Skip to main content
Beantwoord

virusscanner van jullie en toch mijn mail gehackt

  • September 29, 2025
  • 1 reactie
  • 17 Bekeken

Ik heb jullie scanner die alles tegen houd maar vind nergens wat hij doet! En mijn mail adres is gehackt maar lees nergens wat jullie veilig internet nu doet of vind hoe kan dat? Gr patrick

 

 

Beste antwoord door Tommie van Odido

Hoi ​@Patrick-ubels, welkom op onze community!

Ik snap je zorgen helemaal, goed dat je dit hier meldt. Je e-mailadres is natuurlijk erg belangrijk. Maak je gebruik van Thuis Veilig Online of Overal Veilig Online? Ik zal precies delen wat ze allebei inhouden:

Thuis Veilig Online

Beschermt automatisch al je apparaten (inclusief slimme apparaten) die verbonden zijn met het (wifi)netwerk van het modem.

  • Van desktopcomputers en telefoons tot smart-tv’s, beveiligingscamera’s, gameconsoles en babyfoons.
  • Dit gebeurt op modem/router niveau, wat betekent dat al het binnenkomende en uitgaande dataverkeer beschermd wordt.
  • Handig voor de beveiliging van bijvoorbeeld slimme apparaten waarop je geen beveiligingssoftware kan installeren en die zelf niet altijd even goed beveiligd zijn. 
  • Wordt na aanschaf automatisch geactiveerd op het modem, er is geen afzonderlijke installatie nodig door de klant. Met een aparte handige Thuis Veilig Online app kan de klant zelf de beveiliging beheren.

Overal Veilig Online

Uitbreiding op Thuis Veilig Online - kan niet los worden aangeschaft - voor een complete beveiliging.

  • O.a. antivirus en veilig online bankieren en biedt ook buitenshuis ongeacht welk netwerk je gebruikt deze beveiliging.
  • Extra beveiliging overal voor apparaten zoals je mobiel, laptop en tablet.
  • Moet als app (Android en iOS) of softwarepakket (Windows en MacOS) per apparaat geïnstalleerd worden door de klant zelf.
  • De licenties worden beheerd en uitgedeeld door de hoofdgebruiker.

Wat Thuis Veilig Online niet kan, is een gehackt e-mailadres herstellen of voorkomen dat inloggegevens via een andere weg buitgemaakt worden.

Daarom mijn vragen aan jou:

  • Op welk apparaat gebruik je je e-mail meestal (telefoon, tablet, laptop)?

  • Heb je al je wachtwoord aangepast van het gehackte adres, en eventueel tweestapsverificatie aangezet?

  • Krijg je een melding van de scanner wanneer er iets tegengehouden wordt, of zie je helemaal niets?

Als je deze info kunt delen, kijk ik graag met je mee en geef ik je tips om je account weer veilig te maken!

1 reactie

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 16119 reacties
  • Antwoord
  • October 1, 2025

Hoi ​@Patrick-ubels, welkom op onze community!

Ik snap je zorgen helemaal, goed dat je dit hier meldt. Je e-mailadres is natuurlijk erg belangrijk. Maak je gebruik van Thuis Veilig Online of Overal Veilig Online? Ik zal precies delen wat ze allebei inhouden:

Thuis Veilig Online

Beschermt automatisch al je apparaten (inclusief slimme apparaten) die verbonden zijn met het (wifi)netwerk van het modem.

  • Van desktopcomputers en telefoons tot smart-tv’s, beveiligingscamera’s, gameconsoles en babyfoons.
  • Dit gebeurt op modem/router niveau, wat betekent dat al het binnenkomende en uitgaande dataverkeer beschermd wordt.
  • Handig voor de beveiliging van bijvoorbeeld slimme apparaten waarop je geen beveiligingssoftware kan installeren en die zelf niet altijd even goed beveiligd zijn. 
  • Wordt na aanschaf automatisch geactiveerd op het modem, er is geen afzonderlijke installatie nodig door de klant. Met een aparte handige Thuis Veilig Online app kan de klant zelf de beveiliging beheren.

Overal Veilig Online

Uitbreiding op Thuis Veilig Online - kan niet los worden aangeschaft - voor een complete beveiliging.

  • O.a. antivirus en veilig online bankieren en biedt ook buitenshuis ongeacht welk netwerk je gebruikt deze beveiliging.
  • Extra beveiliging overal voor apparaten zoals je mobiel, laptop en tablet.
  • Moet als app (Android en iOS) of softwarepakket (Windows en MacOS) per apparaat geïnstalleerd worden door de klant zelf.
  • De licenties worden beheerd en uitgedeeld door de hoofdgebruiker.

Wat Thuis Veilig Online niet kan, is een gehackt e-mailadres herstellen of voorkomen dat inloggegevens via een andere weg buitgemaakt worden.

Daarom mijn vragen aan jou:

  • Op welk apparaat gebruik je je e-mail meestal (telefoon, tablet, laptop)?

  • Heb je al je wachtwoord aangepast van het gehackte adres, en eventueel tweestapsverificatie aangezet?

  • Krijg je een melding van de scanner wanneer er iets tegengehouden wordt, of zie je helemaal niets?

Als je deze info kunt delen, kijk ik graag met je mee en geef ik je tips om je account weer veilig te maken!