Alles voor jou als nieuwe klant onder één dak. Van de aanvraag en de Overstapservice tot aan de installatie en de monteur!
Recent actief
Ik kan het antwoord op deze vraag niet zo snel terugvinden. Bij het bestellen van een internetpakket was ik misschien iets te snel. Er is dus alleen behoefte aan internet. Bellen over de vaste lijn is niet nodig. Vroeger, was een abonnement bij KPN wel altijd noodzakelijk, maar ik lees net dat dat tegenwoordig niet altijd meer hoeft. Ik kan alleen niet terugvinden of dit bij T-mobile ook het geval is. Ik ben benieuwd!
De monteur van T-mobile heeft een modem opgehangen op 11 januari. Maar, er zit geen licht op de glasvezel verbinding van Reggefiber. Ik heb T-mobile al zeven keer gebeld, en Reggefiber twee keer. T-mobile dient een call aan te maken bij Reggefiber om het aan te laten sluiten. Ik wil heel graag internet! Willen/kunnen jullie dit regelen?
Op 15-11'2017 heb ik een aanvraag gedaan voor glasvezelinternet van T-Mobile (T-Mobile Thuis). Tot op heden is het T-mobile niet gelukt om de tmobile thuis aansluiting te realiseren. Dit proces is een zeer vervelend proces waar een groot aantal fouten zijn gemaakt. De genomen acties en klantcontacten: - Locatie bezoek 1: Monteur van Guidion voor aansluiten van de modem langs geweest op 4 dec, . Resultaat geen verbinding mogelijk. Na diverse malen contact te hebben gezocht met T-Mobile, is het probleem doorgezet naar Reggefiber. - Locatie bezoek 2: Reggefiber monteur is de 2de week van december langsgeweest conclusie geen signaal, wat de monteur 1 ook al had geconstateerd - Contactmoment: Nieuwe afspraak moeten maken omdat monteur 1 geen ondergrondse meting kan doen. Gebeld door de planning van Reggefiber (welke wordt uitbesteed aan tripticom), ingesproken op mijn voicemail en deze na 10 minuten proberen te bevestigen per telefoon. Helaas na 2x contact te hebben gezocht, telk
I need o change an appointment with KPN. Problems with the internet conexion between the street ans my house The problem is that, when I call to KPN to change it, they tell me that they can not do this because I am not their client so they can not see my data, the solution is call to Tmobile to solve it. And when I call to Tmobile they tell me that I have to call to KPN to change the appointment, because they cannot do that And now,after two days trying to change an appointment I am in the same situation... I don´t know what to do Any idea?
Geachte Heer en of Mevrouw, Ik wil graarg via u een vaste telefoon-aansluiting door u laten uitvoeren Moet ik daarvoor het snr.: / Produkt nr. van de telefoon hiervoor aan u door geven ?. Het betreft een REMBRAND. Kan deze aansluiting ook door uw TD (Technische Dienst) uitgevoerd worden ? Er moet eerst een nieuw snoer vanuit de telefoon naar de wand-Contact-Doos voor de telefoon-aansluiting worden aangesloten alvorens hiervoor een definitieve aansluiting kan plaats vinden. Of moet dit telefoon-draad eerst door mij zelf worden gedaan. Graag uw reactie. Met vriendelijke groeten. Dhr.: A.H.A. van Kempen Mob.: 06 [verwijderd door moderator]
Ik overweeg over te stappen van Telfort Internet naar T-Mobile thuis Internet. Via een ADSL / VDSL verbinding. Ik heb nu 2 SIP accounts in mijn modem staan (VoiPdiscount en CheapConnect) Als ik alleen T-Mobile thuis Internet afneem, kan ik dan ook deze SIP accounts zelf in mijn modems zetten? Ook wil ik graag weten of ik de SIP accounts zodanig aan de telefoniepoorten kan koppelen zodat ik zelf kan bepalen met welk SIP account ik wil uitbellen en met welk SIP account de inkomende gesprekken binnen komen? Ik wil dus alleen Internet afnemen en dat combineren met mijn eigen telefonie settings.
Beste medewerker, Ik ben van plan over te stappen van mijn provider naar jullie. Alleen ik kan nergens een hoofdaansluiting of telefoonaansluiting vinden in huis. Ook heb ik in mijn meterkast gezocht. Ik zie namelijk nergens een aansluiting die op de fotos lijkt. Wel zie ik dat we gewoon een sdf aansluiting hebben volgens internet een check te doen naar sdf. We wonen namelijk in een klein flatje. Dus ik zou niet weten waar ik moet zoeken. Ik wil namelijk ook niet in de problemen komen als ik bij jullie een jaar abonnement moet sluiten en geen sluiting heb.
Ik heb nu een Ziggo abonnement via kabel. Aangezien mijn vrouw en ik zijn overgestapt naar T mobile op onze mobiel (hadden Vodafone), denken we er nu aan om internet en tv ook via jullie te nemen. Alles bij één bedrijf. Ik heb geen klachten over Ziggo en ben tevreden. Mijn twijfel komt voornamelijk vanuit de vraag: Hoe komt de internet verbinding de woonkamer in. Ik wil mijn kabel aansluiting niet weg hebben (lang verhaal). Ik heb geen loze leiding meer om een internet kabel naar toe te trekken. Mogelijk dat mijn telefoon aansluiting wordt vervangen dat een internet kabel? Deze zit in de buurt van de tv. - Hoe komt de internet mijn woonkamer in (tv) - Wat gaan de kosten worden om een kabel naar mijn woonkamer te trekken? - Kan dat ipv de telefoon aansluiting (leiding)? - Wat zijn andere opties? - Moet ik dat zelf dan doen of is dit ook de service? - Kan mijn eigen gekochte WiFi router op jullie aansluiting. Ons huis is dusdanig geïsoleerd dat de standaard signalen te
Voor dit jaar Tmobile Thuis besteld. Aangezien ik al klant ben met mijn mobiele abonnement zou hier voordeel bij komen. Vorige week kreeg ik een email dat ik geen voordeel krijg, omdat mijn adres gegevens mobiel abonnement en thuis abonnement niet kloppen. Bij controle blijkt dat de adressen overeenkomen. In de email wordt verwezen dat niet alle abonnementen van het voordeel gebruik maken en dat ik online kan zien wat de voorwaarden zijn. In deze voorwaarden kan ik niet naar boven halen waarom ik geen voordeel krijg.
hoi, ik ben al jaren klant bij t-mobile en erg tevreden. Nu kan ik thuis eindelijk overstappen van online.nl met behoud van mailadres, en wil ik overstappen naar alles in 1 van t-mobile. Omdat dit mijn ouderlijk huis is laat ik mijn moeder overstappen naar sim only van t-mobile, en haar ook het alles in 1 pakket nemen. Nu is er glasvezel aangelegd in de straat, en heb ik in de meterkast een rood kastje. Ik vraag mij af hoe het verloop van de installatie zal zijn. Op dit moment heb ik de wifirouter boven staan, hier staat ook de telefoon op aangesloten, en dus niet in de meterkast beneden. Komt de router van de glasvezel van jullie in de meterkast te staan, of kan deze ook ergens anders in huis te komen staan? Het moet namelijk wel zo zijn dat boven ook goed internet is, en daar ook gebeld kan worden. Ook staat de tv op dit moment in de woonkamer op het verste punt vanaf de meterkast. Nu las ik dat het tv kastje verbonden wordt met een kabel in de router. Maar hier zit zo'n 10 meter afs
Beste, de overstapservice is helaas niet gelukt en zal nu zelf moeten opzeggen. Ik heb aangegeven dat ik mijn vaste nummer graag wil meenemen. Ik weet niet of dit wel goed zal verlopen nu? mvg, Nils
Hallo, Begin december een t-mobile thuis abonnement afgesloten. 22 december zou de verbinding actief zijn. Op 22 december alles aangesloten en zoals je het al verwacht werkt niet. Van alles gedaan om het toch op te lossen maar nee het werkt niet. 23-24-25 was de klantenservice gesloten ivm weekend en kerst dus kon ook niks doen. 26 December gebeld met t-mobile en er werd gezegd dat de verbinding niet online was??? Dus uren voor niks eraan gezeten en 3 verschillende kabels geprobeerd. Er zou een bericht gestuurd worden naar de technische dienst om de verbinding te activeren. 27 December weer gebeld om te vragen of het is geactiveerd en je verwacht het al NEE. Er is een storing bij KPN. Vandaag 28-December weer gebeld om te vragen of het misschien vandaag nog geactiveerd wordt en je raad het al. NEE probeer het in het nieuw jaar weer??? Hoelang moet ik nog wachten tot de verbinding online is. De voorwaade is dat mijn bedenktijd 14 na het afsluiten van het abonnement vervalt. Dat i
Hallo, De maximaal haalbare downloadsnelheid voor standaard internet op mijn adres is 18 Mbps. Mijn vraag is of dit genoeg is om gelijktijdig TV te kunnen kijken en te surfen op het internet met mijn laptop (geen zware dingen als downloaden/netflix/etc). 1 TV box is wat mij betreft voldoende. Ik kan dit nergens vinden dus vandaar mijn vraag! Voor mijn postcode en huisnummer kan een prive bericht gestuurd worden, deze zet ik liever niet op een openbaar forum. Groet Joost
Hallo, eind deze maand stap ik over van KPN naar T-Mobile. Ik heb een vraag over het plaatsen van de modem. Mijn situatie is dat ik glasvezel heb en die komt binnen in de meterkast. Ik zou graag zien dat ik de modem in de woonkamer wilt hebben om van daaruit 2 Tv's en 2 netwerkswitch erop aan te sluiten. Op de netwerkswitch komen 2 pc's, de tv, home cinema, cloud's en een camera aan te hangen. Dus een cat5 kabel vanuit de meterkast naar modem in de woonkamer van dat punt de rest aansluiten. Kan dat?
hi wij proberen de tmobile thuis te installeren. wan lampje brand niet. al geprobeerd opnieuw te starten maar het werkt niet. wie kan helpen?
Nieuw abonnement aangeschaft bij T-mobile Dan ook nog niet te spreken over T-mobile Home! Bij het aanleggen van T-mobile home krijg je een rekening gepresenteerd van € 180,- en dan werken de kastjes niet.... Oplossing ho maar.... T-mobile wat is er met jullie gebeurd?!
Ik heb gebruik gemaakt van de Overstapserivce van t-mobile. Ik ben nog niet eens over naar t-mobile en ik heb nu al 3x contact gehad via de klantenservice en nog steeds geen bevestiging. Een afsluiting bij mijn huidige provider op 27 december en pas een aansluiting op 2 januari door t-mobile...goede overstapservice?.......NIET! Super vriendelijke klantenservice, ook geen hele lange wachttijden, dat is prima maar ik wil niet zonder internet en tv zitten, dat is de reden waarom ik gebruik maak van de overstapservice... Waarom wordt dit niet opgelost???
hallo, 24-11-2017 heb ik een abonnement afgesloten bij T-Mobile voor tv en internet. voor de rest hierna niks meer gehoord en ga je er vanuit dat het goed geregeld is. vervolgend word ik op 19-12-2017 gebeld dat het niet door kon gaan omdat ze geen internet aansluiting konden vinden, wat raar is omdat ik al 2 jaar bij KPN zit en het internet van T-Mobile via KPN gaat. ik moest mijn order id nummer geven van KPN wat ik nu heb. ik zou de dag erna terug gebeld worden , dit is echter niet gebeurd. vervolgens ben ik de dag erna zelf naar T-Mobile winkel gegaan. uitgelegd wat er aan de hand was, medewerker vond het ook raar omdat ik nu al 2 jaar gebruik maak van KPN, en omdat het internet ook via KPN gaat. telefoon nummer gekregen om weer contact op te nemen met T-Mobile. krijg ik te horen dat het geannuleerd is en dit gister besproken is zonder dit weer aan mij door te geven. ze konden mij niet verder helpen ik moest maar snel naar KPN gaan om alles terug te draaien. vervolgend bij KPN, vo
Is het mogelijk om glasvezel internet te verkrijgen? , want mijn huidige internet is te traag en mijn apparatuur werkt niet goed hierdoor.
Ik heb al meerdere keren contact gehad met de klantenservice (waar ik elk telefoongesprek minimaal 20 minuten in de wacht sta) Mijn tmobile thuis abonnement werkt nog steeds niet. Het begon bij het afsluiten, de spullen kunnen niet naar een ander adres gestuurd worden dan het aansluitadres. Fijn als je iets van te voren wilt regelen terwijl je nog niet in die desbetreffende woning woont. Daarna werd de aansluit datum door jullie zelf naar voren gehaald, waardoor de vorige bewoners deze actie lieten blokkeren. Nu woon ik er, maar is de lijn geblokkeerd. Jullie verwijzen mij door naar de vorige eigenaren en hun huidige contract (kpn) en kpn verklaard dat hun van de lijn af zijn en dat deze vrij is. De bewoners zijn namelijk ook al verhuist. Nou top dacht ik, jullie sturen een monteur om alles aan te sluiten. maar jawel, de lijn is dus nog wel geblokkeerd. deze monteur zou dit intern op gaan lossen. ik heb nog niks vernomen, wanneer hoor ik iets????????? nu krijg ik een mail dat ik
Is het mogelijk om T-Mobile thuis aan te sluiten via de kabel (TV/Internet)? Moderator edit: T-Mobile Thuis DSL sluit je aan via een ISRA-punt. Bekijk onze installatievideo voor hulp bij jouw installatie.
Hoi, Ik wil graag overstappen naar internet thuis van t-mobile. Het probleem is dat bedrading die door mijn meterkast naar de aansluiting kapot is. Zou reparatie/ aansluiten door een monteur van jullie de standaard 37,50 euro kosten of komen daar extra kosten bij? En wat voor een prijs kan ik dan ongeveer verwachten? mvg Jesse
Is het mogelijk om tv en internet via dezelfde poort te krijgen? Ik heb namelijk in kabel naar kantoor liggen waar ik een switch heb staan waar 3 tv's en een apple airport op heb aangesloten. Het is niet mogelijk om een tweede kabel aan te leggen.
Hoi tmobile! Ik ben bezig met mijn gegevens in te vullen voor de overstapservice, allen mijn huidige provider staat er niet bij.en kan ook niks invullen. Mijn provider is trouwens Solcon Groet Dennis
Goedendag, hoe moet de Entone interactieve ontvanger aangesloten worden op de stereo-installatie
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.