Skip to main content
Beantwoord

oude modem en wifi punt

  • 13 August 2024
  • 10 reacties
  • 60 Bekeken

Ik heb een vraagje. Ik zie dat de verbindingen in huis niet altijd optimaal zijn. Plus de games laggen ook af en aan. Nu zie ik dat ik een oude T-50 modem heb en 2 oude WAP wifi punten. Zou ik deze kunnen omruilen?

alvast dank!

Sheik

Hi @iPHONE3GS2009, welkom op onze Community!

Dat kan ik zeker voor je regelen, echter kan ik de wifipunten niet direct omruilen. Dit komt door een beveiliging in het systeem zodat het verkeerde wifipunt niet opgestuurd wordt. Wat ik dan kan doen is de wifipunten opzeggen en het modem omruilen, zodra de oude wifipunten retour zijn en verwerkt zijn dan kun je gemakkelijk zelf in Mijn Odido de nieuwe wifipunten aanvragen. Zal ik dit voor je in gang zetten?

 


Hoi, graag het is nu vakantie periode. Dus dat komt mooi uit. 


Ik heb het voor je in gang gezet @iPHONE3GS2009, de T-50 hoeven we niet meer retour maar de wifipunten nog wel. Je ontvangt hier zodadelijk nog een bericht over en zodra het modem onderweg is kun je de zending volgen in Mijn Odido! 


Hartelijk dank! Top service jongens!


Hoi, de modem is binnen. Ik zal de wifi punten binnenkort opzeggen en op de post doen. Moet ik ze zelf ook aanvragen? Of kunnen jullie dat doen? Ik ga de  21 ste op vakantie…


Ik had de wifipunten al voor je opgezegd @iPHONE3GS2009, je hebt op 13-08 een e-mail gehad met de retour instructies. Je kunt, als de wifipunten retour en verwerkt zijn, zelf de nieuwe wifipunten aanvragen of mij een seintje geven als het verwerkt is in Mijn Odido, dan kan ik ze opsturen! 


Dag, Ik zie dat ik nog steeds niet nieuwe wifi punten kan bestellen. De oude is allang binnen zegt mijnDHL. Hoe zit dit? Kunnen jullie dit uitzoeken? 


Hoi @iPHONE3GS2009, ik heb het verwerkingsproces meteen voor je versneld! Je kunt nu nieuwe wifipunten aanvragen via Mijn Odido: Mijn Odido Internet + TV | Bekijk je facturen of wijzig je abonnement voor thuis. Mocht je mijn hulp nodig hebben, sta ik voor je klaar! 😊 Groetjes, Ishana


Hoi Ishana, 

Dank voor het versnellen hiervan.

zou jij ook het bestellen van de wifi punten kunnen versnellen? Deze staan al 2 dagen in behandeling. Volgens een collega van je, zou het met 24 uur opgestuuurd kunnen worden. 
 

Alvast dank


@iPHONE3GS2009 Mijn excuses voor de miscommunicatie. Het wifipunt wordt altijd binnen 2 tot 5 werkdagen bezorgd afhankelijk van de pakketdienst. 

Ik ben gelijk voor je gaan kijken en zie gelukkig dat de order netjes doorloopt. De bestelling is goed aangekomen bij ons warenhuis. Ik verwacht dat deze snel jouw kant op komt! 


Reageer