Skip to main content
Info

Problemen Internet verbinding van Internet + TV van Odido

Problemen Internet verbinding van Internet + TV van Odido
Toon eerste reactie

954 reacties

• is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 26 maart 2025

Hoi! Ik heb op het moment glasvezel storing in Ermelo. Mijn glasvezel kastje geeft een rood knipperend LOS lampje, verder kan ik niks zien wat er mis is. Iemand enig idee of er een kabel is geraakt oid? Ik zie zo geen storingsmelding ofzo...

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 20800 reacties
  • 26 maart 2025

Hallo ​@fibr 

Een rode LOS betekent dat er geen glasvezel signaal is dus het is iig een probleem buitenshuis.

• is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 26 maart 2025
Waqqas schreef:

Hallo ​@fibr 

Een rode LOS betekent dat er geen glasvezel signaal is dus het is iig een probleem buitenshuis.

Ja, dat dacht ik ook… ik zit al een tijdje op mn 4g, hopelijk heb ik genoeg data om nog even te kunnen werken :) wat is het beste nu, toch maar even de klantenservice bellen?

• is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 26 maart 2025
fibr schreef:
Waqqas schreef:

Hallo ​@fibr 

Ja, dat dacht ik ook… ik zit al een tijdje op mn 4g, hopelijk heb ik genoeg data om nog even te kunnen werken :) wat is het beste nu, toch maar even de klantenservice bellen?

Klantenservice stuurt een monteur (Y) dus never mind me!

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen