Skip to main content
Beantwoord

Can someone help with (Overstappen)

  • 23 februari 2018
  • 3 reacties
  • 110 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
Thanks in advance for your help,
Now I know my Dutch isn't that good, but when I read this instructions on tmobile website:
Wanneer is de Overstapservice niet mogelijk
Is jouw huidige aanbieder KPN, Telfort, Tele2, XS4ALL, Ziggo, Online, NLE of PlinQ? Geen probleem, we regelen een zorgeloze overstap voor je.

Vind je jouw huidige aanbieder niet in dit rijtje terug? Dan biedt deze geen Overstapservice aan. Dit betekent ook dat wij niet jouw abonnement kunnen opzeggen, Dit zul je zelf moeten doen.)

Everything is clear, but when I go to the providers list there is no NLE, and my current provider is NLE, so what's going on here? Is NLE have a another (different) name that only Tmobile knows?

Beste antwoord door Brian

Hey ayadov778, apologies for the late reply, I see that you've placed a new order and new 'overstap' has been approved! If you have any more questions I'll be happy to help!
Bekijk origineel

3 reacties

Hidden.nld
Super User
Forum|alt.badge.img+4
  • Odido Superuser
  • 3596 reacties
  • 24 februari 2018
it is NEM 🙂

  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 24 februari 2018
Unfortunately I already sent the wrong details, I asked and I was told Nle is KPN, So I chosed KPN, can this be corrected? Or do I have to cancel the order and order a new one?

Brian
Odido
  • Oud-Moderator
  • 6076 reacties
  • Antwoord
  • 1 maart 2018
Hey ayadov778, apologies for the late reply, I see that you've placed a new order and new 'overstap' has been approved! If you have any more questions I'll be happy to help!

Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen