Skip to main content
Beantwoord

Klik&Klaar retourneren, simkaart meesturen?

• 11 december 2024
  • 2 reacties
  • 109 Bekeken

Aangezien ik sinds kort Odido glasvezel heb, heb ik Klik&Klaar opgezegd. Moet ik de bijgeleverde simkaart ook retourneren? En mocht dat zo zijn, moet deze in de router blijven zitten of los er bij?

Beste antwoord door Gewoon_Peter

Teresa van Odido schreef:

Goede vraag! ​@Gewoon_Peter Ik leg je graag uit hoe het zit. 

Alleen het modem terugsturen is voldoende, de simkaart hoeft dus niet terug. Wel adviseer ik om een briefje met je naam en postcode/huisnummer in de doos te stoppen. Op die manier kunnen we de retour matchen met jouw abonnement. Voor meer informatie over het terugsturen van je apparatuur, neem is een kijkje in dit topic: Hoe stuur je de apparatuur terug? | Odido community

Laat je het mij weten als je nog vragen hebt? Ik help graag verder waar nodig! 

Dank je, Teresa.

Bekijk origineel

2 reacties

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4140 reacties
  • 12 december 2024

Alleen het modem terugsturen is voldoende, de simkaart hoeft dus niet terug. Wel adviseer ik om een briefje met je naam en postcode/huisnummer in de doos te stoppen. Op die manier kunnen we de retour matchen met jouw abonnement. Voor meer informatie over het terugsturen van je apparatuur, neem is een kijkje in dit topic: Hoe stuur je de apparatuur terug? | Odido community

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 9 reacties
  • Antwoord
  • 12 december 2024
Teresa van Odido schreef:

Dank je, Teresa.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen