net overgestapt van KPN naar Odidio. Helaas lukt het nu niet meer om 2 shelly devices aan te sluiten op het wifi netwerk. app geeft aan dat ze de devices niet kunnen vinden. Shelly is een ingebouwd device in je licht schakelaar om de buitenlampen (in mijn geval) aan en out te doen op bepaalde tijdstippen. Ik snap niet waarom het nieuwe wifi netwerk vam odido deze devices niet kan vinden. Community van Shelly geeft aan het netwerk als AP aan te passen maar ik weet niet hoe ik dit kan doen
shelly devices verbinden met wifi netwerk
Beste antwoord door tanjasamsom
Hij ziet de nodem wel en er is voldoende wifi signaal. Maar de Shelly's zelf vindt hij niet. Alles is beneden op dezelfde etage
Hoe weet je dat hij de router ziet?
Heb je de Shelly al een keer gereset?
Werkt het toch niet, dan gaan we de Shelly resetten, en opnieuw toevoegen. Schakel de stroom uit, en weer aan, en klik binnen 1 minuut snel 5x met de op SW aangesloten schakelaar (of 5x heen en weer met een wip schakelaar.) Je hoort daarna het relais schakelen, en de Shelly 1 staat (weer) in AP modus.
Nadat de Shelly in AP mode starstaat, zou je hem in de app toe moeten voegen. Daarna moet ie in de app zichtbaar blijven.
Yes! Dit heeft gewerkt! Bedankt voor het meedenken allen
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.