Skip to main content
Beantwoord

oude modem

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Beste mensen van Odido,

Onze modem/router is inmiddels flink verouderd (zyxel, t-50). Kan deze vervangen worden met een nieuwere/moderne?  En hoe doen we dit?

alvast bedankt

Beste antwoord door Cheyenne van Odido

Helemaal toppie ​@Jolanta, alles klopt! De omruiling is absoluut gratis. Ik heb deze dan ook meteen in orde gemaakt! Je ontvangt nog een bevestiging per e-mail en later meer informatie vanuit de bezorgdienst over de levering. De T-50 hoeven wij niet retour, deze kan je afgeven bij een milieupunt bij jou in de buurt. Alvast veel plezier ermee!

Bekijk origineel

3 reacties

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5

Hi ​@Jolanta, dat kan zeker! Geen zorgen, ik ben er voor je om dit te regelen. Zou je er eerst voor willen zorgen dat de verificatie in je Community profiel compleet is? Op dit moment mis ik je geboortedatum en de laatste vier cijfers van je bankrekening. Laat het mij weten wanneer het is aangevuld, dan ga ik voor je aan de slag!

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 29 mei 2025

Ik heb mijn gegevens inmiddels aangevuld. Is modem omruilen wel gratis?

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 2961 reacties
  • Antwoord
  • 29 mei 2025

Helemaal toppie ​@Jolanta, alles klopt! De omruiling is absoluut gratis. Ik heb deze dan ook meteen in orde gemaakt! Je ontvangt nog een bevestiging per e-mail en later meer informatie vanuit de bezorgdienst over de levering. De T-50 hoeven wij niet retour, deze kan je afgeven bij een milieupunt bij jou in de buurt. Alvast veel plezier ermee!

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen