Deze storing duurt nu wel heel lang. Is er al meer duidelijkheid?
Marco
Deze storing duurt nu wel heel lang. Is er al meer duidelijkheid?
Marco
Welke storing in Utrecht?
Iets meer informatie is wel handig, wat ervaar je precies welke foutmeldingen of storingslampjes krijg je?
Al zowel het ont als de modem eens herstart? (eerst de ont en na een minuut of twee ook de modem)
Ik heb geen ont, heb alleen glasvezel. En dus geen internet omdat er al vanaf vanmorgen rond 9 uur een storing is. (Na gebeld te hebben) Duidelijker zo? :)
@Jaapje78 schreef:Welke storing in Utrecht?
De storing die hier sinds vanochtend gemeld staat:
<20-03-2024/9:24] We ontvangen meldingen dat een aantal van onze klanten problemen ondervindt met Internet, TV en Vast Bellen in regio Utrecht. Op dit moment zijn we op zoek naar de oorzaak en de oplossing. Excuses voor het ongemak. In dit topic houden we je op de hoogte.
Duidelijk ja :)
Had nog niets van een storing in die regio gemerkt. Wist ook niet dat ze daar een standaard pagina voor hadden.
Als je geen ont hebt dan heb je dus een eigen modem aangesloten en daarmee sowieso geen support zonder dat je de oude boel weer terugzet.
Ik wilde zojuist ook een topic aanmaken maar misschien beter om hier aan te haken. Hier ook vanaf ongeveer 09:00 rood internetlampje op standaard Zyxel T-54 en dus helemaal geen verbinding. Herstart heeft niet geholpen.
Locatie is Utrecht stad (omgeving Zuilen). Een update is zeker gewenst..
Zojuist is deze update geplaatst
Fijn om te lezen dat ik niet de enige ben in Zuilen.
Knap waardeloos zo, nog steeds geen internet.
Laatste update al gezien?
Update e20-03-2024/20:45] Ons team is samen met de leverancier bezig de oorzaak te achterhalen. We doen er alles aan dit zo snel mogelijk op te lossen
Yup
Deze storing duurt nu wel heel lang. Is er al meer duidelijkheid?
Marco
Ik ook baal nu 0.41 nog steeds niks
Hier ook al ruim 24 uur geen internet in Zuilen. Drie dagen mogen genieten van internet via glasvezel..…
Odido mag met meer info komen. Zeer summiere updates.
Hier ook al ruim 24 uur helemaal niks. Hoop dat de technici beter zijn dan het communicatie team, de info die ze geven is echt minimaal…
Idd echt waardeloos zo. Als dit langer gaat duren ga ik echt spijt krijgen dat ik ben overgestapt.
Vanuit odido zou wat communicatie mogen zijn over de te verwachten oplossingen? Of moeten we ze hiervoor bellen. 24 uur geen internet, terwijl telefonisch gisteren werd aangegeven dat het om 16u opgelost zou zijn. Mislukt dus
Waardeloos inderdaad.
De klanten binnenhalen met lage prijzen en vervolgens halfbakken op de hoogte houden van storing na 2-3 dagen internet. De afdeling die zich bezig houdt met facturatie zal waarschijnlijk wel heel goed werken ;)
Waardeloos inderdaad.
De klanten binnenhalen met lage prijzen en vervolgens halfbakken op de hoogte houden van storing na 2-3 dagen internet. De afdeling die zich bezig houdt met facturatie zal waarschijnlijk wel heel goed werken ;)
Klopt, heb zelf ook eigenlijk met name vanwege prijs de overstap gemaakt. Ben benieuwd hoe dit verder gaat aflopen (qua doorlooptijd, communicatie en eventuele compensatie) en of er vaker storingen gaan zijn. Als het tegenvalt dan ga ik na een jaar direct weer terug naar de oude provider (duur maar geen storing gehad in 5 jaar tijd).. denk dat dit voor veel mensen zo gaat zijn
Hadden ze dit niet gisteren al kunnen doen?
Waardeloos inderdaad.
De klanten binnenhalen met lage prijzen en vervolgens halfbakken op de hoogte houden van storing na 2-3 dagen internet. De afdeling die zich bezig houdt met facturatie zal waarschijnlijk wel heel goed werken ;)
Klopt, heb zelf ook eigenlijk met name vanwege prijs de overstap gemaakt. Ben benieuwd hoe dit verder gaat aflopen (qua doorlooptijd, communicatie en eventuele compensatie) en of er vaker storingen gaan zijn. Als het tegenvalt dan ga ik na een jaar direct weer terug naar de oude provider (duur maar geen storing gehad in 5 jaar tijd).. denk dat dit voor veel mensen zo gaat zijn
Een storing kan natuurlijk altijd, hoeveel geld je ook aan een provider betaalt. Ben wel benieuwd wat de oorzaak hier was en communicatie kan beter. Tot nu toe heb ik gelukkig nog nooit een verstoring gehad bij odido, kan alleen maar hopen dat dat zo blijft maar dat geldt voor elke provider.
Een storing is altijd mogelijk
Waardeloos inderdaad.
De klanten binnenhalen met lage prijzen en vervolgens halfbakken op de hoogte houden van storing na 2-3 dagen internet. De afdeling die zich bezig houdt met facturatie zal waarschijnlijk wel heel goed werken ;)
Klopt, heb zelf ook eigenlijk met name vanwege prijs de overstap gemaakt. Ben benieuwd hoe dit verder gaat aflopen (qua doorlooptijd, communicatie en eventuele compensatie) en of er vaker storingen gaan zijn. Als het tegenvalt dan ga ik na een jaar direct weer terug naar de oude provider (duur maar geen storing gehad in 5 jaar tijd).. denk dat dit voor veel mensen zo gaat zijn
Een storing kan natuurlijk altijd, hoeveel geld je ook aan een provider betaalt. Ben wel benieuwd wat de oorzaak hier was en communicatie kan beter. Tot nu toe heb ik gelukkig nog nooit een verstoring gehad bij odido, kan alleen maar hopen dat dat zo blijft maar dat geldt voor elke provider.
Een storing is inderdaad altijd mogelijk, maar juist in dit soort ‘opstartfases’ is het wel belangrijk om te communiceren naar je klanten. Daarom vind ik het ook vrij bizar dat je op een forum moet lezen dat er een storing is en daar eigenlijk nauwelijks wijzer van wordt.
Hadden ze dit niet gisteren al kunnen doen?
Waarschijnlijk was de locatie nog niet bekend
Nog steeds geen update?
Helaas niet, begin er nu wel een beetje moedeloos van te worden.
Hoop dat we vanavond weer kunnen internetten..
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.