Skip to main content

Goeie avond,

Ik heb sinds april al een bestelling uitstaan voor een glasvezel aansluiting.

Vorig jaar november is het laatste wat ik heb gehoord van odf toen zijn ze namelijk in onze woning geweest om foto's te maken waar de kabel naar binnen zal komen dit zal via de voorgevel van de woonkamer gaan.

Maar nu komt het probleem de kabel ligt nog niet eens door de stoep heen voor onze woning en ook is er nog niet eens een kabel geschoten door de tuin.

Nummer 2 en 4 zijn al voorzien van een glasvezel verbinding via odf maar 6 t/m 12 niet. Wij wonen zelf op nr 8.

Ook al contact met jullie klantenservice hierover gehad en bleek dat er een technische probleem was namelijk water in de kruipruimte.

Sorry maar water in de kruipruimte??? snap niet waar ze dit weghalen want of ze toegang willen hebben tot de kruipruimte moeten ze wel eerst binnen komen wat dus sinds november vorig jaar niet meer is gebeurd ook toen is er niet gekeken in de kruipruimte,

En waarom zijn de andere nr's dan ook nog niet aangesloten een heel vreemde zaak en verhaal vindt ik het momenteel.

Dus dit aangeven en zal vandaag terug gebeld worden door de aannemer maar we raden het al dus helaas weer niet gebeurd.

Weet niet waar het verkeerd gaat maar dat het verkeerd gaat is bijna wel zeker te zeggen.

Maar we geven de moed (nog) niet op

Zou ondertussen wel eens willen weten wanneer er wel schot in de zaak komt.

Net de netwerkbeheerder langs geweest en de signaal is perfect  bij het doormeten zei die maar toch wachten op de monteur voor het aansluiten dus hopen dat de mail snel volgt voor het maken van de afspraak.

Maar ​@Teresa van Odido zou je dit nog even willen checken voor de zekerheid want heb ondertussen ook nog geen mailtje gekregen om een afspraak in te plannen met de monteur.

@Lexio84 Super, dankjewel! Fijn om te lezen dat de netwerkbeheerder inmiddels is langs geweest. 

Ik heb het gelijk voor je nagekeken en voor jou is het inderdaad mogelijk om de installatie zelf uit te voeren. Succes! 😀 Laat je het mij weten als het is gelukt?

In dit topic vind je hier nog wat extra informatie over: Odido introduceert: Kies de installatie die bij je past | Odido community.

@Teresa van Odido Net alles aangesloten zoals het hoort maar op de ont blijft het lampje bij los rood knipperen.

Net ook na jullie klantenservice gebeld en blijkt dat ik het helemaal niet eens zelf mag aansluiten geldt alleen voor de dsl lijn zei ze tegen mij. Dit komt bij mij wel heel raar over zo de 1 zegt van wel de andere van niet 🤷🏽‍♂️

Nou ja ondertussen staat er een afspraak met guidion gepland voor aanstaande maandag want waarschijnlijk moet er nog in de wijk centrale gepatcht worden.

En ook in de brief die in installatie pakket zat stond dat je het zelf mocht aansluiten dus geen goeie communicatie dat kan echt wel beter in de toekomst voor andere klanten.

En wederom zal vandaag de monteur komen tussen 10 en 12 komen maar geen monteur gezien vandaag. Dit verdient echt geen schoonheidsprijs.

2 uur later monteur geweest en gelukkig eindelijk maar toch aangesloten en werkt super tot heden. 🎉🎊

Hey ​@Lexio84, ik ben erg blij om te horen dat je inmiddels online en tevreden bent! 

Reageer