Skip to main content
Beantwoord

printer werkt niet meer, HELP!

• 28 december 2024
  • 3 reacties
  • 95 Bekeken

Nou Ik heb nu ook Odido vast glasvezel.

Nou had ik altijd mijn printer in mijn wifi netwerk draaiend alleen nu werkt dat niet meer.

Wat is het probleem? Mijn printer kan ik wel met mijn wifi netwerk laten verbinden maar de computer ziet niet mijn printer.

Wat heb ik al gedaan:

• De boel gereset
  • de 2.4 en 5 Ghz gescheiden
  • Easymesh uit geschakeld
  • ja ik zit op hetzelfde netwerk
  • ook het orginele netwerk getest
  • WPS knop ingedrukt en mijn printer hiermee laten verbinden
  • WPA alleen op WPA 2 gezet 

Beetje de moed nu in mijn schoenen geschoven wie heeft er een werkend antwoord?

Beste antwoord door Martijn Matse

Ik heb de printer na 6 uur weer werkend alleen scannen wilt die niet doen maar dat ligt aan de driver van de software. 

Ik heb hem maar weer eens verbonden met een kabel (al moest die van ver komen) daarmee kon ik wel installeren en daarna vroeg die om via het netwerk te installeren en kwam die wel naar voren toe.

Geen idee hoe of wat maar dat werkt.

Bekijk origineel

3 reacties

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 2753 reacties
  • 29 december 2024

Hi ​@Martijn Matse, dank voor dit topic! Begrijp ik het goed en is jouw printer wel verbonden met ons netwerk? Het probleem is dus dat jouw computer de printer niet kan vinden. Dat is apart, ik wil graag uitzoeken of wij daarvan de oorzaak zijn, gezien de printer wel met ons netwerk kan verbinden. Kan jij eens je hotspot aanzetten en je printer hiermee verbinden? Kan jouw computer nu wel je printer vinden? Als dat ook niet werkt wil ik je toch eens vragen om te zoeken op het merk/model van je printer en te kijken of iemand anders hier een oplossing voor heeft. Deel voor de klantexperts in dit topic ook het merk/model van je printer in dit topic, mogelijk heeft iemand een idee!

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • Antwoord
  • 29 december 2024

Ik heb de printer na 6 uur weer werkend alleen scannen wilt die niet doen maar dat ligt aan de driver van de software. 

Ik heb hem maar weer eens verbonden met een kabel (al moest die van ver komen) daarmee kon ik wel installeren en daarna vroeg die om via het netwerk te installeren en kwam die wel naar voren toe.

Geen idee hoe of wat maar dat werkt.

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4237 reacties
  • 30 december 2024

@Martijn Matse Geweldig, super fijn om te lezen dat de printer weer verbinding heeft! 😀

Ik hoop dat je het software issue kan oplossen, zodat scannen binnenkort ook weer mogelijk wordt. 

Laat je het mij weten als je nog ergens hulp bij nodig hebt? Ik sta voor je klaar!

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen