Skip to main content
Beantwoord

Plume Wifi versterkers

  • 16 januari 2024
  • 5 reacties
  • 323 Bekeken

Okay een moeilijke uitdaging voor de die hards probleem oplossers…..

Ik heb ooit 2 Plume wifi versterkers gekregen bij mijn abonnement. 

Prima dingen. van Plume. had ik op de meeste plekken in mijn huis ineens fijn wifi signaal. 

Zo fijn dat ik van Marktplaats nog 3 mini pods gehaald heb, ik wil in de schuur de kelder, overal internet ;-)

Maar wat schetst mijn verbazing; ik mag deze serialcodes niet claimen/activeren.

Heel lang met Plume heen en weer gemaild, maar die verwijzen me naar Odido/T-Mobile klantenservice.

Echter die hebben ooit geen idee hoe of wat.

 

Mijn vermoeden is, dat deze 3 mini plume pods, ooit zijn geclaimed door de mevrouw van wie ik ze bij marktplaats heb gekocht. En dat ze daarmee in een database bij Tele2/T-Mobile/Odido ergens vast hangen aan een abonnement.  Zou dat kunnen? En vraag 2 is, hoe krijg ik ze daar uit los. 

Heb er namelijk meer dan voldoende voor moeten betalen ;-)

 

Hoor graag jullie ideeën en suggesties.

 

 

 

 

 

Beste antwoord door eric

Hoi @Karel2024 

T-mobile heeft deze types nooit gevoerd.  Tele2 thuis wel, maar die is nooit gerebrand naar Odido maar wel overgenomen door T-mobile. Op dit forum zijn geen moderators van Tele2 thuis actief. Op het Tele2 forum verwijzen moderators vaak door naar de telefonische klantenservice van Tele2 thuis voor klantgerelateerde vragen. 

Ik snap dat jij bij Tele2 geen klant bent, maar de dame die ze jou heeft verkocht waarschijnlijk wel. Je zou haar moeten vragen om deze Plume's netjes af te laten melden in de APP, onder haar account en anders je geld terugkrijgen. Een wifi mesh levarancier zoals TP-Link met Deco's kan gewoon een factory reset krijgen door een paperclip te gebruiken en dan kun je opnieuw beginnen.

 

Bekijk origineel

5 reacties

  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 16 januari 2024

 


Forum|alt.badge.img
  • Odido Superuser
  • 616 reacties
  • 17 januari 2024

Ik vermoed meer dat ze in de app van die mevrouw zijn blijven staan. Ik denk dat je haar moet vragen ze te ontkoppelen.

Ziggo heeft ook Plume’s geleverd en die lijken alleen bij Ziggo te werken...


  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 18 januari 2024

ja, dat zou idd ook kunnen…..

Ga ik vragen. 

Maar als ik Plume’s antwoord lees lijken zij te denken dat de ISP dat ook weet. Ik heb heb heb namelijk nooit verteld dat dit T-Mobile Plume’s zijn. Dus ergens weten zij ook waar deze geregistreerd zijn….

 

 


eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 9008 reacties
  • Antwoord
  • 18 januari 2024

Hoi @Karel2024 

T-mobile heeft deze types nooit gevoerd.  Tele2 thuis wel, maar die is nooit gerebrand naar Odido maar wel overgenomen door T-mobile. Op dit forum zijn geen moderators van Tele2 thuis actief. Op het Tele2 forum verwijzen moderators vaak door naar de telefonische klantenservice van Tele2 thuis voor klantgerelateerde vragen. 

Ik snap dat jij bij Tele2 geen klant bent, maar de dame die ze jou heeft verkocht waarschijnlijk wel. Je zou haar moeten vragen om deze Plume's netjes af te laten melden in de APP, onder haar account en anders je geld terugkrijgen. Een wifi mesh levarancier zoals TP-Link met Deco's kan gewoon een factory reset krijgen door een paperclip te gebruiken en dan kun je opnieuw beginnen.

 


  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 18 januari 2024

ja dat klinkt idd wel logisch.

ik ga haar contacten!

Dank!

 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen