Sinds kort overgestapt van KPN naar T-Mobile en direct het 1000mb abonnement afgenomen maar, dat haal ik bij lange na niet behalve met een laptop rechtstreeks aangesloten op het modem. Ik woon op de 1e verdieping in een studio appartement en wil gewoon fatsoenlijk internet waar ik ook voor betaal. Voorheen bij KPN een 500mb abo gehad en ik haalde nog makkelijk de 400mb op de 1e verdieping met 2 wifipunten. Ik heb hier al contact over gehad met de klantenservice en er is een monteur vandaag langs geweest maar, die heeft alleen de snelheid gemeten direct op het modem(die was goed) en kon mij verder niet van dienst zijn en ik moest het er maar mee doen. Ik haal draadloos gemeten naast de modem maximaal 450-500mb en op de 1e verdieping max 250 op een goeie dag maar meestal minder(75-120). Mijn Xbox haalt bedraad op het wifipunt die in mijn studio staat ongv 300-350. Over het algemeen niet verkeerd maar toch een zware tegenvaller. Sorry voor de hoop tekst maar wou het zo duidelijk mogelijk uitleggen. Hieronder wat wat aangesloten zit en hoe:
zyxal modem en één verbonden wifi punt(heb een 2e nog liggen) alles zit verbonden met cat6 s/ftp kabels en er zijn al diverse resets gedaan en heb de Ÿ configuratie op de converter geprobeerd maar dat hielp niet.
Iphone 12 draadloos op wifi
Laptop draadloos op wifi
tv+xbox bedraad op het wifi punt.