Skip to main content
7945 Topics
Ongevraagd abonnement bij verlenging mobiel
Bij het verlengen van een mobiel abonnement, waarbij ik tevens meer GB zou krijgen, blijkt Odido op de achtergrond een nieuw abonnement met nieuw nummer te hebben opgestart, met dezelfde voorwaarden, waardoor mij niet duidelijk was met twee verschillende contracten te maken te hebben. Vervolgens ben ik overstelpt met e-mails waarin alles bevestigd werd, waarbij mij niet duidelijk was te tekenen voor een nieuw abonnement. Hier lijk ik echter wel twee jaar aan vast te zitten. "Ja meneer, dan had u de e-mails maar beter moeten lezen". Nul begrip, nul flexibiliteit. Datum van ervaring: 25 januari 2025 Nuttig5Delen Antwoord van Odido Gepubliceerd op 27 jan 2025 Goedemiddag Enno, Uiteraard doen we niets zonder akkoord en is de tegenslag gekomen dat er een abonnement is opgestart met een ander telefoonnummer en dit lossen we graag op. Ons Webcare team zou namelijk kunnen kijken of we het huidige telefoonnummer kunnen laten starten onder het nieuwe abonnement wat is gestart en hierdoor het andere nummer komt te vervallen. Dit is een unieke situatie en hiervoor hebben we jouw hulp bij nodig. Stuur ons een bericht via Facebook (odidonederland) of X/Twitter (@odidonederland). Vergeet niet om je postcode, huisnummer, geboortedatum, je 06-nummer, de laatste vier cijfers van je rekeningnummer en kopie van deze review te delen. Geen reden voor paniek als er geen Social media account aanwezig is maak dan een topic aan via onze community (community.odido.nl). Zorg je er alleen voor dat je hier het e-mailadres gebruikt wat bij ons bekend is. We kijken uit naar je bericht. Tot snel! Groetjes, Diego van Odido
Unlimited plus - Verbindings problemen USA
Hallo allemaal. Mijn vrouw en ik zitten voor 3 maanden in Florida (USA). Speciaal hiervoor heb ik unlimited plus abonnementen genomen zodat we gewoon bellen en gebeld kunnen worden als normaal en gewoon beschikking hebben over data. De eerste weken werkte dit allemaal vlekkeloos. Sinds anderhalf a twee weken (beetje gelijk met de issues in NL) is het constant drama. We hebben dan wel bereik en data verbinding (4G of 5G), maar er gaat niets aan verkeer doorheen. Dit gebeurd onafhankelijk van elkaar, soms heeft de een last en de ander niet, soms andersom en soms tegelijk. Daarnaast lost het zich spontaan op na een paar minuten, ook heeft het wel eens een hele dag geduurd. Super vervelend als je midden in de middle of nowhere rijd met je Google maps. We hebben al eens gebeld met de klantenservice, maar daar nog niet veel mee opgeschoten. Advies was om handmatig een netwerk aanbieder te kiezen met als beste keus AT&T. Dit heb ik vanochtend geprobeerd (had weer geen internet), maar maakte geen verschil. Uiteindelijk maar weer op T-mobile gezet en na een aantal minuten werkte het gelukkig ineens weer. Ik heb zelf het idee dat het ergens in NL nog niet goed zit. Het gekke is namelijk dat AL ons verkeer via NL gerouteerd lijkt te worden, ook Amerikaanse website. (Is overigens een zeer irritante functionaliteit, want veel Amerikaanse websites staan bezoek van buiten de USA niet toe, dus moet ik alsnog op zoek naar wifi). Gezien er tijdens de problemen wel gewoon volle 4G/5G ontvangst is, maar er niets overheen wil, lijkt het wel alsof die gateway het niet doet. Iemand een idee of gouden tip??

Laatst verdiende badges

  • TV expert
    Fred_Mheeft de TV expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    walter.v.lheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
  • Internet + TV expert.
    Seccieheeft de Internet + TV expert. badge verdiend
  • Bestelling tot installatie expert
    Strikerheeft de Bestelling tot installatie expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    Tommie van Odidoheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
Toon alle badges

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen