Super fijn om te lezen dat jullie weer helemaal verbonden zijn, ik wens jullie nog heel veel plezier toe met het internet en geniet van het weekend! 😄
Voor lezers die nog geen verbinding hebben, haal graag het modem (en eventueel de Media Converter) minimaal tien seconden van de stroom. Lees op onze Community hoe dat gaat:
Ik heb geen ont, heb alleen glasvezel. En dus geen internet omdat er al vanaf vanmorgen rond 9 uur een storing is. (Na gebeld te hebben) Duidelijker zo? :)
De storing die hier sinds vanochtend gemeld staat:
[20-03-2024/9:24] We ontvangen meldingen dat een aantal van onze klanten problemen ondervindt met Internet, TV en Vast Bellen in regio Utrecht. Op dit moment zijn we op zoek naar de oorzaak en de oplossing. Excuses voor het ongemak. In dit topic houden we je op de hoogte.
Ik wilde zojuist ook een topic aanmaken maar misschien beter om hier aan te haken. Hier ook vanaf ongeveer 09:00 rood internetlampje op standaard Zyxel T-54 en dus helemaal geen verbinding. Herstart heeft niet geholpen.
Locatie is Utrecht stad (omgeving Zuilen). Een update is zeker gewenst..
Vanuit odido zou wat communicatie mogen zijn over de te verwachten oplossingen? Of moeten we ze hiervoor bellen. 24 uur geen internet, terwijl telefonisch gisteren werd aangegeven dat het om 16u opgelost zou zijn. Mislukt dus
De klanten binnenhalen met lage prijzen en vervolgens halfbakken op de hoogte houden van storing na 2-3 dagen internet. De afdeling die zich bezig houdt met facturatie zal waarschijnlijk wel heel goed werken ;)
@roelplu dat is idd zuur als je pas 3 dagen Odido hebt en dan dit. Ik heb het al bijna 3 maanden en dat ging tot nu toe goed. Vind het gewoon raar dat zoiets zo lang moet duren. Denk ook dat het probleem meer ligt bij Open Dutch Fiber dan bij Odido. Ik persoonlijk vind het gewoon vreselijk om de noodzakelijke internet dingen via de telefoon te moeten doen. En het hele WiFi gebeuren werkt thuis nu ook niet onderling.
De klanten binnenhalen met lage prijzen en vervolgens halfbakken op de hoogte houden van storing na 2-3 dagen internet. De afdeling die zich bezig houdt met facturatie zal waarschijnlijk wel heel goed werken ;)
Klopt, heb zelf ook eigenlijk met name vanwege prijs de overstap gemaakt. Ben benieuwd hoe dit verder gaat aflopen (qua doorlooptijd, communicatie en eventuele compensatie) en of er vaker storingen gaan zijn. Als het tegenvalt dan ga ik na een jaar direct weer terug naar de oude provider (duur maar geen storing gehad in 5 jaar tijd).. denk dat dit voor veel mensen zo gaat zijn
De klanten binnenhalen met lage prijzen en vervolgens halfbakken op de hoogte houden van storing na 2-3 dagen internet. De afdeling die zich bezig houdt met facturatie zal waarschijnlijk wel heel goed werken ;)
Klopt, heb zelf ook eigenlijk met name vanwege prijs de overstap gemaakt. Ben benieuwd hoe dit verder gaat aflopen (qua doorlooptijd, communicatie en eventuele compensatie) en of er vaker storingen gaan zijn. Als het tegenvalt dan ga ik na een jaar direct weer terug naar de oude provider (duur maar geen storing gehad in 5 jaar tijd).. denk dat dit voor veel mensen zo gaat zijn
Een storing kan natuurlijk altijd, hoeveel geld je ook aan een provider betaalt. Ben wel benieuwd wat de oorzaak hier was en communicatie kan beter. Tot nu toe heb ik gelukkig nog nooit een verstoring gehad bij odido, kan alleen maar hopen dat dat zo blijft maar dat geldt voor elke provider.
De klanten binnenhalen met lage prijzen en vervolgens halfbakken op de hoogte houden van storing na 2-3 dagen internet. De afdeling die zich bezig houdt met facturatie zal waarschijnlijk wel heel goed werken ;)
Klopt, heb zelf ook eigenlijk met name vanwege prijs de overstap gemaakt. Ben benieuwd hoe dit verder gaat aflopen (qua doorlooptijd, communicatie en eventuele compensatie) en of er vaker storingen gaan zijn. Als het tegenvalt dan ga ik na een jaar direct weer terug naar de oude provider (duur maar geen storing gehad in 5 jaar tijd).. denk dat dit voor veel mensen zo gaat zijn
Een storing kan natuurlijk altijd, hoeveel geld je ook aan een provider betaalt. Ben wel benieuwd wat de oorzaak hier was en communicatie kan beter. Tot nu toe heb ik gelukkig nog nooit een verstoring gehad bij odido, kan alleen maar hopen dat dat zo blijft maar dat geldt voor elke provider.
Een storing is inderdaad altijd mogelijk, maar juist in dit soort ‘opstartfases’ is het wel belangrijk om te communiceren naar je klanten. Daarom vind ik het ook vrij bizar dat je op een forum moet lezen dat er een storing is en daar eigenlijk nauwelijks wijzer van wordt.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.
We maken gebruik van 3 verschillende soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. We hebben basiscookies nodig om deze site te laten werken, daarom moet je ten minste deze selecteren. Meer informatie.