Hi @Lexio84, welkom op onze Community!
Ik wil natuurlijk ook dat jij zo snel mogelijk opgeleverd wordt. Op dit moment kan ik zelf niet heel veel zien over de oplevering. Je kan hiervoor ODF opbellen om duidelijkheid te vragen over de situatie. Hopelijk kunnen zij wat meer zien dan ik in mijn systeem. Je kunt ODF bereiken op: 088-1633633 - ma t/m vrij: 09.00 - 17.00 uur.
Hi @Lexio84, welkom op onze Community!
Ik wil natuurlijk ook dat jij zo snel mogelijk opgeleverd wordt. Op dit moment kan ik zelf niet heel veel zien over de oplevering. Je kan hiervoor ODF opbellen om duidelijkheid te vragen over de situatie. Hopelijk kunnen zij wat meer zien dan ik in mijn systeem. Je kunt ODF bereiken op: 088-1633633 - ma t/m vrij: 09.00 - 17.00 uur.
Helaas kan ODF mij geen informatie/indicatie geven dus loop gewoon op tegen een muur het pad loopt dus gewoon dood.
Jammer maar helaas het is niet anders.
Hoi @Lexio84, in dat geval kunnen we op dit moment ook geen nieuwe informatie opvragen. Ik zal er wel voor zorgen dat onze glasvezelafdeling je adres extra in de gaten gaat houden en meer druk gaat plaatsen op Open Dutch Fiber om snel met een planning te komen.
Zo hoop ik je snel perspectief te bieden, ik zie je graag genieten van glasvezel!
Nou we wachten het af.
Vindt het hier gewoon heel raar gaan met het aanleggen hier dacht dat het per straat zal worden opgeleverd.
Zelfs nog geen de bekende ritssluiting hier door de straat heen van nr 6 t/m 12 lijkt net of ze dit stukje gewoon domweg zijn vergeten.
Zeer frustrerend vindt ik het momenteel want overal waar ik om me heen kijk in de buurt zijn er overal omgekeerde tegels in de stoep met de welbekende ritssluiting maar behalve op dit stuk dus niet.
Even weer een update vanaf deze kant.
Een maand geleden gebeld door jullie klantenservice i.v.m bouwvak zal er geen huizen worden aangesloten dus moest even 3 weken wachten en zal dan vorige week terug gebeld worden voor een definitieve opleverdatum.
Maar je raad het al weer niet terug gebeld en ook nog geen definitieve opleverdatum.
Tjonge jonge jonge vraag mij echt af waar het mis gaat dit is toch geen dienstverlening naar je bestaande klanten?
Ik heb het opnieuw doorgezet naar onze glasvezel afdeling @Lexio84. Hopelijk krijgen wij nu ook wat meer duidelijkheid over de situatie!
Ondertussen te horen gekregen dat de werkzaamheden in de buurt klaar zijn.
Maar ondertussen nog geen kabel naar de gevel en in de woning dus hoezo werkzaamheden klaar?
Eerlijk gezegd snap ik er niks meer van ook de glasvezel afdeling neemt contact op met de uitvoerende partij maar krijgen geen reactie terug wordt mij verteld?
Lijkt me dat hier ergens een breuk tussen de 2 partijen zit waardoor je als klant helaas wel dupe van bent.
Moet wel zeggen dat mijn geduld nu een beetje op begint te raken geef het nog een termijn van 14 dagen wat ik in mijn optiek heel netjes vind om informatie te krijgen over de oplevering en anders cancel ik alles en ben ik weg bij odido.
Hi @Lexio84, welkom op onze Community!
Ik wil natuurlijk ook dat jij zo snel mogelijk opgeleverd wordt. Op dit moment kan ik zelf niet heel veel zien over de oplevering. Je kan hiervoor ODF opbellen om duidelijkheid te vragen over de situatie. Hopelijk kunnen zij wat meer zien dan ik in mijn systeem. Je kunt ODF bereiken op: 088-1633633 - ma t/m vrij: 09.00 - 17.00 uur.
Even een update:
Net een brief in de bus gekregen van ODF dat ze volgende week met graafwerkzaamheden gaan starten in de straat vanaf nr 6 tot nr 12.
Dus in ieder geval al informatie
Nou hopen dat er in ieder geval schot in de zaak blijft.
Nou een week voorbij na de brief in de bus dat ze deze week gingen beginnen. Maar helaas deze week is er weer totaal niks gebeurd in de straat.
Is er ondertussen al een nieuwe datum bekend dat ze gaan beginnen?
Hoi @Lexio84, ik heb geen nieuwe informatie binnen, maar ik heb het wel meteen nagevraagd! Zodra ik meer weet, zul je het direct van me horen. Voor nu dank ik je voor je geduld en wens ik je een mooi weekend! Groetjes, Ishana
Even weer een update: zijn nu bezig in onze straat ook steekt er nu een wit/rode buis uit de grond bij onze gevel van het huis.
Joehoe een lege huls bij de gevel waar geen glasvezel kabeltje in zit en tenslotte blijft het weer stil bij odf en bij odido. Ook alles is weer opgeruimd in de straat en daarna in geen velden of wegen te bekennen.
Hoi @Lexio84, ik heb geen nieuwe informatie binnen, maar ik heb het wel meteen nagevraagd! Zodra ik meer weet, zul je het direct van me horen. Voor nu dank ik je voor je geduld en wens ik je een mooi weekend! Groetjes, Ishana
Ondertussen al weer 18 dagen geleden mag toch hopen dat er nu wel al meer informatie is?
Hi @Lexio84, de patch installatie staat voor nu gepland op 4 november. Daarna kan het vrij vlot gaan!
Hi @Lexio84, de patch installatie staat voor nu gepland op 4 november. Daarna kan het vrij vlot gaan!
Okay dank je wel voor de informatie in iedergeval info nu.
Ter info: gisteravond wel een kartonnen flyer in de bus gekregen nadat ik het vorige bericht had geplaatst.
met het verzoek voor vandaag of we de auto's, fietsen etc ergens anders wouden neerzetten i.v.m dat ze de werkzaamheden sneller konden uitvoeren.
Zouden vandaag om 7.00 uur beginnen in de straat maar niemand in de straat gezien van odf.
Dus had de auto wel al in een andere straat geparkeerd. Eigenlijk voor niks dus.
Communicatie naar de bewoners kan wel stukken beter vindt ik persoonlijk zelf.
Niet gisteren maar vandaag hebben ze de straat (stoep) open gehad.
Maar gelukkig ligt de kabeltje nu tegen de gevel aan nu wachten op de rest.
Hi @Lexio84, super om te zien dat ze hier nu mee aan de slag gaan! Zodra ODF de werkzaamheden bij ons heeft afgemeld gaat het proces verder lopen en krijg je direct bericht van ons!
Is er al meer info bekend want de patch installatie stond gepland op 4 november?
Maar verder nog niks weer gehoord.
Alvast bedankt
Hi @Lexio84, aan deze kant wachten we ook nog. Ik heb geen nieuwe informatie. Ik had graag eens met Open Dutch Fiber gebeld voor je, maar die tijd heb ik momenteel niet. Ik zal dit morgen voor je doen om te checken wat zij kunnen delen. Weet dat wij in een geval zoals de jouwe altijd aan de zijlijn staan binnen deze stap van het opleverproces. Wij dienen te wachten tot alle werkzaamheden zijn gedaan en Open Dutch Fiber kan om meerdere redenen tegen vertraging aanlopen. Zodra wij groen licht krijgen, zijn wij aan de beurt. Ik check morgen of ik meer informatie kan inwinnen!
Hi @Lexio84, ik heb gebeld! Ik kan echter niet veel extra delen. Open Dutch Fiber laat weten dat ze nog in de beginnende fase zijn op deze locatie. De kabels liggen in de stoep, maar er moet nog worden gelast, de vezel moet nog door de kabels worden geblazen etc, etc. Open Dutch Fiber kan daarom geen verwachting geven. Zodra alle werkzaamheden vanuit hun kant zijn gedaan, krijg jij een belletje om een afspraak te maken. Tijdens afspraak zal je woning worden aangesloten op het netwerk en trekken ze de kabel door. Krijgen wij groen licht van Open Dutch Fiber, dan zijn wij aan de buurt.
Als je zelf vragen hebt voor Open Dutch Fiber kun je altijd bellen via 088-1633633. Zij helpen je graag verder!