Skip to main content
7432 Topics
vraag preventel
Goedendag, een maand geleden ben ik erachter gekomen dat ik geregistreerd stond bij preventel door een betalingsachterstand vanaf Odido. Toen ik dat wist, heb ik de factuur direct betaald. Ik heb daarna contact op genomen met Odido want ik wilde graag weten hoelang ik dan nog geregistreerd zou staan. Ik ben daarna in contact gekomen met 1 van jullie collega’s via incasso@odido. Die gaf aan dat ik het inderdaad had afgelost maar het nog niet helemaal verwerkt was in jullie systeem en zei daarna dat ze alsnog mijn registratie zouden verwijderen bij preventel en dat 2 werkdagen zou duren. Toen ben ik na gegaan bij preventel om mijn gegevens op te halen en was nogsteeds te zien dat ik wel geregistreerd stond en heb ik weer een mail gestuurd naar de incasso. Ik heb toen een mail gehad dat ze registratie nogmaals hebben verwijderd en ze het zelf in de gaten zouden hadden en als het binnen 2 werkdagen, de registratie bij preventel nog steeds niet verwijderd is zouden ze contact opnemen met het desbetreffende incassobureau waar ik de betalingsachterstand heb voldaan. Dat is 4 dagen geleden en had ik een reactie mail terug gestuurd of het al gelukt is, of dat ze contact opnemen met het incassobureau waar de betalingsachterstand was. Ik wil graag weten wat de stand van zaken zijn en waarom er zoveel tijd overheen gaat want het is al een maand geleden dat ik de achterstallige betaling heb voldaan. Ik wil dit graag achter de rug hebben zodat ik een nieuw abonnement kan afsluiten ivm mijn studie. Klantnummer: [verwijderd door moderator, plaats privégegevens altijd in je profiel]

Laatst verdiende badges

Toon alle badges

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen