Sinds augustus woon ik in een appartementencomplex en heb ik mijn wifi zelf geïnstalleerd. Ik ben een week op vakantie geweest en kom thuis en het internet doet het niet meer. Er is niemand in mijn huis geweest en ik heb niets veranderd. Inmiddels heb ik hier en daar wat anders gedaan en weet ik niet meer wat de juiste manier is.
Ik heb een zyxel t54 kastje. De wifi (2.4g en 4g) lampjes branden, alleen de WAN en het Internet lampje branden niet. Ook op mijn telefoon staan de wifi streepjes bovenin in beeld, maar geeft mijn telefoon aan dat het netwerk geen verbinding heeft. Dit geldt voor alle apparaten, dus komt niet door mijn telefoon.
Ik heb in mijn meterkast een ISAN 2. Zie bijgevoegde afbeeldingen voor de situatie. Dit is alles wat ik heb geinstalleerd. Lan1 is trouwens kabel naar hue bridge systeem.
Klantenservice bellen en uitleggen vind ik onhandig gezien ik beter de situatie kan toelichten adhv afbeeldingen. Klantenservice mail wordt niet beantwoord… Kunnen jullie me helpen waar dit mis kan gaan? Dat het het eerst wel deed, en nu niet meer? Mis ik nog kabels?
edit: inmiddels groene telefoonkabel in grijze dsl poort gedaan.