Skip to main content
Beantwoord

geluid valt soms voor 1sec weg

  • 18 May 2024
  • 28 reacties
  • 357 Bekeken

Wij zijn afgelopen dinsdag overgestapt van ziggo naar odido. Nu hebben wij een probleempje met ons geluid.

 

We hebben een jbl soundbar aan me tv aangesloten met hdmi.

Nu valt om ze zoveel tijd even het geluid weg en geeft de soundbar Pcm aan(staat er ook als de soundbar aangezet wordt) het is meestal maar 1sec maar is best wel irritant.(al meerdere keren de stekkers opnieuw aangesloten en ook een andere hdmi kabel)

 

Nu vroeg ik me af kan ik dit verhelpen,  want bij ziggo hadden we dit probleem niet.

Hoi @M.linning, dit is ook absoluut niet de situatie waar wij je in willen laten zitten! Lastig genoeg zijn geluidsproblemen lastig om te traceren. Ik kan je verzekeren dat de technische dienst haar uiterste best gaat doen om tot de bron te komen en ik hoop dat het geluid snel weer als muziek in je oren klinkt.

We duiken hier voor je in, dit wordt vervolgd!

Dat mag ik wel hopen dat het snel opgelost wordt. 

Als het te lang duurt ben ik in staat om me contract met jullie te ontbinden, omdat jullie niet de dienst leveren wat ik van jullie mag verwachten.


Op dit moment(04:52) kijk ik stegeman op de bres terug vanuit me nachtdienst en het geluid valt nu elke minuut weg. Na 5 min had ik het wel gehad dat zo vaak het geluid weg viel dus ging ik live kijken maar daar is het precies het zelfde....

 

Zou er telefonisch contact met mij opgenomen worden? Ik ben er nu echt klaar mee....


@M.linning Ik kan mij voorstellen dat je graag wil genieten van optimaal beeld en geluid. Ik ben meteen gaan kijken of er al meer bekend is. In de update van gister (19-06) staat dat het ticket is doorgezet naar het specialistenteam. Zij zullen uitzoeken wat er precies aan de hand is en dit voor je oplossen. Ik durf op dit moment alleen niet te zeggen wanneer dit zal zijn. 

Hoe graag ik het ook wil, heb ik niet de mogelijkheid om telefonisch contact met je op te nemen. Mocht je toch een collega willen spreken dan kan je altijd bellen naar onze Klantenservice 0800-0092. Ik denk alleen niet dat zij nog aanvullende informatie hebben. Op dit moment is het afwachten op het onderzoek van het specialistenteam. 

 


Reageer