Skip to main content

Problemen met DX5401-B1

Ondertussen hebben wij al een langere tijd een Zyxel DX5401-B1 router thuis. Nu reboot deze minimaal 1x per dag en crasht al simpelweg bij het openen van het dashboard.

Deze problemen doen al even voor in de verwachting dat dit wel weg zou gaan. Is hier een oplossing voor?

Uitgelichte reactie

25 juni 2025

Hallo ​@LeonKster0314 & ​@Anik0 

Het spontaan opnieuw opstarten van de T54 is een bekend probleem met de huidige firmware. Downgraden van de firmware lost dit op, vul alvast alle privé velden in je community profiel in.

7 reacties

• is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 25 juni 2025

Bij ons helaas hetzelfde probleem al langere tijd zelfs YouTube crasht 

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21943 reacties
  • 25 juni 2025

Hallo ​@LeonKster0314 & ​@Anik0 

Het spontaan opnieuw opstarten van de T54 is een bekend probleem met de huidige firmware. Downgraden van de firmware lost dit op, vul alvast alle privé velden in je community profiel in.

• is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 25 juni 2025

Hoi bedankt voor het antwoord maar helaas ik snap er niks van hoe kan ik het downgraden ik heb al meerdere keren stopcontact in en uit gedaan, mijn snelheid is 92mb, en naar de reset springt op tot 243mb en zakt naar paar minuut weer terug, terwijl ik betaal voor 1000. 

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21943 reacties
  • 25 juni 2025

@Anik0 

Downgraden kan je zelf niet daarom moet je alle privé velden in je community profiel invullen zodat een moderator dit voor je kan doen maar je hebt ook last van het probleem dat de router spontaan herstart?

• is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 25 juni 2025

Ja de verbinding valt bij mij ook vaak uit dus neem aan die herstart op dat moment ben niet gaan kijken om eerlijk te zijn.

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21943 reacties
  • 26 juni 2025

@Anik0 

Is die snelheid gemeten via de WiFi of bekabeld?

• is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 26 juni 2025

Via de wifi

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen