Goeie avond,
Ik heb sinds april al een bestelling uitstaan voor een glasvezel aansluiting.
Vorig jaar november is het laatste wat ik heb gehoord van odf toen zijn ze namelijk in onze woning geweest om foto's te maken waar de kabel naar binnen zal komen dit zal via de voorgevel van de woonkamer gaan.
Maar nu komt het probleem de kabel ligt nog niet eens door de stoep heen voor onze woning en ook is er nog niet eens een kabel geschoten door de tuin.
Nummer 2 en 4 zijn al voorzien van een glasvezel verbinding via odf maar 6 t/m 12 niet. Wij wonen zelf op nr 8.
Ook al contact met jullie klantenservice hierover gehad en bleek dat er een technische probleem was namelijk water in de kruipruimte.
Sorry maar water in de kruipruimte??? snap niet waar ze dit weghalen want of ze toegang willen hebben tot de kruipruimte moeten ze wel eerst binnen komen wat dus sinds november vorig jaar niet meer is gebeurd ook toen is er niet gekeken in de kruipruimte,
En waarom zijn de andere nr's dan ook nog niet aangesloten een heel vreemde zaak en verhaal vindt ik het momenteel.
Dus dit aangeven en zal vandaag terug gebeld worden door de aannemer maar we raden het al dus helaas weer niet gebeurd.
Weet niet waar het verkeerd gaat maar dat het verkeerd gaat is bijna wel zeker te zeggen.
Maar we geven de moed (nog) niet op
Zou ondertussen wel eens willen weten wanneer er wel schot in de zaak komt.