Sinds 10 dagen had ik geen Tmobile Thuis en Wifi. Dagelijks gebeld met Tmobile, elke keer weer kreeg ik verkeerde informatie. eindelijk, sinds gisteren heb ik weer TV. Ondanks dat ik apart nog een wifikastje moest aanschaffen en maandelijks hiervoor ook nog moet betalen, heb ik problemen hiermee. Mijn wifi doet het nog steeds niet!!!! Ik kan niet internetten via mijn laptop etc. Nu hoe verder?? Het blijkt dat bellen weinig nut heeft vanwege verkeerde informatie en adviezen telkenmale van TMOBILE.
- Haal het modem van het stroom
- Stop na twintig seconden de stroomstekker van het modem weer in het stopcontact.
Werkt het internet nu wel weer?
Tommie, kijk in mijn dossier. Ben telefonisch een hele tijd met een collega van u aan de telefoon. Hij belt mij zo terug. Alles wat fout kan gaan gaat fout. Hij denkt de oorzaak te weten. Hij belt mij zo...... je hoort nog van me
Hoi Tommie,
Update: monteur zou langskomen met een nieuw kastje. Tot de dag van vandaag zijn ze niet gekomen. Telefonisch heb ik het wel kunnen oplossen met een collega van jullie daar.
Bijna alles doet het, maar nu blijkt dat ik geen internet heb op de slaapkamer. Het gekste, de TV is wel verbonden met WiFi. En nu...... ?
Hi
Hi
Ok, duidelijk. Afwachten, wat houdt dat in: weken, maanden of jaar/jaren?
Het is niet eerlijk lijkt mij, ik betaal elke maand voor dat kastje, terwijl het hoogstwaarschijnlijk beschadigd/kapot is.
Hoi Tommie, nou.... je hebt de juiste persoon "Stefano" naar ons gestuurd. Hij heeft heel lang aan het probleem moeten werken, maar het is hem gelukt!! GUIDION kan een hoop van hem leren! Het is een heel lang verhaalllllll Tommie. Kijk naar of Stefano een verslag heeft gemaakt.
Het komt erop neer o.a. dat de modem inderdaad vervangen moest worden. Ook blijkt dat de Wi-Fi versterker dat mij aangeraden werd door TMOBILE overbodig was. Deze kan ik terug sturen, dat scheelt toch weer € 2,50 per maand. Hoe en waar kan ik deze retourneren?
Alles werkt, ik hoop dat alles blijft werken. In ieder geval, nogmaals bedankt voor jouw geweldige service, medewerking en betrokkenheid. Klasse!!!
Een heel fijn weekend toegewenst.
Goedemiddag
Hi
Hoi Jason,
Alleen 1 apparaat. Jason, het duurt al zooooo lang alles bij elkaar. Mij werd gegarandeerd dat een monteur langs zou komen om te kijken plus een kastje. Waarom komen jullie, jullie beloftes niet na.... Ik probeer zoooo geduldig te blijven, maar langzamerhand kan ik wel ontploffen van woede. Mijn rekeningen betaal ik altijd netjes en op tijd. Is er iets mis, dan doe ik niks anders dan smeken voor een monteur die jullie notabene zelf hebben aangeboden. Foeiiiii
Hi
Hey
- Doet het wifi-punt het nu wel?
- Welk apparaat kan geen verbinding krijgen met wifi?
Kan je mij dit laten weten? Talk soon.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.