Skip to main content

wifi slecht

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Ik heb sinds kort Odido internet en tv thuis maar ben echt teleurgesteld in de sterkte van de wifi 

ik woon aardig klein en heb niet overal goed bereik 

bij de aanvraag vroegen ze nog waar ik het belangrijkste vond waar ik zeker wifi zou moeten hebben en had aangegeven de woonkamer maar tot me verbazing is het bereik altijd nihiel en valt het af en toe weg ik vind het onzin om extra te betalen voor wifi versterkers terwijl het gewoon goed zou moeten werken zonder wifi versterkers 

Ik hoop dat ze hier wat aan kunnen doen 

Uitgelichte reactie

15 juni 2025

Hoi ​@Dhr.mouna, ik wil graag ervoor zorgen dat jij zorgeloos kunt genieten van je Wifi! Zou je voor mij je postcode, huisnummer, geboortedatum en laatste vier cijfers van je rekeningnummer kunnen toevoegen aan je profiel? Ook ben ik benieuwd of je iets aan de lampjes van het modem merkt op het moment dat het wegvalt. Dan kan ik direct aan de slag!

5 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21785 reacties
  • 14 juni 2025

Hallo ​@Dhr.mouna 

Heb je een glasvezel of DSL verbinding en staat je router in de meterkast of in de woonkamer bijvoorbeeld?

Is de snelheid en stabiliteit bekabeld wel goed en WiFi dichtbij de router?

Ishana van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator | Internet + TV
  • 2433 reacties
  • 15 juni 2025

Hoi ​@Dhr.mouna, ik wil graag ervoor zorgen dat jij zorgeloos kunt genieten van je Wifi! Zou je voor mij je postcode, huisnummer, geboortedatum en laatste vier cijfers van je rekeningnummer kunnen toevoegen aan je profiel? Ook ben ik benieuwd of je iets aan de lampjes van het modem merkt op het moment dat het wegvalt. Dan kan ik direct aan de slag!

• Auteur
  • 2 reacties
  • 16 juni 2025

@Ishana van Odido heb ik gedaan 

• Auteur
  • 2 reacties
  • 16 juni 2025

@Waqqas 

ik heb glasvezel en de router staat in de meterkast 

ik maak geen gebruik van kabel 

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21785 reacties
  • 16 juni 2025

@Dhr.mouna 

De meterkast is niet de meest ideale plek voor de router, kan je een langere internetkabel aanleggen vanaf de mediaconverter naar een plek buiten de meterkast waar je de router dan kunt aansluiten?

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen