.