Beantwoord

Ring deurbel krijgen we (ik en klantenservice) niet gekoppeld aan Wifi netwerk

  • 7 May 2024
  • 4 reacties
  • 54 Bekeken

Ring deurbel krijgen we (ik en klantenservice) niet gekoppeld aan Wifi netwerk.

Klantenservice Kayleigh. ondernomen acties;

-Standaard instellingen aangepast.

-Benstering uit

-2,4 G Vlammode naar BGN

-WPA2

-PowerFlip ook uitgevoerd.

 

Advies vanuit Klantenservice is hier hulp te vragen. Krijgen jullie wel de Ring verbonden met het nieuwe Wifi netwerk. Wij zaten eerst bij KPN en dat deed het wel gewoon.

icon

Beste antwoord door nudeborn 7 May 2024, 14:50

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @nudeborn 

Ik ken wel mensen die een Ring video deurbel hebben icm internet van Odido. Bij welke stap gaat het precies mis? Kun je de video deurbel voorzien van een reset of is dat niet mogelijk?

Hallo @nudeborn 

Ik ken wel mensen die een Ring video deurbel hebben icm internet van Odido. Bij welke stap gaat het precies mis? Kun je de video deurbel voorzien van een reset of is dat niet mogelijk?

Hoi Waqqas, bedankt voor je reset tip. Dit was de oplossing! Hij is weer verbonden met de nieuwe wifi van odido!!

Hallo @nudeborn 

Ik ken wel mensen die een Ring video deurbel hebben icm internet van Odido. Bij welke stap gaat het precies mis? Kun je de video deurbel voorzien van een reset of is dat niet mogelijk?

Hoi Waqqas, bedankt voor je reset tip. Dit was de oplossing! Hij is weer verbonden met de nieuwe wifi van odido!!

Hoi waqqas, de 2.4hz wifi die de klantenservice heeft aangemaakt is weer weg en dus ook de verbinding met de ring en onze P1 meter (meterkast). Zal ik weer bellen met odido?

Reputatie 7
Badge +15

@nudeborn 

Heb je de Zyxel voorzien van een fabrieksreset?

Dan zul je het opnieuw moeten instellen naar dit kan je ook zelf doen via de router interface 

Reageer