Skip to main content
Beantwoord

T-Mobile ZyXel T-54 Trage wifi

• 15 juli 2022
  • 1 reactie
  • 196 Bekeken

Hoi,

Sinds een uurtje of wat nu ook lid van de T-Mobile groep. Dank u ;)
Vanaf de aansluiting du al driftig al die bits en bytes aan het testen.

Op Wifi bemerkte ik met het standaard modem dat ik op 5G ( minder dan 10 meter van het modem vandaan ) < 500 mBit behaalde qua download en <250 mBit upload.
Op 2.4 Ghz zelfs niet eens 100 mBit max.

Dus de ouwe getrouwe Apple router in bridge mode aangesloten en hoppa...> 600 mBit op wifi.

Dus als je Apple spullen hebt en nog een oudere Apple Airport Extreme , gooi die dan niet weg, zet de onboard wifi van je T-Mobile modem uit en zet de Apple in bridge mode, dan ga je veel rapper.

Just my 2 cents…

Peerke

Beste antwoord door Hidden.nld

@Peerke1964 voor WiFi is de omgeving en locatie belangrijk dat kan dus per gebruiker enorm verschillen. Ook de ondersteuning van wifi 6 door de clients. 900+Mbps is mogelijk. Mijn ervaring is dat kanaal 36 de beste resultaten geeft.

Bekijk origineel
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

1 reactie

Hidden.nld
Super User
Forum|alt.badge.img+4
  • Odido Superuser
  • 3596 reacties
  • Antwoord
  • 16 juli 2022

@Peerke1964 voor WiFi is de omgeving en locatie belangrijk dat kan dus per gebruiker enorm verschillen. Ook de ondersteuning van wifi 6 door de clients. 900+Mbps is mogelijk. Mijn ervaring is dat kanaal 36 de beste resultaten geeft.

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen