Beantwoord

parental control  op Zyxel modem VMG8825-T50

  • 11 June 2024
  • 1 reactie
  • 20 Bekeken

Is er inmiddels al nieuws mbt instellen parental control  op Zyxel modem VMG8825-T50?
Instellen van Ouderlijke toezichtregels (OTR) gelukt wel (als is het niet echt gebruiksvriendelijk). Wat nog steeds niet werkt is apparaten koppelen aan de toezichtregels. Je stelt het wel in maar na enige tijd worden de gekoppelde apparaten (soms deels) niet meer weergegeven en geldt de blokkade niet meer. Gisteravond 3 uur bezig geweest alles in te stellen, deze ochtend waren de OTR's er nog wel maar weer alle gekoppelde apparaten niet.

Ook als je de technische namen van de verbonden apparaten aanpast aan bijv de naam van je kind dan blijven deze wijzigingen niet behouden en springt deze direct of soms na enige tijd weer op de technische naam.

In de huidige tijd moet je je modem toch kunnen instellen in het belang van je kinderen! Deze topic loopt al 3 jaar zie ik. Ik lees ook dat het geen prio had, hoe ver is het nu?? Is er al zicht op het oplossen van deze bug of is er een alternatief zoals het ontvangen van een nieuw modem ook omdat hier in leiden inmiddels glasvezel ligt?

 

gekoppelde apparaten worden ook niet consequent getoond. Gisteren lagen alle gekoppelde apparaten op tafel verbonden met wifi, maar bij het overzicht van verbonden apparaten wordt maar een deel getoond, na refreshen/uitloggen worden soms dezelfde apparaten getoond, of weer anderen. Niet stabiel in ieder geval waardoor het koppelen van apparaten aan regels ook onbegonnen werk is

icon

Beste antwoord door Tommie van Odido 11 June 2024, 15:30

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Liv Yoga, ik heb zojuist antwoord gegeven op je andere reactie in een ander topic! 

Reageer