Skip to main content
Beantwoord

kijken vanaf begin zonder spoiler met Odido TV app

  • 8 July 2024
  • 3 reacties
  • 80 Bekeken

Sinds vandaag heb ik Odido TV genomen, naast Odido Internet wat ik al had (met NL Ziet) en kijk op m'n Sony met Android TV.

 

Wat ik mis, is de optie om vanuit de tv gids een programma dat op dat moment uitgezonden wordt vanaf het begin te kijken zonder spoiler.

Nu kun je zo'n programma wel vanaf begin kijken, maar alleen nadat je het programma al even live keek. Dus dan zie je de stand al bij voetbal of tennis en bij wielrennen. Komt die optie nog of zie ik iets over het hoofd?

3 reacties

Reputatie 5
Badge +5

Hi @ursusMaritimus, het is inderdaad niet mogelijk om vanuit de gids gelijk een programma vanaf het begin te kijken. Wel vind ik dit een hele goede suggestie! Ik wil je dan ook zeker aanraden om deze suggestie door te geven op onze wensen en suggesties pagina, zodat we kunnen gaan onderzoeken of het mogelijk is om deze optie toe te voegen. 

Geplaatst. Echt waardeloos dat dat nog niet kan voor live sportuitzendingen.

 

 

Het lijkt erop dat dit inmiddels wel kan met de nieuwe versie van de app. Via pijltje omhoog naar gids en dan bij een geselecteerd programma kiezen voor de blauwe knop op de ab. Moet je die wel hebben natuurlijk.

En niet toevallig de laatste keer ook naar die zender gekeken hebben, want dan zie je toch echt eerst de live uitzending, met de mogelijke spoilers dus.

Reageer