Skip to main content

Goedenavond,

ik heb vandaag twee wifipunten geleverd gekregen van het type WAP6807. Ik heb deze volgens de bijgeleverde beschrijving proberen te installeren. Helaas staat in de beschrijving niet hoe ik moet verbinden met de T56. 

Alle lampjes branden op de juiste wijze, alleen heb ik nog steeds geen goede verbinding in huis. Een wifipunt krijg ik uitgelezen, inhoud klopt maar toch versterkt hij niet mijn wifisignaal.

Hoe nu verder?

Groet, Koen

Hoi @Vijnmans,

Dan is er iets misgegaan. De WAP6807 werkt niet samen met de T56. Daarvoor heb je de WX5600 nodig. Ik tag @Tommie van Odido even zodat hij uit kan zoeken wat er fout gaat en de juiste wifipunten op kan sturen. Hulp is onderweg!


Hi @Vijnmans, welkom op onze Community!

Oei, dat is niet handig. Ik ben voor je gaan kijken en zie dat de monteur een T-56 geplaatst heeft maar niet goed in het systeem gezet heeft waardoor de WAP getriggerd is in plaats van de WX. Hier kan ik weinig aan doen behalve een modemswap uitvoeren en de huidige wifipunten voor je opzeggen. Als de wifipunten eenmaal retour zijn dan kun je 2 nieuwe wifipunten aanvragen in Mijn Odido. Het is dan wel echt van belang dat je het nieuwe modem houd en niet die van de monteur. Anders loopt het systematisch opnieuw in de soep. Zal ik dit voor je in gang zetten?


Reageer