Skip to main content
Beantwoord

oude modem en wifi punt

  • 13 augustus 2024
  • 10 reacties
  • 87 Bekeken

Ik heb een vraagje. Ik zie dat de verbindingen in huis niet altijd optimaal zijn. Plus de games laggen ook af en aan. Nu zie ik dat ik een oude T-50 modem heb en 2 oude WAP wifi punten. Zou ik deze kunnen omruilen?

alvast dank!

Sheik

Beste antwoord door iPHONE3GS2009

Tommie van Odido schreef:

Hi @iPHONE3GS2009, welkom op onze Community!

Dat kan ik zeker voor je regelen, echter kan ik de wifipunten niet direct omruilen. Dit komt door een beveiliging in het systeem zodat het verkeerde wifipunt niet opgestuurd wordt. Wat ik dan kan doen is de wifipunten opzeggen en het modem omruilen, zodra de oude wifipunten retour zijn en verwerkt zijn dan kun je gemakkelijk zelf in Mijn Odido de nieuwe wifipunten aanvragen. Zal ik dit voor je in gang zetten?

 

Hartelijk dank! Top service jongens!

Bekijk origineel

10 reacties

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14491 reacties
  • 13 augustus 2024

Hi @iPHONE3GS2009, welkom op onze Community!

Dat kan ik zeker voor je regelen, echter kan ik de wifipunten niet direct omruilen. Dit komt door een beveiliging in het systeem zodat het verkeerde wifipunt niet opgestuurd wordt. Wat ik dan kan doen is de wifipunten opzeggen en het modem omruilen, zodra de oude wifipunten retour zijn en verwerkt zijn dan kun je gemakkelijk zelf in Mijn Odido de nieuwe wifipunten aanvragen. Zal ik dit voor je in gang zetten?

 


  • Auteur
  • Doet lekker mee
  • 10 reacties
  • 13 augustus 2024

Hoi, graag het is nu vakantie periode. Dus dat komt mooi uit. 


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14491 reacties
  • 13 augustus 2024

Ik heb het voor je in gang gezet @iPHONE3GS2009, de T-50 hoeven we niet meer retour maar de wifipunten nog wel. Je ontvangt hier zodadelijk nog een bericht over en zodra het modem onderweg is kun je de zending volgen in Mijn Odido! 


  • Auteur
  • Doet lekker mee
  • 10 reacties
  • Antwoord
  • 13 augustus 2024
Tommie van Odido schreef:

Hi @iPHONE3GS2009, welkom op onze Community!

Dat kan ik zeker voor je regelen, echter kan ik de wifipunten niet direct omruilen. Dit komt door een beveiliging in het systeem zodat het verkeerde wifipunt niet opgestuurd wordt. Wat ik dan kan doen is de wifipunten opzeggen en het modem omruilen, zodra de oude wifipunten retour zijn en verwerkt zijn dan kun je gemakkelijk zelf in Mijn Odido de nieuwe wifipunten aanvragen. Zal ik dit voor je in gang zetten?

 

Hartelijk dank! Top service jongens!


  • Auteur
  • Doet lekker mee
  • 10 reacties
  • 15 augustus 2024

Hoi, de modem is binnen. Ik zal de wifi punten binnenkort opzeggen en op de post doen. Moet ik ze zelf ook aanvragen? Of kunnen jullie dat doen? Ik ga de  21 ste op vakantie…


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14491 reacties
  • 16 augustus 2024

Ik had de wifipunten al voor je opgezegd @iPHONE3GS2009, je hebt op 13-08 een e-mail gehad met de retour instructies. Je kunt, als de wifipunten retour en verwerkt zijn, zelf de nieuwe wifipunten aanvragen of mij een seintje geven als het verwerkt is in Mijn Odido, dan kan ik ze opsturen! 


  • Auteur
  • Doet lekker mee
  • 10 reacties
  • 24 augustus 2024

Dag, Ik zie dat ik nog steeds niet nieuwe wifi punten kan bestellen. De oude is allang binnen zegt mijnDHL. Hoe zit dit? Kunnen jullie dit uitzoeken? 


Ishana van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator | Internet + TV
  • 2377 reacties
  • 25 augustus 2024

Hoi @iPHONE3GS2009, ik heb het verwerkingsproces meteen voor je versneld! Je kunt nu nieuwe wifipunten aanvragen via Mijn Odido: Mijn Odido Internet + TV | Bekijk je facturen of wijzig je abonnement voor thuis. Mocht je mijn hulp nodig hebben, sta ik voor je klaar! 😊 Groetjes, Ishana


  • Auteur
  • Doet lekker mee
  • 10 reacties
  • 30 augustus 2024

Hoi Ishana, 

Dank voor het versnellen hiervan.

zou jij ook het bestellen van de wifi punten kunnen versnellen? Deze staan al 2 dagen in behandeling. Volgens een collega van je, zou het met 24 uur opgestuuurd kunnen worden. 
 

Alvast dank


Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4415 reacties
  • 30 augustus 2024

@iPHONE3GS2009 Mijn excuses voor de miscommunicatie. Het wifipunt wordt altijd binnen 2 tot 5 werkdagen bezorgd afhankelijk van de pakketdienst. 

Ik ben gelijk voor je gaan kijken en zie gelukkig dat de order netjes doorloopt. De bestelling is goed aangekomen bij ons warenhuis. Ik verwacht dat deze snel jouw kant op komt! 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen