I had the modem installed by Gideon technicians, they advised everything would be online in two hours. Yet nothing has changed, I can see the wifi is visible but it is not connecting. I am unable to get in contact with anyone as it seems impossible to get through to customer service.
Has anyone else experienced this and should I unplug and replug the modem back in?
Beste antwoord door Lisa
Hi @Liss0404, welcome to the T-Mobile voor thuis Community! 😁 I'm really happy to see that you received an answer in the topic down below to help you further:
Media is niet beschikbaar
Please know that it's against the house rules to double post. This is why I'm closing this topic. We're helping you further in the other topic.
Hi @Liss0404, welcome to the T-Mobile voor thuis Community! 😁 I'm really happy to see that you received an answer in the topic down below to help you further:
Media is niet beschikbaar
Please know that it's against the house rules to double post. This is why I'm closing this topic. We're helping you further in the other topic.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.
We maken gebruik van 3 verschillende soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. We hebben basiscookies nodig om deze site te laten werken, daarom moet je ten minste deze selecteren. Meer informatie.