Skip to main content
Beantwoord

Retour wifipunt annuleren

Hi team Odido,

Net 1 wifipunt opgezegd, omdat ik dacht dat dit de oude was (net overgestapt naar glasvezel) maar blijkbaar is dit de nieuwe die ik bij de modem heb gekregen.

Zouden jullie dit willen terugdraaien? Zyxel wx5600 wil ik dus graag houden. Overigens wil ik de oude wel terugsturen maar krijg een foutmelding bij het downloaden van het retourlabel. Kan dit misschien gedeeld worden in een privébericht of gemaild worden.

Alvast bedankt.

Gr. Freek

Beste antwoord door Tommie van Odido

Hey ​@fvanher1987, goed dat je hiervoor aan de bel trekt.

Ik ben meteen voor je gaan kijken maar dit kunnen we niet meer terugdraaien. Je kunt beide wifipunten samen opsturen met de QR-code. Op 12-02 hebben we je een e-mailgestuurd over de WAP6807 die retour moest komen, nu staan er 2 retourorders in het systeem. Je dient dan opnieuw een nieuwe aan te vragen via Mijn Odido en dan ontvang je weer een nieuwe WX5600! Ik stuur je de link van de QR-code via een privébericht.

Bekijk origineel

2 reacties

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Internet + TV
  • 13380 reacties
  • Antwoord
  • 17 maart 2025

Hey ​@fvanher1987, goed dat je hiervoor aan de bel trekt.

Ik ben meteen voor je gaan kijken maar dit kunnen we niet meer terugdraaien. Je kunt beide wifipunten samen opsturen met de QR-code. Op 12-02 hebben we je een e-mailgestuurd over de WAP6807 die retour moest komen, nu staan er 2 retourorders in het systeem. Je dient dan opnieuw een nieuwe aan te vragen via Mijn Odido en dan ontvang je weer een nieuwe WX5600! Ik stuur je de link van de QR-code via een privébericht.

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 17 maart 2025

Hi ​@Tommie van Odido,

Bedankt voor je bericht.

Helaas en niks aan te doen. Het zou mooi zijn als dit wel teruggedraaid kan worden, aangezien nu voor beide onnodig tijd, moeite en kosten worden gemaakt.

Dan stuur ik ze beide retour en bestel ik tzt een nieuwe.

Gr. Freek

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen