Skip to main content
Beantwoord

glasvezel aansluiting duurt lang en verschillende oorzaken.

Toon eerste reactie

33 reacties

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 22 reacties
  • 5 maart 2025

Net de netwerkbeheerder langs geweest en de signaal is perfect  bij het doormeten zei die maar toch wachten op de monteur voor het aansluiten dus hopen dat de mail snel volgt voor het maken van de afspraak.

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 22 reacties
  • 5 maart 2025

Maar ​@Teresa van Odido zou je dit nog even willen checken voor de zekerheid want heb ondertussen ook nog geen mailtje gekregen om een afspraak in te plannen met de monteur.

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4249 reacties
  • 7 maart 2025

@Lexio84 Super, dankjewel! Fijn om te lezen dat de netwerkbeheerder inmiddels is langs geweest. 

Ik heb het gelijk voor je nagekeken en voor jou is het inderdaad mogelijk om de installatie zelf uit te voeren. Succes! 😀 Laat je het mij weten als het is gelukt?

In dit topic vind je hier nog wat extra informatie over: Odido introduceert: Kies de installatie die bij je past | Odido community.

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 22 reacties
  • 7 maart 2025

@Teresa van Odido Net alles aangesloten zoals het hoort maar op de ont blijft het lampje bij los rood knipperen.

Net ook na jullie klantenservice gebeld en blijkt dat ik het helemaal niet eens zelf mag aansluiten geldt alleen voor de dsl lijn zei ze tegen mij. Dit komt bij mij wel heel raar over zo de 1 zegt van wel de andere van niet 🤷🏽‍♂️

Nou ja ondertussen staat er een afspraak met guidion gepland voor aanstaande maandag want waarschijnlijk moet er nog in de wijk centrale gepatcht worden.

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 22 reacties
  • 7 maart 2025

En ook in de brief die in installatie pakket zat stond dat je het zelf mocht aansluiten dus geen goeie communicatie dat kan echt wel beter in de toekomst voor andere klanten.

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 22 reacties
  • 10 maart 2025

En wederom zal vandaag de monteur komen tussen 10 en 12 komen maar geen monteur gezien vandaag. Dit verdient echt geen schoonheidsprijs.

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 22 reacties
  • Antwoord
  • 10 maart 2025

2 uur later monteur geweest en gelukkig eindelijk maar toch aangesloten en werkt super tot heden. 🎉🎊

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14001 reacties
  • 11 maart 2025

Hey ​@Lexio84, ik ben erg blij om te horen dat je inmiddels online en tevreden bent! 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen