Skip to main content

Zojuist mijn voicemail proberen af te luisteren vanuit het buitenland. Na het invoeren van de juiste code kreeg ik de boodschap dat mijn voicemail voor 24 uur geblokkeerd is. In het bericht werd nog gezegd dat je voor deblokkeren naar de Odido website moest gaan, maar hier zie ik alleen maar dat deblokkeren niet mogelijk is??

Hallo @AstridB88, welkom op onze Community! Dat is inderdaad wel gek. Als ik op je e-mailadres zoek, kom ik het nummer tegen dat eindigt op ***7838, klopt dat? Daarbij zie ik geen bijzonderheden met je Voicemail. Als je Voicemail is geblokkeerd, kun je het wegens veiligheidsredenen weer over 24 uur proberen. Probeer je het toch binnen de 24 uur? Dan wordt je Voicemail automatisch voor 24 uur weer geblokkeerd. Je kunt deze eventueel uitschakelen via je Mijn Odido account  onder het kopje '’Voicemailinstellingen en het daarna weer activeren. Probeer ook even een nieuw wachtwoord in te stellen, wellicht dat het helpt. Als dat niet helpt, kan ik eventueel een case voor je doorzetten naar ons IT-team om het uit te laten zoeken!

Ik hoor het graag van je! 


Reageer