Zojuist mijn voicemail proberen af te luisteren vanuit het buitenland. Na het invoeren van de juiste code kreeg ik de boodschap dat mijn voicemail voor 24 uur geblokkeerd is. In het bericht werd nog gezegd dat je voor deblokkeren naar de Odido website moest gaan, maar hier zie ik alleen maar dat deblokkeren niet mogelijk is??
Hallo
Ik hoor het graag van je!
Zojuist mijn voicemail proberen af te luisteren vanuit het buitenland. Na het invoeren van de juiste code kreeg ik de boodschap dat mijn voicemail voor 24 uur geblokkeerd is. In het bericht werd nog gezegd dat je voor deblokkeren naar de Odido website moest gaan, maar hier zie ik alleen maar dat deblokkeren niet mogelijk is??
Hier precies hetzelfde.
Voer wachtwoord in en wordt gelijk gemeld dat ik geblokkeerd ben. Dit alles zonder opgave van reden oid. Erg handig ook als zoals nu het ziekenhuis een voicemail heeft ingesproken.
Gewoon schandalig
Hallo
Ik hoor het graag van je!
Bij mij ook terwijl het ziekenhuis een voicemail heeft ingesproken. Echt schandalig! Hoe kan een ebdrijf dit zijn klanten aan doen
Hi
Hi
Beste Anouk
Dank voor de reactie. Voor elkaars duidelijkheid kort het overzicht van de gedane stappen gisteren:
1 - voicemail gebeld en die vroeg om wachtwoord.
2 - voor de zekerheid het wachtwoord opgevraagd
3 - ontvangen en voicemail een 2e keer gebeld
4 - met zekerheid de juiste code ingevoerd
5 - Voicemail geeft aan dat deze 24 uur geblokkeerd is
Het valt op dat dit vaker is bij mensen die vanuit het buitenland de voicemail bellen
Ik heb een eerdere keer nog met 1233 niet kunnen bereiken en daarna de +31624001233 variant gebruikt
Mogelijk is het laatste goed maar kan dit pas vanavond proberen zonder eerst de 1233 versie te gebruiken en mogelijk weer te blokkeren, uit proberen. Is het mogelijk iets wat Odido mogelijk in haar eigen IT infra zo heeft geïmplementeerd? Ik gebruik de voicemail zelden en niet eerder als probleem gehad als ik op mijn werk in Frankrijk ben.
Hi
Hier dus precies hetzelfde, heb al 4 voicemail berichten maar ik kan ze niet beluisteren omdat deze continu geblokkeerd wordt. Wat een aanfluiting.
Ik sluit mij aan bij het bovenstaande. Na pincode te hebben opgevraagd en correct te hebben ingevoerd is mijn voicemail gisteren geblokkeerd voor 24 uur. Nu vandaag poging nummer 2 en weer het zelfde verhaal, pincode niet juist en weer een blokkade van 24 uur.
dit is een probleem wat volgens het forum al langer speelt, lees minimaal 5mnd. Er word geen enkele oplossing geboden en alleen gereageerd met dat alles correct werk bij Odido… hoedan als deze melding door zoveel personen gemaakt word. Het enige wat ik nu ervaar is dat de klant gedupeerd word zonder oplossing!
Hi
Hi
Hier dus precies hetzelfde, heb al 4 voicemail berichten maar ik kan ze niet beluisteren omdat deze continu geblokkeerd wordt. Wat een aanfluiting.
Heb je al met het internationale nummer geprobeerd? Ik heb het zelf moeten uitvogelen dat dat nodig is. staat ook niet echt vooraan op hun website voor klanten die in het buitenland komen. Ze zijn sneller met hun fair use policy en extra kosten en gedoe als je voor je werk wat langer in het buitenland zit dan een een maandje of zoiets.
Ook bij mij is de voicemail geblokkeerd vanuit het buitenland. Omdat ik dit al een keer eerder had gehad, had ik nu vooraf m’n pincode opgevraagd en via sms ontvangen. Dit was de juiste code. En ook nu blokkeerde de voicemail direct. Ik was anoniem op mijn zakelijke nummer gebeld en weet nu dus totaal niet wie mij heeft gebeld en of ik hiermee een belangrijk bericht mis. Ik lees over het gebruik van een ander nummer voor het bellen naar voicemail in het buitenland, maar als ik 1233 bel kom ik ook gewoon bij de voicemail uit. Zonder bericht dat dat nummer niet werkt in het buitenland. Odido, gaan jullie dit probleem waar meer klanten tegenaan lopen een keer oplossen? Dit zou erg prettig zijn.
Hi
Als je Voicemail is geblokkeerd, kun je het wegens veiligheidsredenen weer over 24 uur proberen. Probeer je het toch binnen de 24 uur? Dan wordt je Voicemail automatisch voor 24 uur weer geblokkeerd. Je kunt deze eventueel uitschakelen via je Mijn Odido account onder het kopje '’Voicemailinstellingen en het daarna weer activeren. Probeer ook even een nieuw wachtwoord in te stellen, wellicht dat het helpt. Als dat niet helpt, kan ik eventueel een case voor je doorzetten naar ons IT-team om het uit te laten zoeken.
Ik zie je reactie graag tegemoet!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.