Beantwoord

upgrade t-56, problemen online met gameconsole


Hi,  

ik zie dat meerder problemen hebben met online gamen en dat zij een upgrade voor hun modem t-56 hebben gehad. Heb ik dit ook gehad? Is dat niet zo kan dat dan gedaan worden. Heb constant last

 van uitval van mijn wifi verbinding en/of slechte verbinding. @Tommie van Odido 

icon

Beste antwoord door Ishana van Odido 5 May 2024, 12:37

Bekijk origineel

10 reacties

Goedenavond. Bij mij zegt men ook dat de switch de wifi snelheid onderuit haalt. Vind het een vreemd verhaal... maar update zou het verhelpen?? Ben benieuwd

Reputatie 5
Badge +3

Hoi @manuelalmeida, ik heb het direct nagekeken! Je hebt de upgrade al ontvangen. Heb je het modem al eens gereset hierna? Dit zou het moeten verhelpen! Groetjes, Ishana

@Ishana van Odido hi,

De modem is niet gereset. Wel al een keer vervangen voor een nieuwe modem. Ik zal dat even testen.

Hi @Ishana van Odido ,

 

De modem is gereset. Problemen zijn er nog steeds. Er is dus niks veranderd.

 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @manuelalmeida, kan je het ONT (kaste tussen het modem en de glasvezel) eens 30 seconden stroomloos maken? Ervaar je dit alleen met Wifi of ook met een bekabelde verbinding? 

Hi @Tommie van Odido ,

Er waren al problemen met zowel de wifi als via de kabel. Tv liep vast, wifi viel weg, slechte verbinding tijdens gamen of werken op de laptop. 
 

Ik ben net thuis en wifi was verdwenen maar de modem gaf alleen groene lichtjes. Nu heb ik de ONT  30 seconde uit gedaan en is het lampje voor het internet rood. Kan nu wel weer verbinding maken op alle apparaten. 

@Tommie van Odido 

Ik heb de modem voor een tweede keer opnieuw opgestart en nu brand het lichtje groen. Getest tijdens het gamen en nog steeds problemen met de verbinding (hapert/loopt vast). Ook maakt de modem geen verbinding met een tweede playstation console.

Reputatie 7
Badge +9

Is er een mogelijkheid om een bekabelde speedtest te doen volgens onze norm @manuelalmeida? Zo kunnen we het verder voor je onderzoeken en hopelijk oplossen!

 

De instructies hiervoor vind je op onze website.

Volg alle stappen alsjeblieft zorgvuldig, graag de screenshots in het topic delen in plaats van naar onze e-mail. Een aanvraag met ontbrekende stappen kunnen we niet in behandeling nemen.

Hi @Tommie van Odido ,

 

Ik zou het graag willen mailen. Naar welke e-mailadres kan dat?

Reputatie 7
Badge +9

Wij doen bijna niks via e-mail @manuelalmeida. Je kan het hier in het topic delen zodat ik je kan helpen. Je mag ook onze klantenservice opbellen als je het liever niet online deelt of via Twitter/X of Facebook via privéberichten. 

Reageer