Sinds 10 dagen had ik geen Tmobile Thuis en Wifi. Dagelijks gebeld met Tmobile, elke keer weer kreeg ik verkeerde informatie. eindelijk, sinds gisteren heb ik weer TV. Ondanks dat ik apart nog een wifikastje moest aanschaffen en maandelijks hiervoor ook nog moet betalen, heb ik problemen hiermee. Mijn wifi doet het nog steeds niet!!!! Ik kan niet internetten via mijn laptop etc. Nu hoe verder?? Het blijkt dat bellen weinig nut heeft vanwege verkeerde informatie en adviezen telkenmale van TMOBILE.
Ok, duidelijk. Afwachten, wat houdt dat in: weken, maanden of jaar/jaren?
Het is niet eerlijk lijkt mij, ik betaal elke maand voor dat kastje, terwijl het hoogstwaarschijnlijk beschadigd/kapot is.
Hi
Zou je niet alvast ..... . dat kastje omruilen. 1 jaar geleden had ik dezelfde problemen. Ze zouden mij toen al een nieuwe opsturen. Is nooit gedaan.... snik snik
Hey
Wat bedoel je met migratie Tommie? Is het niet makkelijker om te bellen? Ik ben zo bang dat het weer fout gaat. Kijk maar in mijn dossier
Hoi Tommie, ojeeeeee.... ik hoop niet dat het weer fout gaat, want het zegt mij niks dat ik netwerkmigratie besteld heb.at zegt mij. Zo en zo heb ik echt niks besteld Tommie.
Hey
Hoi Tommie, WAP, resetten en bekabeld gedaan. Alles gaat goed gelukkig. Maar.... middelste lampje brandt de ene keer wel en de andere keer niet. Bovenste en onderste is de groene kleur zeer duidelijk te zien. De middelste moet ik heellll goed kijken of ie wel of niet brandt.
Gr.,
Aileen
Hi
Hoi Cal,
Diverse keren vandaag de handleiding gevolgd. Ook de instructies voor Wifi Plus.
Nou, ik durf het niet te hardop zeggen, maar de aanhouder wint, Ik heb nu wifi.
Mijn Wifi Plus die ik extra in huis heb, heb ik op verschillende plekken neergezet, met als doel het middelste knopje (wifi) ook aan de praat te krijgen. Tot nu toe is dat (middelste knopje) niet gelukt. Brandt niet. Mijn powe lampje en WPS lampje branden wel. Mijn Wifi van mijn Zyxel Modem T-50 doet het nu wel goed. Misschien dat mijn Wifi Plus vervangen moet worden?
Cal & Team Community, bedankt voor jullie support, top.
Hartelijke groet,
Aileen
Hoi
Ondertussen zorgen wij dat de lijn uiterst stabiel blijft!
Hallo
Heb je een Zyxel modem/router van T-Mobile en werkt de WiFi zonder versterker wel?
Bij het installeren van de versterker neem deze handleiding zorgvuldig door :
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.