Skip to main content

Ter inleiding. Tien jaar Tele2 internet via dsl lijn 20mb voor 2 smartphones, ipad en bekabelde pc. Stabiel en snel genoeg.

Vanaf 7 februari jongstleden Odido glasvezel 50 mb voor bovengenoemde apparaten. Heeft sinds de aansluiting nog niet goed gewerkt. Overdag goed, vanaf ongeveer 16.00 uur trage en uitvallende wifi, geldt ook voor internet bekabelde pc. Thuis is niets veranderd. Lijkt me dat het buitenshuis ligt. Anders zou het altijd slecht zijn. 

Lees op deze community dat dit probleem al meer dan een jaar speelt. 

Odido, wat kan ik nog van u verwachten?

 

Op de goede afloop dan maar... Wel een beetje laat om nu pas een onderzoek te starten, probleem speelt al meer dan een jaar. Onbegrijpelijk.


Hoe gaat het met het Groot Lopende Onderzoek? Zit er al schot in de zaak? Ik word graag op de hoogte gehouden.  Laat eens wat horen. Enig idee hoelang dit nog gaat  duren? Ontvangst nog steeds dramatisch. Graag reactie. 


Hi @Kanbeter, we zijn er nog zeker druk mee bezig. Zodra we ook meer info over dit onderzoek hebben, dan delen we dit in ons verzameltopic: Verzameltopic: Traag Internet in de avond (WBA netwerk) | Odido community. Zo houden we alle informatie en updates bij elkaar.


Hallo Demi van Odido,

Vanaf februari jl. 7 maanden bar slecht internet. Sinds de ONT van Nokia bij mij aan de muur hangt,

prima internet. Wordt er al gewerkt aan compensatie door Odido?

 

Graag reactie. Mvg. Dirk.

 

 

 


@Kanbeter Super fijn om te lezen dat het internet met het nieuwe Nokia ONT wel goed werkt! 😊

Goed dat je dit navraagt. Ik wil je hier graag meer over vertellen, maar op dit moment weet ik nog niet precies hoe of wat. Ik kan je wel vertellen dat dit momenteel wordt besproken. Zodra er meer bekend is, zullen wij dit ook delen. Ik adviseer je om het algemene topic in de gaten te houden. 


Reageer