Skip to main content
Beantwoord

Zyxel T-50 modem omruilen voor een T-56

• October 3, 2025
  • 5 reacties
  • 40 Bekeken

Hello!

ik zou graag mijn T50 modem omruilen voor een modem die wifi 6 ondersteunt. Kan dat?

Beste antwoord door Cheyenne van Odido

Hi ​@Jornjansen85, geen probleem! Dat is bij deze geregeld. Je krijgt nog een bevestiging van de bestelling én meer informatie per e-mail als de T-56 naar je onderweg is! Zie de opmerking van Waqqas over de T-50, deze hoeven wij inderdaad niet retour. Je kunt deze afgeven bij een milieupunt bij jou in de buurt!

5 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 23248 reacties
  • October 3, 2025

Hallo ​@Jornjansen85 

Dat kan zeker, vul alvast alle privé velden in je community profiel in zodat een moderator je een nieuwe kan sturen. De T50 hoef je niet retour te sturen naar Odido.

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 3576 reacties
  • Antwoord
  • October 5, 2025

Hi ​@Jornjansen85, geen probleem! Dat is bij deze geregeld. Je krijgt nog een bevestiging van de bestelling én meer informatie per e-mail als de T-56 naar je onderweg is! Zie de opmerking van Waqqas over de T-50, deze hoeven wij inderdaad niet retour. Je kunt deze afgeven bij een milieupunt bij jou in de buurt!

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • November 5, 2025

Goedemiddag,

Ik zou graag mijn T50 modem willen omruilen voor een T56. Is dit mogelijk?

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 3576 reacties
  • November 6, 2025

Hi ​@Gertjanhagen, natuurlijk! Geen probleem. Ik heb het meteen voor je geregeld. Voor jou geldt ook de informatie in dit topic! 😁

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • November 6, 2025

Hi ​@Gertjanhagen, natuurlijk! Geen probleem. Ik heb het meteen voor je geregeld. Voor jou geldt ook de informatie in dit topic! 😁

Bedankt voor de snelle reactie👍