Skip to main content
  • 6,705 Topics
  • 52,482 Reacties
6705 Topics
interactieve box hapert / slechte service van de klantenservice
Sinds mijn overstap naar t-mobile heb ik vnl. ergernis en ellende ervan ervaren. De interactieve box hapert en lijkt niet werkend te krijgen. Opnames worden niet weergegeven, tijdens tv kijken blijft de zender hangen wanneer je zapt of het ene wordt wel opgenomen en het andere weer niet. Gisteren wederom maar gebeld en heeft t-mobile het ding gereset. Het resultaat is dat de opnamefunctie het nu helemaal laat afweten. Omdat al werd verwacht dat het niet ging werken zou er een nieuwe worden verstuurd. Doordat het ding eerdere storingen nu van daarvoor weer had besloot ik dit kenbaar te maken. Dit met de gedachte dat men wat deze info. bruikbaar was. Een oudere volwassen (?) medewerker snauwde me af en ging verder met betutteling toen ik aangaf hier niet van gediend te zijn. Ik kreeg niet de tijd om mijn verhaal te doen. Op vragen hoe het verder zal gaan werd ik als een verstandelijk gehandicapt kind aangesproken. Laat elke medewerker van t-mobile zich realiseren dat deze dankzij de klanten worden betaald ! Een beetje fatsoen en respect is wel op zijn plaats. Het is in mijn nog hele korte overstap niet de eerste maal dat ik op dergelijke wijze ben toegesproken! ik vind het op zijn plaats om dit openbaar kenbaar te maken. Ik hoop de rest van het jaar niet meer te hoeven bellen naar t-mobile maar ik vrees al het ergste. Deze overstap zal voor 99% hooguit 1 jaar zijn. Dit is helemaal aan t-mobile zelf te danken!
Begin gemist werkt niet goed
Al ruim 4 weken bezig met een klacht / probleem over begin gemist dat als we een uitzending willen bekijken dat het programma zomaar weer op live springt. Diverse keren contact opgenomen met de klantenservice die allerlei oplossingen aandroegen( harde reset, kabels uit decoder, modem resetten en ga zomaar door) zonder resultaat jammer genoeg. Men zou 4 weken geleden een call aanmaken naar de technische afdeling binnen tmobile, maar tot op heden niets gehoord dat probleem verholpen is. Daarom zonet nogmaals gebeld met klantenservice. De medewerker wilde weer dezelfde stappen doorlopen dan zijn collega al gedaan had( heb daar dus voor bedankt). Hij heeft volgens eiggenzeggen een SPOED call aangemaakt en het probleem zou binnen 5 werkdagen opgelost moeten zijn.. Heb nog zelf oplossing / ideeen geopperd ( nieuwe modem en decoder) om te zien of het daar aan kan liggen.maar dat kan niet. Moderator edit: Het viel ons op dat sommige klanten net het einde van een programma misten als zij gebruik maakten van Begin Gemist. Hierop hebben we direct de marges aangepast. Je kunt nu langer gebruik maken van Begin Gemist. Vooral handig bij langere programma's zoals films. Bedenk wel dat het dus niet oneindig is. Mocht het halverwege een programma nou toch een keer misgaan, dan kun je Begin Gemist opnieuw selecteren en door middel van de pijltjes toets (naar rechts) tot 8x de snelheid vooruit spoelen naar het punt waar je was gebleven. Ik hoop dat je op deze manieren weer 100% kunt genieten van Begin Gemist!

Laatst verdiende badges

  • Bestelling tot installatie expert
    Strikerheeft de Bestelling tot installatie expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    Tommie van Odidoheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
  • Bestelling en levering expert.
    soepkip67heeft de Bestelling en levering expert. badge verdiend
  • Jij hebt het beste met Odido voor!
    Sam van Odidoheeft de Jij hebt het beste met Odido voor! badge verdiend
  • Diensten en service expert
    Sam van Odidoheeft de Diensten en service expert badge verdiend
Toon alle badges

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen