Skip to main content
  • 6,673 Topics
  • 52,199 Reacties

Wiki (5)

6673 Topics
interactieve box hapert / slechte service van de klantenservice
Sinds mijn overstap naar t-mobile heb ik vnl. ergernis en ellende ervan ervaren. De interactieve box hapert en lijkt niet werkend te krijgen. Opnames worden niet weergegeven, tijdens tv kijken blijft de zender hangen wanneer je zapt of het ene wordt wel opgenomen en het andere weer niet. Gisteren wederom maar gebeld en heeft t-mobile het ding gereset. Het resultaat is dat de opnamefunctie het nu helemaal laat afweten. Omdat al werd verwacht dat het niet ging werken zou er een nieuwe worden verstuurd. Doordat het ding eerdere storingen nu van daarvoor weer had besloot ik dit kenbaar te maken. Dit met de gedachte dat men wat deze info. bruikbaar was. Een oudere volwassen (?) medewerker snauwde me af en ging verder met betutteling toen ik aangaf hier niet van gediend te zijn. Ik kreeg niet de tijd om mijn verhaal te doen. Op vragen hoe het verder zal gaan werd ik als een verstandelijk gehandicapt kind aangesproken. Laat elke medewerker van t-mobile zich realiseren dat deze dankzij de klanten worden betaald ! Een beetje fatsoen en respect is wel op zijn plaats. Het is in mijn nog hele korte overstap niet de eerste maal dat ik op dergelijke wijze ben toegesproken! ik vind het op zijn plaats om dit openbaar kenbaar te maken. Ik hoop de rest van het jaar niet meer te hoeven bellen naar t-mobile maar ik vrees al het ergste. Deze overstap zal voor 99% hooguit 1 jaar zijn. Dit is helemaal aan t-mobile zelf te danken!
Begin gemist werkt niet goed
Al ruim 4 weken bezig met een klacht / probleem over begin gemist dat als we een uitzending willen bekijken dat het programma zomaar weer op live springt. Diverse keren contact opgenomen met de klantenservice die allerlei oplossingen aandroegen( harde reset, kabels uit decoder, modem resetten en ga zomaar door) zonder resultaat jammer genoeg. Men zou 4 weken geleden een call aanmaken naar de technische afdeling binnen tmobile, maar tot op heden niets gehoord dat probleem verholpen is. Daarom zonet nogmaals gebeld met klantenservice. De medewerker wilde weer dezelfde stappen doorlopen dan zijn collega al gedaan had( heb daar dus voor bedankt). Hij heeft volgens eiggenzeggen een SPOED call aangemaakt en het probleem zou binnen 5 werkdagen opgelost moeten zijn.. Heb nog zelf oplossing / ideeen geopperd ( nieuwe modem en decoder) om te zien of het daar aan kan liggen.maar dat kan niet. Moderator edit: Het viel ons op dat sommige klanten net het einde van een programma misten als zij gebruik maakten van Begin Gemist. Hierop hebben we direct de marges aangepast. Je kunt nu langer gebruik maken van Begin Gemist. Vooral handig bij langere programma's zoals films. Bedenk wel dat het dus niet oneindig is. Mocht het halverwege een programma nou toch een keer misgaan, dan kun je Begin Gemist opnieuw selecteren en door middel van de pijltjes toets (naar rechts) tot 8x de snelheid vooruit spoelen naar het punt waar je was gebleven. Ik hoop dat je op deze manieren weer 100% kunt genieten van Begin Gemist!
[info] Onderhoud update TV
Update 27-06-2017 Het onderhoud is afgerond, na de update bleek er een reset van de TV Box nodig te zijn, we hebben dit zojuist voor iedereen op afstand uigevoerd en alles werkt weer zoals je gewend bent! Mocht je toch nog problemen ervaren reset je TV Box dan even handmatig door de stroom er 10 seconden af te halen en de TV Box daarna weer aan te sluiten. --------------------- We willen het beste voor TV. Achter de schermen zijn we continu bezig om verbeteringen door te voeren. Of, zoals in dit geval, simpelweg onderhoud uit te voeren om de TV soepel te laten werken. Dit doen we 's nachts van maandag op dinsdag. Wanneer? Het onderhoud vindt plaats van maandag 26 juni op dinsdag 27 juni. Klokslag twaalf uur krijg je een onderhoudsmelding te zien op je TV. Deze melding verdwijnt zodra het onderhoud is afgerond. Dit duurt maximaal van 0:00 tot 06:00. Wat gebeurt er? Je hoeft hier niets voor te doen. Op afstand zullen wij het onderhoud uitvoeren. Ook na afloop zal de TV gewoon weer beschikbaar worden. In uitzonderlijke gevallen dien je de TV Box even van de stroom te halen. Verandert er nog iets? Dit onderhoud is vooral gericht om alles goed te houden. Zichtbaar verandert er dus niet veel. Het zorgt ervoor dat onze systemen stabieler werken. Heb je een TV Box met opnamefunctie? Dan zijn er wel enkele zichtbare verbeteringen. Klik op 'Toon inhoud'. Na de update is het makkelijker om opnames te verwijderen. Zo kun je alle bekeken opnames tegelijk verwijderen (het wordt gemarkeerd als bekeken wanneer je meer dan 50% van de opname hebt gezien). Ook kun je herhalende opnames van een programma verwijderen, als je bijvoorbeeld een serie opgenomen hebt. Ook kun je na de update àlle opnames in één keer verwijderen (hier heb je wel je TV-pincode voor nodig). Je kunt dit doen door naar opnames te gaan en dan in plaats van Nieuw de Opnames te selecteren waar alle gemaakte opnames te vinden zijn. Selecteer Verwijderen aan de linkerkant van je scherm en kies een van de gewenste opties. Vanuit Gepland kun je er ook voor kiezen om alle ingeplande opnames te verwijderen, alle herhalende opnames van een programma of alleen de geselecteerde herhaling. Wanneer je kiest voor het verwijderen van Alle Opnames zal er om de TV-pincode gevraagd worden. Weet je deze code niet meer, dan kun je die in My T-Mobile Thuis terugvinden. => Alvast bedankt voor het begrip. Vragen? "Reageer op dit bericht." 🙂

Laatst verdiende badges

Toon alle badges

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen